לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

לצייר להן נוצות


כוסות שתייה גדולות, כוסות ליין, סכו"ם חדש, נקיונות, העברת בגדים במזוודות, לעלות ולרדת לעלות ולרדת, לטפל בחשמלים, לקנות תאורה נכונה לבית, ליצור נקודות חשמל נוספות ועוד כל מיני מחשבות עברו לי בראש עכשיו במקלחת.
מצאתי דירה שאני אוהב. היא בדרום תל אביב והיא גדולה בדיוק כמו שאני רוצה. אם היה לי עוד קצת כסף הייתי לוקח אותה לעצמי לבד. חדר אחד היה משמש לי כחדר האהבה והשינה שלי ובחדר אחר הייתי עושה לי את הסטודיו הביתי החלומי שלי.
מעבר לזה, בעלת הבית נראית לי אישה לעניין. כשהראיתי לה כל מיני דברים שצריך לתקן היא אמרה לי לעשות את זה בעצמי ושהיא תשלם על זה. איזו דרך להתחיל יחסים.

הדבר היחידי שעוד איכשהו מטריד אותי זה המקום של האופנוע שלי, אבל היי, כל דבר בעיתו, אני צריך לבחור את המלחמות שלי, בעיקר עכשיו. מעבר לזה, הולך להכנס לי חתול הביתה. אני צריך לראות איך אני מתמודד עם זה. עוד מלחמה.
היום עשיתי קניות והרגשתי עני. זה הזכיר לי שאני משתתף עדיין בסמינר כסף ושאני כל הזמן אומר שהוא לא משהו. היום נזכרתי שתמיד הייתי שומע משתתפי סמינר המתלוננים על הסמינר שלהם. לשאלה אם הם מכינים שיעורי בית הם היו עונים בשלילה ושם היתה נגמרת השיחה מחמת אי לקיחת האחריות על הסמינר שלהם.
אני רואה את זה ועדיין.
המצב עם אמא שלי מאד לא מושלם. רחוק מזה. היא יודעת שאני עוזב, היא אפילו מעודדת את זה. לא נעים לי איתה, לא נעים לי בכלל אבל אני אוהב אותה. אני לעולם לא שוכח את זה.לעולם לא אשכח.
בינתיים אני צריך להתמודד עם רגשות העוני שלי. או שהם יתַלו בי או שאני אשקיט ואמוסס אותם. ללהשקיט וללמוסס יש טכנולוגיות, אני רק צריך להתכוונן להן.
בינתיים מטריד אותי שיש לי הרבה דברים על הראש מבחינת הקריירה שלי.
החלום שלי הוא שיהיה לי לוח מחיק ענק בחדר שלי, כזה לצייר עליו את המחשבות שלי ותרשימי זרימה שכאלה, כמו שהמוח שלי רואה כשהוא חושב על תוצאות ופעולות אחרות.
"אם רוצים לנהל משהו צריך לראות אותו", למדתי פעם כשהייתי צעיר יותר. למחשבות שלי יש כנפיים וירטואוזיות,
אני רק רוצה לצייר להן נוצות.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/3/2007 17:46   בקטגוריות לוח מחיק, אמא, במקלחת, אי לקיחת אחריות, כסף, דרום תל אביב, נקיונות, מלחמה, סטודיו ביתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)