לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

הרונה קינן - עושה ביד עם גיטרה


הלכתי לראות אותה אתמול.
הסיגריות שם הרגו אותי. ועוד עם ההתקפה התקשורתית על הסיגריות הייתי אתמול רגיש במיוחד.
בכל אופן, חשבתי שהיא נראתה רע, מה רע, איך רע, היא בחורה יפה, אז ככה, היא היתה לבושה זוועה לטעמי, ועם קוקו הכי בנאלי ומשעמם כמו של זוג האחיות ששרות את השיר המפורסם ההוא הקנון בול. סתם.
בכל אופן, היינו אתמול בבארבי, מקום חמוד, הסתכלתי על הבר, הוא היה..... לא הייתי מתנגד לעבוד שם, אבל... לא משהו.
בכל אופן, הרונה, יש לה שירים טובים, אבל אני לא אוהב אותם, היא שיעממה אותי, היו לה יותר מידי מעברים בתוך השירים שלה, ממקצב אחד לשני, בין בית לבית. יש המון שירים שקטים שחיכיתי שיגמרו, ועוד עניין היה לי איתה, המוסיקה לפי דעתי נתנה קיום לשירים אחרת הייתי מת שם, משעמום. ואין ספק שלאנשים יש שם כשרון למוזיקה, המתופף למשל, הוא נתן את ההופעה של הלייף, הקצב שלי, סוף סוף יכולתי לזוז קצת, והיה שם אקורדיון מרקד בשם מאיה דוניץ שהיתה חמודה והזכירה לי ידידה/חברה/אקסית/ידידה נוכחית/וואטאבר שלי, והיה את שלומי שבן שהביא בעיקר את הנוכחות של הליפה שלו לבמה על הפסנתר, והיה את מר מפיק רדיו חזק שבדיוק שכחתי את שמו עכשיו ועוד איזה חבר שלה שהשיער שלו מרוב שהיה ארוך, היתה לי תחושה שהוא כלבלב. זה הזכיר לנו את המסיבה, עם ליאור, שיש לו סוושל מוד ואנסוושל מוד, והכל באיך השיער שלו מעוצב וזה מגניב לאללה.
או אז במקום ללכת לדיקסי לאכול בהרבה כסף כי מתנו ברעב, הלכנו לאכול בסטקיה ואכלנו בחצי מהמחיר ההוא, מה גם שאכלנו בדיוק חצי מנה.
ואין ספק שעכשיו רונה קינן, סר חינה, אשמע אולי שני שירים שלה, אולי שניים נחמדים כאלה.
ועכשיו לביקורת האמיתית- היא מופיעה שנתיים ורק עכשיו הוציאה את האלבום, קראתי ביקורת אחרת שאמרה שבסצינה שלנו כאן זה יוצא דופן ומתאים יותר לאנגליה- יופי- אז לא אתווכח, נשמע לי הגיוני. הילדה הזו מתחבאת מאחורי הגיטרה שלה- יאמרו עליה שהיא קודם כל נגנית- אומר לכם- היא לא בביטוי עצמי מלא- וכהוחכה- היה לה שיר בו הזמינה את כולם לעלות ונתנה אותה במיקרופון- זה היה פיצוץ, כמו שאמרתי, היא צריכה שיעבדו בשבילה, היא צריכה שאחרים יאירו אותה, כלומר, שיתנו לה לעשות את הסולו שלה. אומרים שהיא רוקרית, יופי, שתתנהג ככה , אני רוצה לצאת מעורי בהופעה וזה לא קרה לי איתה, היא נשארה עושה ביד עם הגיטרה שלה. יותר מידי שירים שקטים, יותר מידי מעברי סגנונות בין בית לבית, יותר מידי קוקו, אף אחד לא עוצר אותה מלהיות כוכבת, שתלך להיות כוכבת- אתם חושבים שזה יפגע במוסיקה שלה?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/6/2004 09:53  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)