לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

יום ארוך (ביותר בשנה)


דווקא ביום הזה החלטתי להביא מבזק.
קודם כל, שמעתי הבוקר חדשות בשבע בבוקר ברשת ב'. הבנתי למה הם יותר טובים. יותר טובים מגלי צה"ל. הם יותר טובים מגלי צה"ל כי פשוט נמאס כבר מילדים שמשחקים בלהיות עיתונאים. מה אנחנו, מעריב לנוער? חוץ מזה, אם תקשיבו לכל התכנית בגל"צ, יש כל כך הרבה מעברוני מוסיקה של התכנית שזה פשוט מעצבן.
אבל לדברים רציניים יותר.
54 הרוגים בדרכים רק מתחילת החודש. 54. דווקא כששנה שעברה היתה השנה עם הירידה התלולה ביותר במספר התאונות וההרוגים. נראיין את ראש מחלקת התנועה במשטרה, שוב, ואת יושב ראש עמותת אור ירוק.
מקרה מזעזע של ילדה שנרצחה ע"י כלב אמסטף. הכלב נמסר לרשויות. הילדה נטרפה למוות מול עיני אימה המזועזעת. האמר בתגובה: לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות.
מקרה מזעזע של ילד שננשך ע"י אמסטף. זה המקרה השני. לילד שלום.
אור להבוקר ננשך גבר כבן ששים ע"י כלב אמסטף. שלוש. גבר כבן 49 ננשך ע"י כלב זאב שנמצא משוטט באחד הגנים הציבוריים. ארבע. עשרות בעלי אמסטפים כבר החזירו את הכלבים, רבים אחרים שורלים את העניין ברצינות. יכול להיות שזה קשור לסיבוב הירח מסביב לכדור הארץ? אולי הם חיכו שהימים יתארכו? הכלבים.
טרגדיה גדולה העירה אותנו הבוקר, גבר רצח את אישתו והתאבד. ביתם בת השש עשרה הלכה לסלון, גילתה את אביה, מצאה את אימה, נעלה את אחיה בן ה- 9 בחדרו וקראה למשטרה. המשטרה טוענת כי ככל הנראה, האם רצתה להתגרש והאבא היה נעל מידי מכדי להתאבד לפני שהוא רוצח את אם ילדיו.
ועוד בחדשות, היוצמש"פ לממשלה מני מזוז זיכה אור לאתמול את אריאל וגלעד שרון בפרשת האי היווני באומרו: "לא כל מתן כסף לבן של ראש ממשלה הוא מתן שוחד לראש ממשלה". אריאל בתגובה: "ידעתי שהבן שלי מוצלח בעסקים, רק לא ידעתי כמה". על דוד אפל אמר שרון: "לא ידעתי שהוא מתכנן להקים מיזם תיירותי בשווי 13 מיליארד דולר ביוון, אני מכיר אותו מפרשת אדמות גינתון, עת ניסיתי לסדר לו הפשרת קרקעות בהיותי ראש מינהל מקרקעי ישראל.

אחרי הפרסומות: משפט שלמה, אם ביולוגית, מחבירה אליה את האב שזיין אותה על מנת להתחרט אחרי שלפני שנה החליטה לזנוח את התינוק שלה ע"מ להחזיר את בנה הננטש לחיקה. בית המשפט ביושבו כשלמה המלך הציע פשרה אותה אסור לי לפרסם, כעת נמסר לי שהביולוגית מסרבת, אבל המאמצת- נוטה להסכים. מה יוליד יום.
חם מהתנור- ילד מת מכוויות ומחנק לאחר שהושאר ע"י אביו במשך שלוש שעות במכונית נעולה. האב נעצר לחקירה ובטח יאמר: "מצטער שכחתי."
עוד נמסר מחדר החדשות שמניין ההרוגים השבועי מטביעות בים נעצר על שבע אחרי שהמצילים קיבלו צווי ריתוק משר הפנים פורז. המצילים תבעו בסך הכל להשאיר שלושה מצילים בסוכה אך השר הורה להוריד את מספר המצילים לשניים- כי חבל על הכסף.

עכשיו הבנתי למה הילדים בישראל מתפתחים בשלבים מוקדמים יותר
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/6/2004 15:08   בקטגוריות שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)