לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2004    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2004

ממש כמו בעץ הנדיב



באתי להתיישב לידה במיטה שלה, זה התחיל משיחה על מצבי הבריאותי, היא זזה קצת והציעה לי לשכב לידה אז שכבתי לידה והמשכנו לדבר.
אחרי זה התחלנו לדבר על התינוק ועל אחותי, היא התקרבה וחיבקה אותי, ואני חיבקתי אותה, והתחבקנו
וכל מה שיכולתי לחחשוב עליו באותו הרגע זה שכל כך ממזמן לא התחבקתי איתה כך, זו היתה תחושת רוגע, תחושת ביטחון, תחושה שהכל בסדר
והיא האשה היחידה בעולם לעולם שאני יכול להתחבק איתה ככה,ושלא תהיה עוד אחת כזו, ושזה רגע קדוש, רגע יחיד כזה בחיים, רגע מיוחד, שבו נצרבת תודעה, וידעתי שכבר ממזמן נצרבה בי התודעה הזו, הידיעה הזו, ושאני כה בר מזל- אז חשבתי לי ששנים עברו, שנים.
אמרתי לה שזו חוויה בשבילי, חוויה נפלאה. היא לא ידעה אם אני צוחק עליה או לא. כך היא שאלה. עניתי לה שאני מאד רציני ושזו חוויה שלא חוויתי שנים, ושאני לא ציני בכלל.
אני חושב שהיא התקשתה להאמין אבל הייתי רציני,
אז היא סיפרה לי שיש אנשים שהולכים לטיפול במים- טיפול במים, הסבירה לי, זה טיפול בו נכנסים עם מטפלת לבריכה ונותנים לה להחזיק אותך ושאתה יודע שהיא לא תשחרר ושאתה לא תיפול או תטבע  בשום אופן, והמטפלת מדומה לאמא- ואמא לא תשחרר לעולם, לעולם- וזה הטיפול- וזה הבטחון, וזו השלמת  העבר- ויש אנשים שפוחדים מזה.
ואז סיפרתי לה על סרוגטים- אנשים שעושים מין עם אנשים אחרים כדי לטפל בהם עם הבעיה המינית שיש להם. והמשכנו להתחבק. וזה היה הכי נפלא בעולם, ממש כמו לילד בעץ הנדיב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/6/2004 01:37   בקטגוריות אמא  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)