לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

בובו אקבובו


היום, בהגיעי למשקל המזעזע (לא באמת) של 80 קילוגרם הגיע הרף העליון לגב של הגמל ועשה את מה שהקש עושה בדרך כלל.
החלטתי, באופן חד צדדי אם יורשה לי להוסיף, שהחל מהיום אני נכנס לדיאטה שמטרתה להוריד את רמות השניצלים בגופי.
לשם כך, למרות שלמדנו מדו"ח וינוגרד שלא כדאי להציב יעדים לא מציאותיים (ועוד לצאת בהצהרות עליהם), הגעתי למסקנה שאני סוגר את פי מפני הדברים הבאים:
ממתקים- כאלה בשקל מהרחוב, שוקולדים, קרטיבים גלידות, פופקורן מיקרוגל, פלאפל, המבורגר (גם לא את זה שאני אוהב באבן גבירול), משקאות ממותקים (דיאט של נקבות שולטתת), סביח וכאלה ונקניקיות.

לא סתם, גמלה במוחי ההחלטה לנצל את האייפוד ולחדש את ימיי כקדם, לצאת לרוץ. אומרים גם כפיפות בטן עוזרות, גם ידיים וזה...

אניוויי, די להיות שרמוטה בַּלַבּוּסה, מהיום אימרו רק בּוּבּוּ אַקַבּוּבּוּ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2007 14:38   בקטגוריות דיאטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)