לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

אחד עם הלב


אני שוב על הסט הבוקר, רק שהבוקר באתי מוכן. הבאתי חשמלים למחשב ולבטריה, כי מרגע שקמתי אני הולך להיות ער 24 שעות בערך, ולעשות את מה שאני עושה בשנה האחרונה כאילו אין בלתי- לצלם. אחרי שאעבוד 10-12 שעות אלך למקום אחר ואצלם חדשות. ואז באמצע הלילה מאוחר, יותר קרוב לחצות, אלך לצלם את החדשות היותר מעניינות.
 
מי יודע מה ילד יום אני רוצה לומר, אבל עמוק בלב אני יודע שהכל תלוי בי, ואני נותן לעצמי את הזמן, כי ממש תכף, קצת אחרי היומולדת שלי עוד כמה ימים, הכל הולך להשתנות, הכל.                הכל.
 
וזה משמח אותי, כי כמו שאמרתי לפני כמה ימים לחברה טובה שלי, ולחברה אחרת שהציעה לי חברות, ההתבגרות שלי משמחת אותי, כי כל מה שהיא אומרת, זה אלף שהגעתי לאן שהגעתי בחיי, ובית, שככל שיתקדם גילי אני אגשים אפילו יותר, מה שהופך את הגיל שלי לא למגרעה אלא למשהו לצפות לו, משהו שטומן בחובו עתיד, ועניין.
יש גם האומרים שבגיל מסוים זה מתהפך. אני לא קונה את זה. מי שאומר את זה נמצא באיזשהו ויתור בחייו. בשפת האימון קוראים לזה רזיגניישן (resignation), מלפון פיטורים, מלשון התפטרות, ויתור אישי עמוק.
 
ומשהו על העבודה שלי. אני יושב כרגע ליד צלם, בטח בן חמישים, עושה עבודות צילום לחברות מסחריות. שאל אותי אם מעניין לי להיות צלם עיתונות. עניתי לו שמעניין לי, ושלפעמים זה הדבר היחידי שמחזיק אותי במקצוע כשהכסף חרא.
הוא שמח בשבילי, רתמתי אותו, הזכרתי את זה גם לעצמי, הייתי אחד עם הלב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/6/2007 14:54  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)