לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

פרומו


הבלוג שלי לא מיועד לילדים. הוא בעיקר לא מיועד לילדות.
כבר אמרו לי שאני כותב כבד, קולח, מסובך, עמוק, רציני, מאסיבי, פלצני, מתנשא, רגיש, שטויות, אמיתי... כל שם תואר שאפשר לדמיין. אז הגיוני היה לחשוב שלא יבואו הנה ילדות קטנות, בגיל ממוצע של 15 וחצי (14+17 חלקי 2).
אבל לא, באות הנה ילדות בנות 15 וחצי, ומגיבות, ומשאירות עקבות, ולא נעים לומר אבל הפכתי להיות ערוץ הילדים זה אנחנו.
אז נשאלת השאלה למה?
האם לאנשים מבוגרים אין מה לומר בבלוג הזה?
האם הכתיבה שלי מעניינת מבוגרים בכלל?
האם למרות שאני כותב למבוגרים, בני נוער מרגישים הזדהות עם הכתיבה שלי?
האם אני בעצם כותב ברמה שתתאים למצב הנפשי של בני נוער?
או שמא, האם אני אול-אראונד פלייר בתחום הכתיבה שלי?
 
על כל השאלות האלה, ועל רבות נוספות, צפו בתכנית הבאה של הנדסת המחשבה עם יוזף ברויר.
שקיות הפתעה יתקבלו ביציאה מהבלוג.
 
 
 
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/6/2007 03:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)