לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

אני חושב משמע אני מתמודד


אני הולך לשחרר ואני הולך לאחוז. לשחרר בנפשי ולאחוז בנפשי, וירטואליות פוגשת וירטואליות.
מחשבה על אפשרות היא אפשרות לכשעצמה אמר פעם מישהו ממנו למדתי והימצאותה של מחשבה היא היא התמודדותו של אדם, כבר כבר עם מה שהוא עומד מולו, גם אם אינו חש שהוא מתמודד. הוא חושב משמע הוא מתמודד.
עת ערב הגעתי הביתה אחרי יום צילומים נוסף, בדרכי מהרצליה לא עמדתי אף ברמזור אחד עד הבית, קרוז חלק ושקט עם חדשות באוזניות הקסדה שלי. אושו קטן תפס את מקום אימי על הספה שלה, והיא נשכבה לרגליו בצידו השני, לא מעזה להתלונן שתפס את מקומה, הוא בלונדי קטן ואבירי, יודע רק טוב, שמעללי ישראל ומלחמות ישראל וילדי ישראל עוד נחסכים ממנו.
הוא בטח יבוא הנה ללמוד בכתה א' אמרתי קודם לאימי. מה פתאום, אין סיכוי היא אמרה לי, מה יש לו לחפש פה, את הילדים
האלימים בכתות?
ואני, שהגעתי בשמונה הביתה נשכבתי למיטתי באחת עשרה, ראשי חושב במבואותיו על הדרך להיות עם עצמו לבדו וליצור ואשה אחת לבדה פתחה את ליבה אלי ובמילים ספורות קנתה אותי לעולמה.
 
סוף החודש מתקרב, ואיתו החגים.החגים והמועדים בשנתי החדשה. אני הולך לעמוד במילה שלי שוב, סיבה לחגיגה
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/6/2007 23:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)