לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007


אין לי מילים. איזה יום ורק תשע ורבע בערב, ואני עייף ומחר הולך לעשות קניות. גדולות כאלה, של מבוגרים. ולא שאני רואה את עצמי כילד קטן, אבל אתם יודעים, מן דיבור כזה, ואני שמח.
 
וטוב שאני לא מדבר פה, למדתי על בשרי ש(א)נשים קוראים פה ואז משתמשים בזה נגדי. החיים שלי מתגלגלים ונמשכים, ובסוף אני פוגש את כולם. וכאלה שסימנתי במערכה הראשונה, אני יוצא איתן במערכה החמישית פתאום. אני אולי לא מאמין במזל ובגורל, אבל לבטח למדתי על בשרי את השעור הזה, שלימד אותי שאין לי מה לדאוג, אז לקחתי את זה לתשומת ליבי וחדלתי מדאגות קיומיות של חיזור. השתיקה יפה, וטוב לי שאני לא נמצא הרבה ברשת, שאני לא מחפש לי חברים וחברות כאן, שאני פוגש אותם בחיים, אנשים אמיתיים.
 
אני בא, שופך והולך, מעטים הם המעניינים, מיי לייף רול.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/6/2007 21:14  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)