לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

אלמנט הומוריסטי


קיבלתי את החבילה שלי פתוחה.
אולי בדואר חשבו שאם על האריזה כתוב "שביר", שווה לפתוח את זה.
התחלתי להתכתב באימייל עם היחצן שביקש שאכתוב על המוצר שלו, טבעת רטט.
אחרי כמה ימים מיום ההידברות הוא שב אלי במייל ושאל מה קורה עם הפוסט כאילו אני חייב פה איזה זיון לפרוטוקול, אז אמרתי לו: "זיון זה לא תכנית כבקשתך, ואתה לא באמת מצפה שאני אשתף אותך בלוח הזמנים שלי, נכון?"
"תתפלא, כבר היו כאלה ששיתפו אותי", התפאר.
 
אז אתמול זה קרה.
הדף המצורף לחבילה, כולל זה שצורף לי במייל לא דיבר בכלל על זה שצריך מספריים כשבאים לפתוח את טבעת השגל הזו. עד שפתחתי את החבילה שארוזה הרמטית יותר מתחבושת אישית משופצרת באינפוזיה, כבר צנח לו הזלזל שנזקק אחר כך לטיפול עשרת אלפים כדי שישוב לסורו.
 
מהר מאד ויתרנו על הטבעת במתכונתה הקלאסית ועברתי לעשות עבודת יד לגברת עת השתמשתי בטבעת השגל כויברטור לעניים.
אני, כאחד שיודע שנשים אוהבות את מלאכת ידו (זה לא פוסט לצנועים פה) העברתי את המרטטן בכל המקומות הנכונים, הן בפנים והן בחוץ, אך בשלב כלשהו פשוט השארתי אותו בפנים, "אפשר להסתדר בלעדיי" אמרתי לעצמי, קמתי מהמשגל והלכתי לשירותים.
כשחזרתי הוא עדיין היה בתוכה. "אני לא מצליחה להוציא אותו וכבר משעמם לי איתו", היא התבכיינה בחיוך.
הכנסתי שוב את ידי לשם ושלפתי אותו החוצה, עטפתי אותו בטישיו וזרקתי.
"אלמנט הומוריסטי זה היה", הסכמנו שנינו, "אלמנט הומוריסטי".
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/6/2007 21:59   בקטגוריות כתיבה שיווקית,, סקס, יחסים, אלמנט הומוריסטי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)