לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

ארבעה ביולי- יום העצמאות שלי


 

הקיום שלנו נע בין עצב מוחלט, כמו זה על אובדן הורינו לבין רגעים של שמחה, כמו מין אור כזה שדולק ומאשר את הביטחון בחיים, בשמחה ובעתיד. בדיוק ככה הרגשתי עכשיו כשהסתכלתי על תמונות שצילמתי את אמא שלי עם האחיין שלי והתחלתי לבכות לדקות מה ואחרי כן הסתכלתי על החללית התלויה לי על הקיר בבית החדש שלי, חללית שהזכירה לי רגעים יפים מהעבר.


"אין לה תחליף. פשוט אין לה", אמרתי לעצמי והמשכתי לבכות את אובדנה העתידי של הדבר הכי יקר בחיי בעצם. האדם הראשון שנתן לי בטחון הראה אהבה לתינוק קטן ואני פשוט נפלתי לבכי עמוק שמרטיב גם עכשיו את המקלדת היבשה.


ואין מה לעשות, אני חושב לעצמי (מודע לחוסר האותנטיות בדבריי לעצמי), אני לא תמיד יכול לסבול את חברתה יותר והמון פעמים היא פשוט קוץ נוראי בישבני האחורי, אבל אין, אני רואה אותה עם הילד ואני נמס מזה שהיא אוהבת אותו ואני מבין שהמבט הזה בעיניים שלה בתמונה שלי, החזקה מדי, ישאר חקוק בזכרוני, כי ככה צילמתי אותה, בבוקר אחד ביוני, כשעשתה עוגה עם הקטן.


היא כבר חסרה לי ואני נחנק בגרון.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/7/2007 00:02   בקטגוריות אמא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)