לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

מקרה שהיה כך היה


אני קם מוקדם, מוודא מה שלום הקבצים שהורדתי בלילה מקאזה, וממשיך למקלחת.


אחרי המקלחת אני מעיר את אמא, לבדוק אם יש לי את האוטו או לא.


היא לוקחת אותי לעבודה, אנחנו יוצאים בעשרה לשמונה. בדרך שנינו מבינים שלא לקחנו פלאפון.


ליד אצטדיון אוסישקין היא אומרת לי את הדברים הבאים:


"תגיד, הם לא יכולים לעשות לך תרגיל ולשחרר אותך כשאתה מגיע?"       אז אני אומר לה:
"לא, לא יכול להיות, אני פותח היום, אני עובד סולו".


אנחנו מגיעים ,אני יורד מההגה והולך והיא נוסעת הביתה.


אני נכנס למסעדה ולהפתעתי אני רואה שם את מנהל המשמרת שלי: "התקשרתי אליך לומר לך שלא תבוא"
"מתי התקשרת?" "בשבע וחצי".


המום ובשוק אני מרים מהר טלפון לאמא שלי רק כדי לסגור אותו כשאני קולט שהיא לא לקחה פלאפון ושזה עומד לעלות לי במונית.


נכנסתי לבר, לגמתי מעט דיאט והלכתי החוצה לא מאמין על קצב ההתרחשות.


מיד מצאתי מונית. גבר שמן שנושם בכבדות ואני כולי נסער.


"מה, סיימת לעבוד עכשיו?" "איזה, לא התחלתי אפילו, רק הגעתי שיחררו אותי"


בערך 10 פעמים הוא קילל את המעסיק לי יא בנזונה ואמר שהוא היה רוצח אנשים כאלה.
קלטתי שבתור אבא... לילדים שלו יש אוצר מילים מאד קטן. המשכתי להיות בשקט אחרי זה.


ירדתי להוציא כסף מהבנק ושילמתי לו 40 שקל.


עליתי הביתה, וגיליתי שאמא שלי עוד לא חזרה... הלכתי לפלאפון שלי, חיכתה לי, מאיזו שעה? 8:00 בול. או שהוא שיקר לי או שהוא לא ידע מה השעה.
ואז אני שומע את המעלית נפתחת, אני ואמא שלי שמענו את ההודעה ביחד והלכנו לאכול ארוחת בוקר בעודי נשאר לא מאמין על היכולת הלא מוסברת של אמא שלי לחזות כאלה אירועים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/7/2004 09:20   בקטגוריות אמא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)