לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

לשם שינוי


שני החברים שלי עזבו את הארץ לזמן בלתי מוגבל.
אחד עזב ללונדון, השני ירד לניו יורק.
החבר שלי עומר, והחבר שלי עידו.
 
גם כשהיו בארץ מיעטנו להפגש. ככה זה היה. לכל אחד היו את חייו וחבריו השונים והמתחלפים, ואנחנו, אנחנו היינו אבנים מהעבר, כאלה שלא זורקים, כאלה שיש איתם הרבה זכרונות טובים.
 
את הימים שלי כצלם חדשות סיימתי נכון לכעת.
יום יום בעבודה החדשה שלי יוצא שאני מפעיל את המוח בצורות שנשמרו רק לעיתות אירוטיקה חברתית עם אנשים מיוחדים.
את חיי בעבודה אני מדמה לסיפור, עם גיבור, אחד כזה שמספר הסיפור מספר עליו.
 
בכל יום שעובר אני מפעיל את העוצמות שלי שרק חיכו שם להשתמש בהן, מוכנות בימ"חים.
רתימה היא לגרום לאפשרות חדשה להיות נוכחת עבור האחר ושהוא יגיד fucking hell yahh בסיום השיחה.
הימ"חים שלי מסתבר, לא סבלו מקיצוץ תקציבי שהלך והעמיק עם השנים, הם לא סבלו מהזנחה.
 
לכן רתימה היא דבר מרגש, כי היא בעצם לגרום את האפשרות החדשה שתנכח אצל האחר, וזה דורש מאמץ, והמאמץ הזה משתלם, כי הוא מכניס אנרגיה לגוף ודורש מכם להיות על המגרש ולהיות על המגרש זה משהו שאין באמצע איתו, ואני, אתם יודעים, לא בנאדם של אמצע. 
 
ואני בא הביתה אחרי יום עבודה, לפעמים בשבע, לפעמים בשמונה, לפעמים גם בתשע ויש לי רק עשר אחת עשרה שעות לעצמי מתוכן אני אעדיף לישון שמונה, או שבע, או שש אם אני ממש אהיה קיצוני ולמזלי אין לי טלויזיה בבית החדש שלי, אז גם אין לי לאן לברוח לי ואני מכיר כל מיני אנשים חדשים, כאלה שקופצים לי פתאום מהעבר, כאלה מהאינטרנט וסתם כאלה מהעולם, אבל פחות.
 
ככה זה כשיש פחות זמן, המוח עובד, עובד יפה אפילו (אני מבסוט), אבל- משלמים מחיר, על הכל משלמים מחיר.
ככה זה כשעוסקים בדיוק במה שרציתם, יש פחות זמן לעצמנו. לא נורא, לשם שינוי.
 
 
 
מילים חשובות לגוגל: לגרום, מבסוט, רתימה, חברים, עומר, עידו, חדשות, לונדון, ניו יורק, אירוטיקה חברתית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/8/2007 21:12   בקטגוריות אירוטיקה חברתית, אירוטיקה חברתית, ניו יורק, חברים, רתימה, רתימה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)