לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2007

וואו


תכף שתיים בלילה ולא הייתי עייף עד עכשיו.
מחר יום עבודה חדש.
אני רוצה לעבוד כאילו אין חסמים.
 
המוח שלי חושב על טכנולוגיה. אני צריך לרכז את כל המחשבות שלי בכיוון אחד.
יש שם פתיחה מעניינת של העתיד.
האם אני רואה משהו שאחרים לא רואים??
 
אני חושב על לפתוח את הבלוג בשמי.
מצד שני, איזו סיבה טובה יש לי לעשות את זה??
 
כשאני כותב בשמי המלא אני מתגאה.
כשאני כותב בשם בדוי זה לא משנה.
 
חשוב להיות ברשתות חברתיות. אין ספק.
הרשתות החברתיות של היום הן מיושנות. כולל זו שהכי אין היום.
 
אני הולך לישון.
אין לי עוד מקום לכתוב פוסטים כמו זה.
כזה של סיעור מוחות לפני השינה.
מעין ג'אנק קיומי כזה שחייב לצאת ממני כדי להתנקות.
סיבה מצוינת להחזיק את הבלוג.
 
ואולי גם כי אני לא מחובר אליו. הוא עוד משהו שיש לי.
לא יאומן- אני לא הוא.
אני לא יוזף ברויר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/8/2007 01:48   בקטגוריות יוזף ברויר, עוד משהו שיש לי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)