לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2004

אנתרופולוגיה


... אבל אני  מזהיר, אני לא עושה פרצופים כשאני מסתכל, אנתרופולוגיה זה אירוע פנימי


 



במקום החדש אני קולט, אני נתקל ואתקל בהרבה רדידות. יופי ורדידות.
אני מבחין שאני נהיה קורבן של או שנהייתי קורבן חברתי של מה שנחשב, יופי נשי, היום, אתם יודעים... אבל אני חייב לפרט אחרת מה הטעם
(ודי, לפרוץ כבר את הגבולות שלי והמחסומים שלי)- תחת קטן, עושה לי את זה, בטן שטוחה, אני כל כך רדוד, שדיים זקופים, שיער שטני חום.
להודות, למרות שהיה לי קשה, זה בסדר, מה שיותר בסדר, זה שאני שם לב שאני מקדיש המון המון זמן לאם זה בסדר שאני אוהב את המראה המסוים הזה של הבנות או לא.
לפעמים אני שומע קולות של חברה שאומרת לי... קיוויתי שאתה לא רדוד כל כך... ואז אני משקר קצת כדי להיראות טוב... אבל זה עושה לי את זה, וככל שאודה בזה כך ייטב.
אבל אני אף פעם לא יוצא עם בנות שנראות כך. אף פעם.
כבר מגיל 17 וחצי כשעשיתי את תרגיל הפנטזיה בקורס המתקדם, ידעתי שאני לעולם לא אוכל להיות עם אשת החלומות שלי, זה חסר סיכוי, זה לא יקרה.
רק ההכרה הזו היא משחררת ופורצת דרך. אין למה לחכות אין למה לצפות.


 



המשך יבוא
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/7/2004 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)