לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

רק חולצה


התלבשתי לעבודה.

הלכתי לארון שלי לבחור חולצה.

לקחתי את החולצה החומה ההיא שאני לא נוהג ללבוש הרבה.

נזכרתי פתאום במלחמה, כשההיא צילמה אותה בתחנה המרכזית של פאקינג אני לא זוכר איפה ושנינו היינו רעבים.

לא היה לנו אוכל באותו יום, לא היה איפה לקנות, לא היה ממי לבקש. הייתי רעב.

שנאתי את זה. עכשיו עם החולצה הזו זה הזכיר לי זכרונות רעים של רעב.

שנאתי באמת להיות רעב. זה לא הרגיש לי כמו הרפתקה. זה הרגיש לי רע, רע, וגם החולצה הזו, רע, רע.

אני חושב על הרעב שלי ומתמלא בסחלה, איח מה היה איתי אז.

מהצד השני, אהבתי אותה וידעתי שזה המצב ואין מה להתלונן. גם אף אחד אחר לא היה מודע לזה ולא יהיה מודע שפעם הייתי רעב. מעניין שאני סוחב את זה לבדי. זה רק חולצה?

i hate this shirt

 

 

 

 

עריכה:

הורדתי את החולצה הזו והבטחתי לעצמי לא ללבוש אותה יותר בחיים, אבל גם לא לזרוק אותה.

במקום זה לבשתי את חולצת המזל שלי- NYPD האהובה.

שוב אני שמח.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/9/2007 08:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)