לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

החלום


הלילה חלמתי את הרע שבאוייביי ילדותי.
זה היה מישהו בשם עומר. ערס קטן, כהה, שחקן כדורסל, עם גדול ועקום, חוכמולוג, טיפש, תלמיד גרוע, השפעה רעה, רזה, איש רע, שאין לי מושג מה רצה ממני אי פעם.
הלילה חלמתי אותו, ואת כל חבר מרעיו שקירקר סביבו ושהיה נוכח כשהוא גרם לי נזקים פסיכולוגיים להתפתחות האישית שלי.

 

החלום הלילה לא היה חלום בלהות. הוא פשוט  היה חלום רע.
חלום שבו רע לי. רק רע לי.
ועומר שוב היה שם. ובחלום, הוא חירבן, זה היה החלום, הוא חירבן ליד החברים שלו כשאני עברתי וזה היה מיועד אלי. לפחות ככה חשבתי. וכשחברים שלו עקבו אחריי זה היה בגללו. לפחות ככה חשבתי. והיה לי רע. ולא ידעתי מה לעשות.
עד שהגיע שוטר לבית הספר, וחטפתי אותו משיחה בה הוא היה  ולקחתי אותו לקומה שוממה כדי לספר לו הכל ולשאול אותו מה לעשות. מה לעשות.
הוא אמר שיש רק דבר אחד, ואין ברירה. אני צריך ללכת איתו מכות. ואני צריך לקבל מכות. זה צריך לכאוב ליל וזה צריך לכאוב לו, ואין ברירה, ככה זה צריך לקרות. ואני ידעתי שהוא צודק. ואני ידעתי, או חשבתי שידעתי, שאילו הייתי עושה את זה קודם, אנשים היו מפחדים ממני, לפחות קצת, ולא היו מסתכלים עלי ומתגרים בי, ועכשיו כשאני כותב את זה אני חושב לעצמי, אני בכלל לא רוצה שיפחדו ממני, אבל אולי זה עדיף, קצת פחד שישמור עלי, כי כשאין ברירה אין ברירה, ואני, מכיר את הברירה הטבעית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/8/2004 09:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)