לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007


ישבתי עם בן דודי אתמול בבר.
זה מעולם לא קרה קודם.
בפעם הקודמת זה היה מוקדם מדי. הוא היה בן 11, אולי בן 15. היום הוא בן 21.
לקחתי אותו לסיבוב בתל אביב.
הוא גבוה.
יותר ממני אפילו. גופו בנוי תלפיות תלפיות.
ישבנו במקום.
דיברנו על המלחמה. הוא סיפר איך היה לו כחובש וכלוחם.
אני סיפרתי לו איך היה לי כצלם.
התחלתי להרגיש מאד לא נוח.
לא נוח זו הגדרה מופשטת. הייתי חייב להבין מה עובר לי על הגוף תוך כדי.
כנראה שחוויתי את ההיסטריה מאז.
מתח היה שם. לא.
זה היה משהו כמו
עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו, תן תן תן תן תן תן, צלם צלם צלם צלם צלם, עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו
כמו מכונת ירייה שנפרקת לי בתוך הראש.
ואני יושב איתו בתוך הבר, ואני והוא שנינו חוווים חוויות.
ואני נדרך. ואני נהיה חד. ואני יכול להרוג. כי אני יכול.
וכשזה ככה אני דואג לא להיות קשוח, אלא כמו רוח, להזרים את עצמי ולא להיות קיר, לא להתנגד.
אני תמיד מזכיר לעצמי להיות דלת מסתובבת. דלת תמיד מסתובבת כשבאה הרוח.
עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו, תן תן תן תן תן תן, עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו עכשיו
ואני שם שוב.
אני חייב לצאת משם. אני משלם משלם עליו ואנחנו הולכים משם.
אין לי במה לפוצץ את התחושות האלה.
אז אני נותן להן להיות, ונותן לדריכות להתקהות מעצמה,
אין לי שום ברירה אחרת, עד הפעם הבאה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/9/2007 00:57   בקטגוריות מדינה במלחמה ואני  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)