לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

מטרות


תמונה: הייתי ברמן בבית קפה בנמל, היה איי ברמן אתיופי שתמיד סיפר שאחרי הצבא הוא עבד בשתי תחנות דלק משמרות כפולות כדי לעשות כסף ולקבל את המענק ובמקום לישון בבית היה ישן על הדשא בתחנה והיה הולך לעוד משמרת וכו' וכו' וכו' ועל אף שאמרתי לעצמי שהוא משוגע ושבחיים לא הייתי יכול לעשות את זה, קינאתי בו בסתר ליבי, כי אני יודע שאני ישראלי ורוד ומפונק, כמו שאין ישראלים שהם מטפלים סיעודיים או ישראלים שעובדים בקטיף סיזיפי.



והיום הבוקר בא
נתתי לעצמי עוד שעתיים לישון, השלמת שעות שינה מהסופשבוע
קמתי מעט עצוב, על אתמול, מי מכן שיודעת- יודעת
אתמול הגעתי למסקנה שלעבוד בשכר מינימום זה טוב לאגו, לעבוד באשפתות זה טוב לאגו. כשצעירים, העיקר להשיג עבודה. אחרי זה, רוצים יותר כסף, מוכנים פחות לקרוע את התחת, שלא לדבר על עבודות עבדות כמו של נוער... לזה קוראים פינוק. אני הולך לתת לעבודות "בסדר" עוד יום אחד לבוא אלי, שלחתי אתמול קוח"ים נוספים, אני נותן צ'נס עד מחר. אחרי זה אני קופץ באנג'י ושאלהים יעזור.
אם יש משהו שלמדתי על עצמי בשנה האחרונה מכתיבת הבלוג הזה, הוא שאני מגשים את היעדים שלי. זה אולי לוקח זמן, אני אולי מאונן עליהם עם דיו מקלדת או בחלומות, אבל אני יוצא להגשים אותם בסוף. קריאה מהירה מאששת את דבריי. הנה נהייתי ברמן, הנה כבר היתה לי חברה, הנה התחלתי גם ללמוד מגדר, הנה אני כבר עולה לשנה ג', הנה כבר הייתי פעמיים בניו יורק מתחילת הלימודים, הנה כבר נרשמתי לקאנטרי וכבר הספקתי לחדש את המנוי- להרים משקולות ולשחות בבריכה, הנה דיברתי על מצלמה ואני הולך לקבל אחת שלא חלמתי שתהיה אי פעם שלי-פרויקט הצילום שלי יצא לדרך במוקדם או במאוחר ואז אהיה בעצמי אחד הבלוגרים שיש לו בלוג צילומים- או לא. מבחנה חברתית גם לא הייתי קקטוס. היתה לי חברה, יצאתי עם כמה בנות, חידשתי קשרים ישנים והעפתי קשרים נושנים, הכרתי חברים מהאקדמיה וגיליתי שאני אהוד ומקובל בשדה חברתי שמעולם לאהיה לי ממש חשוב להיות בו כזה. והנה עכשיו, המטרה הבאה שלי באמת זה לחסוך כסף ולצאת את ארצי, זו המטרה הבאה שלי, לפני שאני אהיה מאמן, זו מטרתי הבאה, אני עומד לחתוך את חבל התבור התרבותי שלי שמאיים על הביטוי העצמי שלי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/8/2004 10:00   בקטגוריות טיול לחיים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)