לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

סיכום.


העניין הוא שאני לא רגיל לחשוב על עצמי כבנאדם שיש לו לקות למידה. אני לא רגיל לחשוב על עצמי כבנאדם עם לקות, בנאדם עם דפק, בנאדם משהו.

אני רגיל לחשוב על עצמי בתור מצליחן, בתור חכם, בתור מישהו שגורם ומצליח.


ואז מגיעים המבחנים ואני מתנגש איתם. והם מנצחים.

אני מגלה שרגשות והוצאתם החוצה מבטאים ואף מנבאים את ההפך הגמור מהכוונה הראשונית. אני מגלה את זה על בנות, אני מגלה את זה על בנים, אני מגלה את זה על עצמי ואני מגלה את זה על אחרים. זה גלוי לי לעין כמו השמש ביום בהיר. ואז אני מראה את זה לאחרים. זה מאד מוזר שהם לא רואים את זה.

בעבודה היום קיבלתי אזהרה. לא לאחר יותר.
עשיתי היום המון כסף. מישהו החליט שהוא נותן לנו 370 שקל טיפ על 400 שקל חשבון. זה היה יוצא דופן בעליל.
אני משתפר בעבודה שלי אני חושב.
אני אוהב את המנהל. הוא עוזב. אני מרגיש איתו קצת כמו עם יגאל, הרגשתי לידו כמו ילד, נהניתי לגדול. פתאום במסעדה בתור ברמן אני מרגיש כמו ילד, חושב שיש לו רשת ביטחון. אני פריק של רשת ביטחון, לטוב ולרע. אבל אין רשת, ואין בטחון. החיים האמיתיים.


סקס ורגשות. אני לא יכול להפריד. פשוט לא. אני נהיה עצוב. שוב הוכחתי את זה לעצמי, ואפילו לא הייתי צריך להתפשט.


לדבר עם לסבית על סקס הטרוסקס זה הרבה יותר קל מאשר עם גברים, או עם נשים אחרות.
מממ, מאד מעניין מה שאמרתי הרגע.


אולי כדאי שאלך להתקלח.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/8/2004 21:50  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)