לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2004

מעניין כמילת מפתח


מכירים את המצב הזה שבו קורה לכם משהו שרגע קודם לא דמיינתם שתוכלו למצוא את עצמכם בו? זה מין מצב כזה שאחריו אתם אומרים לעצמכם: אוקייייי, מה קרה פה הרגע?
והתשובה היחידה שעולה לכם במוח היא: "זה היה מאד (פאוזה למחשבה)... מעניין. זה היה מאד מעיין. מעניין. המממ.

אז זה מה שקרה לי היום (בלילה). קצת קשה לי לספר על זה, אני לא בטוח שאני מוכן לחשוף את זה כאן, אפילו זה קצת חשוף לי.
עשיתי משהו בפעם הראשונה. הייתי מחובר לרגשות שלי. לא נהניתי ממנו אבל המשכתי בכל זאת. הקול הפנימי נתן לי להמשיך. זה היה מוזר, זה היה חדש, זה היה טוב רק למעט מאד זמן וזה בעיקר היה מעניין. זה היה מעניין. כי זו היתה התנסות בלהיות פתוח למשהו חדש, שעד אותו רגע בכלל לא חשבתי עליו כאופציה, לא כל שכן לגביי מימוש.
מסקנות אני שואל את עצמי.
מסקנות אני לא יודע אם יש לי, או אולי אין לי. האם אעשה את זה שוב? אולי. מצד שני אולי לא, אני לא יודע. זה היה כל כך מעניין, שאני חייב קצת שקט כדי להקשיב פנימה.
זה בדיוק מה שאמרתי אחרי זה כשנכנסתי לאוטו, "אני חייב קצת שקט ואז פתאום זה יגיע".
זה מה שיפה בהתגלויות, הן באות בשקט בשקט, מתוך השקט ומפיצות אור גדול, אור כזה שאחר כך אין שום ספק.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/8/2004 03:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)