לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

אונמות


מכירים את זה שאתם מכירים מישהו שהוא מינימום בור ועם הארץ אבל מתגלה הרבה פעמים כדביל מוחלט?
זה קרה לי היום בעבודה. רציתי לדבר על מלצרית אחת, צעירה, קטנטונת בגיל, חמודה, אבל עם בוחטה של שכל על הראש ואז פתאום המישהי הזו שאני מדבר עליה קוטעת אותי ומתחילה לספר לי ולשנייה שהיא כבר מגיל 16 היתה מדברת עם "גברים ונשים", אנשים (היא חזרה על זה פעמיים) בני 30- 40 ושהיא היתה שומרת על ילדים והאמהות היו מספרות לה על הזיונים והכל... ואז היא אמרה  (כאילו זה לא היה ברור שזה יקרה) שהיא תמיד היתה נורא בוגרת ועוד מגיל צעיר כל כך (וכמה משעממת, וכמה טיפשה, וכמה בורה וכמה מלאה באמונות טפלות על העולם ועל החיים, כפרה עליה נשמה, טאצ'-ווד מלח מים מלח מים). 
גם ללמוד לא לקטוע אנשים בשיחה, ועוד להתחיל לדבר על עצמך (העיניים שלי מתגלגלות עכשיו) זו אומנות או נמות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/9/2004 00:54   בקטגוריות רשימות מהעבודה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)