לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

רשימות מהאספרסו


1- רשמים של מאבטח
יש לנו מאבטח בעבודה. יש לנו מספר מאבטחים, אבל אחד מהם משך את תשומת ליבי היום כשהגשתי לו אספרסו קצר, הוא סיפר לי שהוא שומר בעוד מקום, בנמל ת"א, ויש שם המון אנשים ולפעמים הוא דואג כי הוא לא רואה את כולם טוב.
הוא סיפר לי שבלילות הוא דואג, פוחד. בעיקר כשהמסעדה מלאה. הוא פוחד לא לראות אותו שפתאום יבוא. הוא דואג בלילות, הוא דואג בלילות. מישהו מכם פעם דאג לא למצוא את הבנאדם הזה שיבוא לפוצץ?

2- תודה מתוקה, תודה מתוקה, תודה רבה :
עכשיו תלמדי לאלף הרגלים| לקשור רצונות כמו סוסים| לנשום בספירה לאחור| עשר שניות וללכת
דרכתי רגל ברחוב|שאת שמו הבטחתי לשכוח| הבטחה בלי עדים| מחזיקה לי עשר שניות
ראיתי את היד שלי דופקת על דלת| מתנגשת בעץ לשניה| שאין ממנה דרך חזרה
תלמדי להיות מאמנה כמו עורב| לנשום בספירה לאחור|עשר שניות וללכת
תלמדי להיות נאמנה כמו עורב
לנשום בספירה לאחור
עשר שניות
וללכת

3- המצלמה יושבת לי עכשיו ביד
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/9/2004 19:29   בקטגוריות התגשמות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)