לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

ליד המים


המתניים הצרות שלה עשו לי את זה. המתניים שלה ושרירי הרגליים שלה.
"ממי אני רוצה שתעשה לי היקי על הבטן שיהיה בגודל הג'י שוק שלך". אחרי זה אני רוצה שתעלה למעלה ותעשה לי כזה היקי על הצוואר שאני אתבייש ללכת עם הגופיות שלי לאוניברסיטה. אני רוצה להרגיש שוב כמו ילדה בת 16 שהתחרמנה עם החבר שלה במסיבה  ביום שישי בלילה.
הבחורה שלי, שמאז הפעם האחרונה הספיקה  להבהיר קצת את שיערה ולחטב את שרירי הגב שאני אוהב כל כך ולהפוך אותם למשולשיים יותר, היא חרמנית  מארץ החלומות ואני אוהב לעשות מה שהיא מבקשת ממני. אחד המשחקים שלנו כשאנחנו נפגשים בעיר זה לקבוע זמן שבו שנינו נעלה על אוטובוס ובמקרה ניתקל האחד בשנייה ואז אחד מאיתנו יתחיל עם השני. אני הכי אוהב את המקרים האלה שבהם אני יושב ליד הדלת האחורית באוטובוס ואז היא עולה, לבושה במכנסיים הלבנים הצמודים שלה עם סנדלי העקב הלבנות שלה וכפות הרגליים המושלמות שלה שצבועות בלק בצבעים מתחלפים. היא מתקרבת אלי ואז פתאום מסתכלת על הכסא הפנוי שנמצא לידי ושואלת אם היא יכולה לשבת. אני מזיז את הרגליים ונותן לה לשבת. אני שם לב שהיא מציצה לכיווני. אני מחזיר לה הצצה משלי. היא מפנה את המבט שלה אלי ואני רואה פתאום היקי בגודל הג'י שוק שלי תקוע לה במרווח של המחשוף שלה ועוד אחד קטן ליד האוזן הימנית, אחד כזה שעומד לפוג תוקפו.
אני נדרך במכנסיי. "תגיד- עוד כמה תחנות זה קולנוע פאר?" חמש תחנות אני אומר. "אפשר לעשות שיחה מהטלפון שלך בבקשה?" המום מהחוצפה ומהמקוריות שלה אני מוציא את הנוקיה שלי ומושיט לה. אני לא מסתכל אבל אני רואה שהיא מקלידה משהו שם ואז עושה שיחה לחברה שלה אלינור. היא מסיימת את השיחה, מכבה את הטלפון, מחזיקה אותו ביד, מתרוממת מהכסא, מושיטה לי את הטלפון ויורדת מהאוטובוס. אני לוקח את הפלאפון, מדליק אותו והודעת הפתיחה קופצת. פגוש אותי במקום שלנו עוד 20 דקות.
המקום שלנו זה מקום בנמל ת"א, איפה שפעם היתה דוגית ואחרי זה השלוותא ועכשיו מקום נטוש.
אני ממהר לשם. המקום לא נטוש, מסתובבים שם אנשים, אבל כשאני מגיע לשם, אני רואה אותה יושבת על מעקה הבטון שמפריד את היבשה מן הים. היא החליפה לשמלה פרחונית מרוכסנת.
אני מתקרב אליה, מצמיד את חזי לחזה, מקרב את פניי לפניה, אך רק מריח את ריחה המשכר. היא מקרבת את השפתיים שלה אלי, אבל אני נסוג הצידה, "למה אתה לא מנשק אותי" היא אומרת  ואני מרגיש את ציפורניה עלבשר ידי, אני לוקח שאיפה ארוכה מהצוואר שלה, מגורה כולי, נוצר את הרגע בזכרון חוש הריח שלי, מרים את ידיי לחזה שלה, תופס את השמלה בשתי ידיי


ובמכה אחת- קורע מעליה את השמלה שזה הרגע קנתה. הרוכסן לא נקרע. היא יודעת לקנות את השמלות שלה שישמשו אותה לערבי חג ומועדים מיוחדים.
היא משחררת מגופה את השמלה שעוד נותרה עליה מעט מעט ונותרת עומדת בסנדלי עקב, תחתוני בוקסר  וחזיה שחורה עם  ורד בצבע בורדו שמסתירה מעט מכל פטמה שלה. הבחורה שלי אוהבת לעשות שלושה דברים בכל מה שקשור לכושר- היא אוהבת לשחות, היא אוהבת ספינינג והיא אוהבת את המכשיר הזה לחיטוב החזה שגברים כל כך אוהבים לעצמם. ביחד זה יוצר את מכונת הלחימה המושלמת חיטוב הכל, חיזוק הכל, עיצוב הכל.
השאיפות שלי אותה גרמו לעיניים שלה לרתוח ב 700 מעלות. כשראתה אותי מתגרה בה לקחה את ידי, סובבה אותי לעמוד עם הגב אל הים, הצמידה אותי לבטון הקר, התיישבתי כשהברכיים שלי  כופפו ע"י ההתנגשות האחורית בקיר, היא שמה לי יד על הגב, יד שניה מאחורי הראש, הורידה את ראשה מעט ונתפסה לצוואר שלי מוצצת את לשד עורי כאילו אין מחר.
מיד אחר כך היא פתחה את האנג'נירד שלי ביד אחת והצליחה להרים אותי מעט כדי לשלוף אותם מתחתיי. אם יש משהו שאני אוהב, זה לראות אותה יורדת לי מלמעלה. שיערה היה אסוף לקוקו בצורה שהיא לכאורה שלוכית, אבל אני בטוח שזו מזימה נשית כלל עולמית ללכת ככה עם השיער ולגרום לכל בחור לסובב את הראש אחרי הקוקו הזה. מהשיער אני יורד לכתפיים הרחבות שלה (אני מיוחד באהבה שלי לכתפיים רחבות שריריות ומעוצבות) ומשם לא רואים יותר כלום כי בטנה שטוחה ורק התחת שלה בולט החוצה יחד עם החזה העצור בחזייה שקניתי לה ליום הולדתה.
בשתי ידיים היא תופסת ומעסה את אברי ופיה עולה ויורד. אני מתקשח בתוך פיה והיא מוציאה אותו משם ומלקקת לי את שק האשכים. אני רואה שהאיבר שלי הוא בערך באורך הפנים שלה מהזוית הזו.
היא עוצרת.
"שב על הבטון ותישען אחורה, אני רטובה". אני מתיישב ונשען אחורה. בזינוק מהיר וגמיש היא נעמדת מעלי. אני שולח ראש לתחתונים שלה אך היא ביד אחת עוצרת את ראשי מלהגיע. "חכה".
היא לא מורידה את התחתונים. היא מסיתה את החלק התחתון שלהם, זה של השפתיים, הצידה, ביד השניה תופסת אותי ומכניסה אותי אליה.
אין עוד הרבה מה לעשות. היא יושבת עלי, נעה קדימה אחורה. היא כבר עבדה עלי מקודם אני קרוב אל הסוף.
"מתוקי שלי, אתה מגשים לי את כל הפנטזיות" היא אומרת לי. "מקודם ראיתי פה שני אנשים שהסתכלו עלינו"
"תמיד רציתי לעשות את זה מול הגלים". אנחנו גומרים ביחד. היא מתרוממת מעלי אחרי נשיקה רטובה וטעימה על שפתיי, מזיזה את חלקו התחתון של התחתון שלה והזרע שלי נשפך ממנה למטה. עליי.
היא מקרבת את אברה אל ראשי. "תנקה אותי" היא אומרת. עורה מולבן מזרע אני מלקק אותו ובולע את השאריות. היא יורדת אל הקרקע ומתקרבת את ראשה אל חזי.
"טעים".
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/9/2004 15:02   בקטגוריות אירוטי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)