לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2004

סיפור בתמונות


קמתי מוקדם בבוקר. לקחתי את המצלמה שלי ויצאתי מהבית אל רחוב ראש פינה שבסופו צילמתי את הבניין הראשון שלי בחיים.

עליתי על האוטובוס

הגעתי לבית החולים שנראה כך

בית חולים לילדים

ושם נודע לי באיחור של 18 שנה של ממוצע שבעים וקצת ומטה ושל רגשות אשמה על חוסר הצלחה ועצלנות, מוקף בילדים בני 8-11 שיש לי בעיית קשב וריכוז ושמומלץ לי לקחת רטלין.
רטלין זאת חוויה מאד מיוחדת של שקט, מיקוד, פוקוס ונשימה איטית. אהבתי את החוויה הזו. מימיי לא לקחתי סמים. גם לא חשיש, גם לא סיגריה. הדברים היחידים שעשיתי בחיים היו אוכל שתייה ואלכוהול, אבל שינויים במחשבה בעת האחרונה בתוספת בירור מעמיק על רטלין באינטרנט, נתן לי אור ירוק לווטו שאני מטיל של שימוש בסמים פסיכיאטריים.
אחרי זה נסעתי עם אמא שלי למשביר בסנטר. היא הלכה לקנות לעצמה תחתונים וחזייה, ואילו אני חיפשתי לי מכנסיים. מצאתי כמה זוגות ג'ינס והתחלתי לפנטז עליהם. שימו לב בנות ובנים- בעונה הקרובה של השנה שנתיים הקרובות תהיה זחילה של אופנה מגיוון משיטי היאכטות אל עבר העמכה... התהליך כבר התחיל, יותר אנשים רוצים להתלבש בבגדים ובצבעים שנראים יקרים יותר, והחנויות מציעות בגדים כאלה... שימו לב.


לקראת ההגעה שלי למשמרת בעבודה, לקחתי את התמונה הזו. בניין יפהפה שעשו לו עבודת צבע חאפרית... אולי בעתיד אביא תמונה של הפאקים בבניין הזה. ביינתיים- תהנו מהבניין, שימו לב לעגלגלות של המרפסות שלו. הוא מהמם, כי הבניין שמולו הוא בעל מרפסות מרובעות. קונטרסט מהמם, שווה צילום משותף.
בעתיד.

וכמו כל הבלוג שלי, כך גם התמונות שלי- אלה החיים שלי. ככה אני חושב, ככה אני מדבר, ככה אני מסתכל, ככה אני נהנה. אני נמצא כאן
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/9/2004 22:41   בקטגוריות תמונות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)