לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

הפיגוע אתמול ומה שקרה בלילה


בלילה, קצת לפני שקמתי היה לי חלום
הייתי במעין בית קפה עם המצלמה
ידעתי שאני אמור לצלם משהו אבל לא מצאתי אותו, זה היה בחדשות אבל לא מצאתי אותו
ואז הגיעו מוטי וגלעד ק.
האחד צלם ותיק. השני צלם יותר ותיק ממני.
בית הקפה היה שופע באנשים
מוטי אמר לי- זה פה
אמרתי איפה
זה פה הוא אמר
ניגש אלי, עבר אותי, נעמד כמה מטרים מאחורי והתחיל לצלם
היה זה שופל שעמד מעל גרוטאה של מכונית
משהו בסגנון מכונית שעברה תאונה או שהיתה בקירבת פיגוע
משום מה לא ראיתי את זה מהמקום שעמדתי בו
היינו בתוך בית הקפה אבל המכונית והשופל היו בחוץ, והיינו צריכים להכנס פנימה כדי להסתכל החוצה
התחלתי לצלם, ואז הזיזו את המכונית
לקחו אותה ביד
והלכו לעבר השולחן הזה של הצוות הזר שהמצלמת וידאו הזו היא שלו
בעוד אני רודף אחרי השופל הזה שנע בין שולחנות בית הקפה
בא אל עבר חזית השולחן מוציא כמה פלאשים
והופ
השעון המעורר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/2/2008 08:53   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)