לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

שוכב בעיניים פקוחות


בלילה לפני שאני הולך לישון, ככה זה לפחות בימים האחרונים, ואני הולך לישון לבד בימים האחרונים, אני שוכב בעיניים פקוחות ונותן למחשבות שלי לצוף.
אני מגלה שיש לי הרבה מחשבות שרק חיכו לרגע הנכון לעלות, שקודם לא יכולתי או לא רציתי לחשוב עליהן.
אני לא שוכח כלום, לא מדחיק כלום, מציף הכל וצף בכל זה.

ביומיים האחרונים הלכתי לישון לפני חצות הליל.
ביומיים האחרונים התעוררתי בערך שעה ויותר לפני השעון כי הגוף שלי השלים את סייקל השינה שלו ואז נותר לי רק לחכות לשעון שיצלצל ויעיר אותי אחרי זמן מה וזה זמן המיטה החמה שלי שאני מתפנק תוך שינה נוספת.

אחד הדברים שלא עזבו אותי בימים האחרונים זה השיר הזה שמתנגן לי בראש. הוא התנגן לי בווליומים שונים, אבל לפני השינה הצלחתי לכבות אותו. אני חולם הרבה חלומות בלילה. כולם טובים, כולם מעניינים. אני לא זוכר אותם, אבל אני מתעורר בנאדם שונה לגמרי. רגוע, אוהב, שמח, מסופק.
 
הללויה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/2/2008 11:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)