לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אל תגידו יום יבוא הביאו את היום


היא אמרה לי שיש לי יותר מדי דברים שאני מתרץ עם העבודה. יותר מדי דברים אתה אומר שאין לך או שאתה לא עושה בגלל העבודה.
 
היא אמרה לי שאני פוחד בלי לומר לי זאת. היא צדקה, התחיל התהליך.
 
 
לא היה כיף והרבה דברים השתנו, אני תמיד חושב על זה שהשחרור הכי גדול קורה מתוך המחשבה.
שני דברים אני רואה על עצמי עכשיו-
להשקיע ולחשוב מחשבות משחררות.
 
הרבה זמן לא חשבתי על זה שהכוח שלי נמצא בלב
הרבה זמן לא הייתי שמח כמו שהייתי שמח כשהייתי בחדשות
 
לפני כמה ימים חשבתי לעצמי שכשעשיתי את זה הרגשתי בבית ואילו עכשיו אני אוסף פירורי סיפוק כי הרי כל העסק הזה נובע לי מהראש ואילו אני עוד לא מצאתי את המקום שאני אומר עליו- זה זה.
 
חשבתי לעצמי שהנה תפסתי את עצמי ברגע של הילוך לא מודע שכזה וכמה זה בעצם חשוב להיות ערים.
תפסתי את עצמי קולט שאני מבזבז את החודשים האחרונים לא פותח כלום ורק סוגר דברים, מתעסק בסקס לא סקס, יחסים לא יחסים, עניינים בלי עתיד, הכנסתי את עצמי בעיניים פקוחות אל תקופת מעבר, כך חשבתי מאותו רגע בו התחלתי, תקופת מעבר שעשתה לי את החיים למה שהם היום ומתוכם נבע הכל.

כשתופסים את זה זה משחרר, בואו נראה מה יוליד יום,
אותי יותר מעניין מה אני יכול להוות או לעשות כדי לגרום לזה לקרות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/2/2008 21:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)