לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כיסופים


בהפתעה התחלתי לקרא דווקא את "סיפור כתוב במניפה" של ליסה סי.
העמוד הראשון שבר לי את הלב והייתי צריך לאסוף אותו כדי להמשיך לעמוד השני.

"כל חיי נכספתי לאהבה כילדה ואחר כך כאשה, ידעתי שלא טוב לי לרצות בזה או לצפות לזה, אבל ככה הרגשתי, ומההשתוקקות הבלתי מוצדקות הזאת נבעו כל הבעיות שידעתי בחיי.
חלמתי שאמי תבחין בי ושהיא ושאר בני המשפחה ילמדו לאהוב אותי. על מנת לרכוש את חיבתם הייתי צייתנית - התכונה האידאלית לאשה - אלא שהזדרזתי יותר מדי לעשות מה שאמרו לי. בתקווה שאזכרה ליהנות מגילוי כלשהו של חום, ואפילו הפשוט ביותר, ניסיתי למלא את הציפיות שציפו ממני, כלומר להגיע לידי כך שאהיה בעלת כפות הרגליים-הקשורות הקטנות ביותר בנפה שלנו, זאת אומרת הסכמתי שישברו לי את עצמותי עדי שאפשר יהיה לעצב אותן מחדש בצורה טובה יותר."

הלב נשבר. עברתי לעמוד השני.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 16:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטליגנציה בתוך הרגש


"הזרע לכל הדחפים הוא הרגשה המתפרצת לבטא את עצמה בפעולה. אלה הנתונים לרחמי הדחפים - אלה החסרים שליטה עצמית - סובלים מליקוי מוסרי. היכולת לשלוט על הדחף היא הבסיס לכוח הרצון ולאופי. בדומה לכך, שורש האלטרואיזם נעוץ באמפתיה, היכולת לקרוא את רגשותיהם של אחרים; לאדם החסר תחושה לגבי הצורך או הייאוש של זולתו אין שום אכפתיות. ואם יש שתי עמדות מוסריות שתקופתנו זקוקה להן, האי הן בדיוק אלה - ריסון עצמי וחמלה."

 

דניאל גולמן, אינטליגנציה רגשית.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/8/2006 10:31   בקטגוריות סיפרותי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבוקר על האש (מאסה לריענון קורי השינה של הלילה)


קמתי הבוקר מוקדם. מוקדם זה עניין של הגדרה. כבר 12 וכמעט ולא עשיתי כלום.

בחנתי את אפשרויות הלימודים שלי לשנה הבאה. גיליתי שאיני יודע אם אוכל לעבוד במשרה מלאה וזה העציב אותי. לא יותר מידי. קצת. התחייבות ראשונה, עשיתי.
עכשיו התחלתי להוריד את פרנהייט 9/11 בקאזה.
אני עדיין מסתכל על התמונה והיא עושה לי טוב.
מה שנותר לי לעשות היום זה ככה: להמשיך וללמוד למבחן. אני רוצה לסיים היום את המחברת ולעבור כבר מחר ללימודי המבחנים. אין מצב שאני לא עובר את הבחינה הזאת. אני יותר מידי חכם, והזמן שלי יותר מידיי יקר בשביל להנציח אינפנטיליות של מלפפון.

אחרי כן אני אגש להכין את ההרצאה שלי. ההרצאה תבוסס על שני פרקים ועל העבודה שכתבתי. אני אצטרך לצפות בשניהם ולקרוא את העבודה שלי. אניאצטרך להחליט איך אני, תלמיד חטיבה במגדר בסך הכל הולך לעמוד מול אנשים ולספר להם מהו פמיניזם תרבותי, מהו פמיניזם רדיקלי ועוד שאר פמיניזמים בעודי מנפץ להם את האשליה על עולם המחר כפי שהוא נצפה בסדרת טלויזיה. סאונד לייק פאן.
חוץ מזה, אני מתכוון ללכת היום לים, יש גשר שאני אוהב ללכת עליו ואז להסתכל על הגלים. אם היה עכשיו חורף היה אידאלי... הייתי מסתכל על הגלים הגדולים, כמו שאני אוהב, מאחורי הזום יש נקודת תצפית משגעת.
אפקטיביות, קונספט חדש שאני בוחן לאחרונה (LOL), מאד מעניינות ההשפעות של אפקטיביות על החיים. אם תשימו לב, אנשים שהם שבעי רצון מחייהם הם גם אפקטיביים, אחרת חסר משהו באינטגריטי של שביעות הרצון.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/7/2004 11:56   בקטגוריות סיפרותי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)