לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אופציה הרת אסון


עשיתי מעשה, ואחרי שנים שלא נגעתי בשירים שעל אייפודי לקחתי את הכבל, עשיתי ריפרש לאייטונס ומחקתי את גרסת השירים הקודמת באייפוד.


התעוררתי מאוחר, אבל זה רק כי הלכתי לישון מאוחר. קמתי בלי מצב רוח. בלי כסף, אמרתי לעצמי, אני לא מצליח לחשוב על להתקדם קדימה, לא מצליח לפנות לעצמי זמן.


החלטתי לשמוע מוזיקה, החלטתי להתחיל לקחת איתי את המצלמה לכל מקום שאליו אליו, אולי תבוא לי התמונה שאני רוצה לתחרות.


חיפשתי חברה לערב. זה לא היה קשה. אבל זה לא היה קל, מבחינה פנימית. אני יושב, ואני חסר מעש.
אני הולך עם שרוולים ארוכים. אני מסתיר את שעשיתי. עדיין לא התרגלתי, עדיין לא התיישבתי עם זה. זה יפה זה מהמם זה יוצא דופן זה ייחודי ואחרי הסבר שלי על מה זה אומר כולם בורקות עיניהם והם ממוססים עם עצמם את הפיקפוק הראשוני שהיה להם. עוד לא היה אדם שפגשתי שחשב על הפרשנות הזו לבדו, לא כל שכן לקחת אותה על עצמו לחייו, חוץ מחבר שלי עומר.
בינתיים אני שומע את קולדפליי החדש ואני אומר לכם משהו: אין הבדל בין הדיסק הזה לדיסק הראשון המצויין שלהם, אבל כשזה מגיע ללעשות מוזיקה זה לא יכול להתרומם אם זה דומה מדי לקודם שלהם. זה פשוט אותו חומר, אותו הם יכלו לחבר לאלבום הראשון וזהו.
אני מעביר שיר.


אתמול ראיתי סרט שעוד לא יצא בארץ.
Stranger Than Fiction קוראים לו.
מדובר על דמות בספר שפתאום מגלה מודעות עצמית ומתחילה לשמוע את הסופרת, שגם היא נמצאת באותו יקום, שכותבת את חייו ומחשבותיו. הדמות יוצא למסע חיפוש אחר הסופרת ואף מוצא אותה לבסוף. (מעניין השימוש שעשיתי בין זכר ונקבה במשפט אחד, אני חושב לעצמי). הסופרת אמורה להרוג את הדמות שלה ושזו תהיה הנובלה הכי טובה שלה, אך היכרות עם הדמות, וזה שהוא קורא את הטיוטה שלה לבסוף ומסכים למות כפי שהגורל שהיא חרצה לו קובע משנים את סיום הספר, והכל בזכות פריט מרכזי שחוזר על עצמו פעם אחר פעם ומקדם את העלילה.


הנה, הושבתי את עצמי לכתוב וזה מצליח, זה אני כותב.

הרבה דברים קרו לי השבוע. אף אחד מהם לא ממש היה שווה כתיבה, או יותר נכון, לא היה לי להגיד עליו דבר- מה עם פאנץ' ליין מצחיק ומשעשע, אז לא עשיתי את זה.
האמת שרק על אחת חשבתי בשבועיים האחרונים. רק על אחת שהסכימה להתמסר רק לעצמה בכוונה להכיר את עצמה יותר ועל ידי זה גם להרחיק ממנה אחרים, כולל אותי. היא אמרה לי שהיא יצאה עם הרבה לאחרונה. כולם היו משעממים היא אמרה. "אתה היהלום המנצנץ מכולם" היא אמרה לי.
אמרה שלדבר איתי כל יום מרגיש לה כמו להתחייב, שהיא רוצה לפגוש עוד אנשים.

התמכרה, חשבתי לעצמי. התמכרה לאינדיבידואליות ולא יודעת שובע.
את תשיגי את האינדיבידואליות שלך, אמרתי לה, את תצליחי במסע שלך ואת תגיעי. אבל יהיה לזה מחיר, הצעתי לה לשקול. ביום בו תתעוררי ותראי שאת מרוצה מהאינדיבידואליות שלך ותרצי זוגיות כמו שהיתה לך פעם (יא בת זוגה סדרתית שכמותך) לא יהיה לך קל כמו פעם, כשהיית עוברת מזוגיות אחת לאחרת. האינדיבידואליות שלך תתפוס את מקומה, ואת, שכל מה שאת יודעת זה קיצוניות כזו של זוגיות וביטול העצמי שלך, ולעומת זאת אינדיבידואליות עם חוקים נוקשים של "רק לבד אפשר להכיר את עצמי", לא תביני פתאום למה כל כך קשה לך.
"אני רוצה לצאת מהלופ הזה", אמרה לי וביקשה באחת לסיים את השיחה.
לא הספקתי לומר לה, להציע לה, מה הדרך אותה היא מחפשת ושאינה יודעת להגדיר במילים.
כל תחילה השיחה, כשהיא סיפרה לי את אשר על ליבה הייתי עסוק בחיפוש. את התשובות לחיפושים שלי אני מוצא בדרך כלל בהקשבה אל "אופציה שלישית" שתמיד תמיד תמיד קיימת.

קבענו להפגש יומיים לפני שהיא טסה. היא הציעה לי לראות משחק כדורגל, ואני, שכל מה שרציתי זה לראות אותה הסכמתי. למחרת היא הציעה לי הופעה, והסכמתי. אבל אתה לא ישן פה הלילה, אני חייבת להתעורר מחר ולהיות עירנית. בלעתי את הרוק שלי ותחושת עלבון טיפטפה על פניי. מיהרתי מדי להסכים, חשבתי לעצמי.
היא התקשרה שוב אחרי שעה. אני מבטלת את המשחק כדורגל ואני מבטלת את ההופעה, אם תרצה נפגש אחרי שאחזור, אני הולכת להיות עם עצמי, אצל סבתא שלי ולהכין את המזוודה שלי לקראת הנסיעה, אני מאד לחוצה. זה מה שהיא אמרה.
היא חשבה על אופציה שלישית שלא חשבתי עליה בעצמי, אמרתי לעצמי מופתע. היא לא קשורה אלי ואל היחסים בינינו. היה לי קל לאכול את מה שהיא הציעה לי עכשיו, קל יותר ממקודם. העייפות עברה והאור עלה.

ואני, עוד לא הספקתי להגיד לה מה האופציה השלישית ביחסים שהיא כל כך מחפשת, זו שהיתה מתחת לאף שלה כל הזמן. ככה זה, האשה שגרמה לי להאמין שעוד יש נשים שמתאימות לי בעולם הזה היא זו שעליה אני חושב שלא נהיה יחד ושזה בכלל בגללה. מצחיק הוא שהיא אמרה לי שבין אם ניטיב שאת ובין אם לאו, היא תרצה אותי בחייה, כך או אחרת. איזה אופציה שלישית מטורפת לאדם מאוהב, אופציה הרת אסון.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/5/2007 14:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, שמחת חיים, אירוטיקה חברתית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לט גו סיפור אהבה


היא נכנסה עם הכסא של האופניים שלה, פתחה את הלפטופ שלה מאחורי הגב שלי ועשתה את שלה.
 
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 20:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, Let Go  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיסופים


בהפתעה התחלתי לקרא דווקא את "סיפור כתוב במניפה" של ליסה סי.
העמוד הראשון שבר לי את הלב והייתי צריך לאסוף אותו כדי להמשיך לעמוד השני.

"כל חיי נכספתי לאהבה כילדה ואחר כך כאשה, ידעתי שלא טוב לי לרצות בזה או לצפות לזה, אבל ככה הרגשתי, ומההשתוקקות הבלתי מוצדקות הזאת נבעו כל הבעיות שידעתי בחיי.
חלמתי שאמי תבחין בי ושהיא ושאר בני המשפחה ילמדו לאהוב אותי. על מנת לרכוש את חיבתם הייתי צייתנית - התכונה האידאלית לאשה - אלא שהזדרזתי יותר מדי לעשות מה שאמרו לי. בתקווה שאזכרה ליהנות מגילוי כלשהו של חום, ואפילו הפשוט ביותר, ניסיתי למלא את הציפיות שציפו ממני, כלומר להגיע לידי כך שאהיה בעלת כפות הרגליים-הקשורות הקטנות ביותר בנפה שלנו, זאת אומרת הסכמתי שישברו לי את עצמותי עדי שאפשר יהיה לעצב אותן מחדש בצורה טובה יותר."

הלב נשבר. עברתי לעמוד השני.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/11/2006 16:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



4 נקודות על המצב


1-
שלשום הייתי עצוב. אתמול הייתי עצוב. העבודה וכו'
אתמול אמא שלי קראה לי. מול העיניים שלי התחילה לבכות. חיבקתי, "מה קרה" "לא יודעת" "מה קרה" "לא יודעת" וכו' וכו'.

היא שיתפה אותי בכמה עובדות חיים מצערות לגביה, הקשבתי בשתיקה.
לאחריה דיברתי אני בלי להסתכל עליה. היא הקשיבה בשתיקה. תוך כדי דבריי גם אני התחלתי לבכות.
דיברתי על החופש שאני כל כך צריך... היא הסכימה איתי.
יש לי צד באישיות שעוד לא פוענח. היא ידעה את זה, אני ידעתי את זה. היא הציע לי לפגוש מישהו. גבר זמן מה שאני חושב על זה בעצמי, חופש מתחיל כשמצהירים שהוא נכנס, אתמול בתשע בערב נכנס החופש שלי לתוקפו.

2-
רק בארבע בבוקר הלכתי לישון באותו לילה של אתמול, שלוש פעמים סקס מאז ועד רגע כתיבת השורות האלה העביר בי כל מיני כימיה במוח. הדבר שמתלווה אצלי לתחושת החופש היא- אבלות.
כשסיימתי את הפעם השלישית הבנתי את זה.
אי ההתקבלות למקום העבודה שכל כך רציתי השפיע עלי עד לרמה המולקולרית של הציפייה.
מחשבות על מה היה אם ומחשבות על איך היה כשהיה... כך ידעתי שהגוף שלי חווה אבל. ולכן אני בחופש,
שזה כמו שבעה, נועד לתת להתמודד עם המקרה שקרה (ושבכלל כולל חודשיים עמוסים של חיפוש עם קליימקס מאכזב).

3-
אנחנו מחפשים מה לעשות. מרכז התקשורת שיושב לי מתחת למיטה הראה שהחבר האהוב שלי נמצא בבית.
הוזמנְנוּ ל"אירוע אירוויזיון" גאה ואנחנו מתכוונים ללכת. אני כבר שומע את עצמי מתלונן בראש על השעמום הקולוסאלי בלראות חברה אירופאים שרים וצוהלים, אבל היי, אני בא בשביל החברה...

4-
הרבה זמן שלא עשיתי את זה שלוש פעמים באותו יום זה כל כך לא היה לי חשוב בחודשים האחרונים.
הרבה דברים שינו את סדר חשיבותם בחיים שלי בחודשים האחרונים, בטח פיספסתי חלק מהם בפסיכואנאל שלי את האישיות שלי.
מזלי שאני לא שיפוטי בנוגע לעצמי ברוב הדברים שאני חושב על עצמי, השיפוטיות שלי יודעת לכסח אותי כשהיא מתרוממת.

אולי סדר יום חדש? יום יגיד.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/5/2006 16:52   בקטגוריות אהבה ויחסים, חוזרים לחיים שלי, ימי סקס, נבכיי, נקודות על המצב, ערבים, עתידי, פסיכואנאל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחרור


עשרה לתשע, אני מתעורר. רק מניח את הרגליים על הרצפה וכבר טלפון. "אתה יכול לצאת לצלם?"
פתחתי וואלה מפות ותיכננתי את דרכי לבית משפט השלום ברמלה.
חזרתי הביתה.
אני עומד לפתוח בלוג לגיקים, בלוג עצמאי כשזה שלא ישב על שום שרת ישראבלוגי ותפוזי או גוגליסטי למיניהם. התיישבתי והמשכתי בעבודה הקשורה בנושא. שעתיים. באמצע טלפון מאחותו של הבר מצווה של יום שני ושל מחר (אותה אחת): ביקורת.עניינית. בשקט. יודעת מה רוצה להגיד. הזכירה לי אחת בשם הילה. היא דיברה על אסרטיביות והיתה אסרטיבית בעצמה. הערכתי אותה על זה ונתתי לה לדבר. היא ביקרה את הצילום שלי. אמרה שהצילום שלי לא מספק בעיניה. אמרה שהיתה לה תחושה שיכולתי להביא תמונות עם ערך מוסף ושהיא יכולה לצלם כמוני. הקשבתי. להתפרץ היה מצייר אותי בעיניה כְּפּחוּת, כאולי אדיוט. כשאני דיברתי לא נתתי לה להתפרץ לדבריי, אז היא הקשיבה עד הסוף. בסוף היא אמרה שהיא מבקשת שאבוא עם מספיק ג'יגות של כרטיס צילום כדי לצלם המון. מיותר לציין שהם קיבלו ממני ג'יגה של תמונות ברזולוציה מקסימלית- 850 תמונות. זין. מחר הם יקבלו עוד יותר תמונות, 1100 תמונות, וזה עדיין יהיה ג'יגה. לא מתעסקים איתי בצילום. לא מתעסקים איתי.


צלמים אחרים נותנים 100 תמונות. 100 תמונות אחרים נותנים.
טלפון. אתה פנוי לסוע לצלם ביפו? יאללה... הלכתי לצלם בית מהמם ביפו... "יפו יכולה להתאים לי", אמרתי לעצמי בדרך חזרה, אני רוצה בית גדול, שקט... את הרעש שלי אני מפיק בעצמי... לא צריך לשלם יותר על פחות בלב תל אביב.
חזרתי הביתה. חצי שעה
טלפון. אתה פנוי לצלם עכשיו בשרתון סיטי טאוור? יאללה... הלכתי לצלם כמה פרצופים... יצרתי קשר עם עוד כמה אנשים... דווקא יצאו לי תמונות יפות, מוצאות חן בעיני...
טלפון. זאת הסגנית עורך. "אתה לא מתאים לנו לעבודה כמפיק במערכת", אמרה בגמגום. אמרתי לה תודה וסגרתי.
שלוש פעמים במהלך החודש הזה הייתי שם בהתלמדות.
סיפרתי לאמא שלי. "הם לא יודעים כמה אתה טוב. זה לא שלא היית טוב. זה הכל עניין של כימיה".
סוף סוף היא הקשיבה לי ואמרה את הדברים הנכונים. סוף סוף הרגשתי שהיא מבינה אותי.
היא לא דיברה על כסף או על אי הצלחה. היא דיברה על דברים אחרים.
אמרתי לה שאני רוצה לנוח, אולי לסוע לאחותי לזמן מה. היא הסכימה על המנוחה. על הנסיעה נדבר כבר.
"אני לא מבקש לסוע", אמרתי לה, "אני באמת לא מבקש את זה, אני רק חושב את זה ומשתף אותך בזה".
היא הבינה,
ניתקנו.

 

=
עדכון 22:00 בלילה: ואז ב20:55 הקפיצו אותי שוב- לך תצלם בבילינסון. היה פיגוע.... אז נסעתי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/5/2006 18:40   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, אמא, עיתונות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשים לא אוהבות שיחות סקס


נשים לא אוהבות שיחות סקס. כלומר הן כן. הן מתות על זה, מתות.
אם עדיין יש גברים שלא יודעים את זה והם בורים ותמימים אז הנה הבשורה: נשים הרבה יותר חרמניות מגברים!
הן יאהבו שיחות סקס אם בא להן על הגבר, הן יאהבו שיחות על סקס עם החברות שלהן.
אבל לדבר על סקס עם גבר במסנג'ר? פוי!
שמא יתחיל איתן, שמא יגררו לזה, שמא לא יוכלו להפסיק אותו

שמא לא יוכלו להפסיק את עצמן !!!!!

נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/5/2006 22:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, ימי סקס  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



8 תמונות מאתמול


היום שלי התחיל מאד רע אתמול, אבל בערך בשש הלכתי לידידה שלי מהעבר.
שוב קרה לי מה שקורה מדי פעם בחיים שלי- אנשים מתנצלים בפניי על מי שהם היו איתי אחרי חודשים של ניתוק.
זה קרה לי כבר כמה פעמים, ואני כמו שאני, רושם צירופי מקרים כאלה.
עוד לפני שהתקשרה אלי להזמין אותי החלטתי ללכת אליה וכבר ידעתי שאבלה את אתמול בערב במעליה.
התלבשתי, לקחתי את המצלמה שלי, ויצאתי.

אחר כך ישבנו במעליה. בסיום הערב, שהיה מעט הזוי ומצחיק עברנו למאדאם. ישבנו ארבעתינו.
באיזשהו שלב הגיעו שני בחורים הזויים אני אומר לכם, הזויים, וקראו לי שיח סעודי.
לקח להם זמן לעזוב, אבל הם עזבו.
עברנו להשתעשע עם המצלמה... (אירוטיקה חברתית למי שעוד לא יודע מה זה)
רשמים מהערב, תשפטו בעצמכם



נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/5/2006 13:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית, תמונות, ערבים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Delete


היא הסכימה לראות אותי שוב וישבנו בקפה בו הכרנו. היא החמיאה לי על הלבוש, אמרה שאני סופר חתיך ומפעם לפעם נגעה בי ברכות.
הייתי שלו ורגוע, הראיתי לה את מה שרציתי להראות לה, את החלק שבי שאני אוהב, את החלק שבי שטיפחתי.
דיברנו על האמהות שלנו ודיברנו על העבודות שלנו ודיברנו על כוסות מים.
מתישהו שאלתי אם אני יכול לשאול אותה שאלה. היא ענתה לי שלא, אז השתתקתי. ישבנו בשקט, וידעתי מה זה אומר.
"אני יודע איך זה לפני שאומרים למישהו "לא" כשהצד השני שלך רואה שאת הולכת לפספס אותו. אם את מרגישה כך, אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה.
"אני גם יודע איך זה מרגיש כשבצד השני של זה את אומרת לעצמך "אני צריכה להיות נאמנה לעצמי למרות שבא לי עליו. אם את מרגישה כך, גם בכך אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה. "אני יודע איך זה להתלבט ואיך זה קורע, ואני יודע מה זה להיות נאמן לעצמי למרות המשיכה. אני מבין אותך", אמרתי לה.
אירוטיקה חברתית. לא רציתי ללכת, ואני חושב שגם היא לא.
היא הסתכלה עלי ולא דיברה. אחר כך היא פתחה ואמרה שכל מה שאמרתי היה נכון, ושמזמן אף אחד לא חיזר אחריה כך כמו שאני חיזרתי ושמילותי היו מדודות ומדויקות כמו שהרבה זמן היא לא שמעה.
ואני, הייתי שם, אוהב את יופיה, יופי מחשבתה, ואת תווי התנהלותה.

"אפשר לתת לך נשיקה?", שאלתי אותה בחנייה.
"אפשר חיבוק, ונשיקה על הלחי". אמרה.
עשיתי פרצוף.
היא התקרבה וחיבקה אותי ואחר כך, אחרי שידינו נפרדו, היא התקרבה לנשק אותי אך נתנה לי נשיקה על השפתיים. צחוק ממזרי יצא לי מהפה. גם היא צחקה צחוק ממזרי. אמרנו להתראות ונפרדנו לשלום.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/5/2006 17:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחירותיה של


אני מודר מבחירותיה של אישה. הדרה שמה את המחסומים לקירבה. הדר הדרה היא המחסום להתמסרות. התמסרות היא שרביט הקסם לאהבה ולהצלחה ולאושר.
ואני איני הנושא, אני לא, אני רק הדברים שהעולם מביא לפיתחה של זו שעליה להבין לבדה את הדברים הללו, איני יכול אלא להיות אני, מכיל ונישא, אוהב ותומך, ענו וצנוע, מקבל ומשען לה,
כי ידעתי, כי אמרתי, כי נתתי מילתי לי שאני אהיה שם - והיא זו שתבוא אלי- ולא להפך- היא שתבוא אלי- כי רק כך תתאפשר אהבתינו- או לא תתאפשר בכלל
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/7/2005 10:47   בקטגוריות אהבה ויחסים  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה לא פוסט כרונולוגי


פחדתי לפגוש אותה.
היום ישבתי בקאנטרי ולמדתי למבחן שלי ביום ששי. אז הגיעה באיחור קל מישהי שלומדת איתי והתחלנו לשתף על העבודה שלנו באנתרופולוגיה. היא עשתה על עמותה שעוזרת לילדים חולי סרטן ואילו אני עשיתי על חדר מיון.
לידינו ישבה חבורה של צרפתים.
הלכתי להביא לי קרטיב של דיאט אשכולית אדומה, זה הכיף שלי כשאני יושב שם.
כשחזרתי, ישבה לידה בחורה צרפתיה ששמעה שדיברנו על רפואה.
היא חשבה שאנחנו סטודנטים לרפואה. היא אולי רוצה לעשות כאן את הסטאז' שלה .
המישהי הלכה והצרפתיה נשארה לידי והתחלנו לדבר.
דיברנו על מצב היהודים בצרפת. דיברנו על הצרפתים שעולים עכשיו לארץ או קונים פה בתים ומשאירים אותם נטושים כל עוד הם לא עלו. דיברנו על החום שפקד את צרפת לפני שנה וש15 אלף זקנים מתו. דיברנו על שתי מדינות לשני עמים. דיברנו על גזענות. דיברנו על עישון. דיברנו עלקבר אחים באצטדיון עירוני אם תהיה רעידת אדמה בארץ ועל שוק הדגים והבשר בפריז שהכשירו כחדר קירור של מתים (אלה שמתו מהחום). היא סיפרה לי שהיהודים בצרפת מתבדלים מאד. הם קהילה סגורה שלא מעניין אות מה הולך עם המוסלמים הנוצרים ושאר העמכה שהולך בצרפת. היא סיפרה לי שהיה לה מזל שהיא דווקא למדה עם נוצרים והכירה את העולם וחיה מחוץ לפריז...
אמרתי לה שמאד מעניין הקונספט של להיות יהודי ולדעת שיש לך מקום להגיע אליו אם לא טוב לך איפה שאתה גר.
אחר כך שיחקנו טאקי- ספרדי. קוראים לזה UNO. אבל זה טאקי, עם קלף של 4+ (כמו פלוס 2 -רק לא).
בדרך היא שאלה אותי אם אני הומו כי הראיתי לה את כרטיס הסטודנט שלי שם התמונה שלי, השיער שלי-בלונדיני. זה בתוספת לחוגר מילואים שלי עם החיוך, היא שאלה אותי אם אני הומו. טוב.
המשכתי ללמוד עוד קצת, עברתי עוד כמה דפים, גיליתי שהחיה לא נוראה כמו שחששתי.
מתישהו היא קמה וחזרה לחברים שלה (הסתבר שהם משפחה והיא חברה שלהם), רציתי שהיא תישאר, אבל קול סיני בתוכי אמר לי "תישאר, שב בשקט, תן לה לבוא אליך, הדברים יסתדרו, תהיה בשקט"- הייתי רגוע, התמלאתי שמחה, המשכתי ללמוד, והיא באמת הגיעה בסוף- להציע לי לשחק טאקי- ספרדי, UNO.
אחרי הטאקי חזרתי ללמוד, שיעמם אותי.
אפשר לתת לך את הטלפון שלי?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/8/2004 20:45   בקטגוריות אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההבדל בין פנטזיה למציאות



פגשתי אותה בתור למילגות
היא למדה איתי משפט
נראתה טוב מתמיד, ניגשה אלי להגיד לי היי, שאלתי אותה אם עשתה את המבחן, כן, אתה רוצה את השאלות?


כן בטח למה לא, טוב, אני הולכת לקחת את המבחן ביום ראשון או שני אז תתקשר אלי בשבוע הבא.


הערב איתה התחיל מזה שהיא נתנה לי את הטלפון שלה.
אוקיי אמרתי והמשכתי הלאה, ביקשתי ממנה שתשמור לי מקום, הלכתי להסתובב קצת.
אחרי הסתובבות חזרתי אליה, היא ישבה שם וחיכתה, הצעתי לה לקום ושנלך לכיוון האוכל הייתי רעב.


מפה לשם האוכל נפתח, תעמיס היא אמרה לי... זה היה נעים מה...


היא לא אכלה, אבל אני כן, למה אתה לא מעמיס, אני כמו ציפור אמרתי לה, וסיפרתי לה על הדיאטה שעשיתי בחודשים האחרונים, היא היתה בהלם מהיכולת, אבל הלם חי, לא הלם מת.


לא היה טעם לשבת, היא אמרה: נעשה מה שנוח לך, בלי חינחונים בלי פלרטטנות, מאד אהבתי את זה, היה שם המון חופש


לקחנו שתיה ועלינו לשבת במרפסת.


התחלנו לדבר, אני לא זוכר על מה, אבל כל אותו הזמןאו שאני מדבר או שהיא מדברת ושנינו בעיקר מקשיבים


היכולת שלה להקשיב, היכולת שלה להקשיב היתה פנומנלית, היא בגילי, ובעיינים שלה יש שקט ובטחון, שקט ובטחון, ומוח שאני בטוח שהוא גם חריף, יש לה ציונים מעולים, אבל חוצמזה, היא אוהבת להיות ביקורתית ומה שמדליק בה זה שהיא הולכת על דברים בלי שהיא יודעת מה מצפה לה.


סיפרתי לה על העתיד שאני מתכנן לעצמי, וגם סיפרתי לה על מה שקרה לי אתמול, אחרי זה הודיתי שהיא מפתיעה אותי כל רגע מחדש, כי היא מקשיבה ולא מתפרצת ומקשיבה ומקדמת את השיחה הלאה, היא אפילו התערבה איתי שהיא מאתמול תתאהב בי, אמרתי לה אין סיכוי, אבל היא התערבה איתי.


אמרתי לה שמאד יתאים לה להיות מאמנת, יועצת, מאבחנת בדרגה גבוהה ושאר הדברים שמתאימים גם לי, היא אמרה שהיא בדיוק עשתה איבחון מקצועי וזה מה שאמרו לה גם.


סיפרתי לה על כ"א, היא אמרה לי שגם היא חשבה על זה.


הפאקון היחידי שיכולתי למצוא בה זה שהיא קצת, אבל קצת פרפקציוניסטית.



זו היתה אחת.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/7/2004 00:16   בקטגוריות אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על ילדים ועבודה


ניו יורק.
ואמא שלי אמרה לי היום שיש לה תחושה שהשני יבוא מוקדם מהצפוי.
אמרתי לה שאני מקווה שאחותי תעשה לעצמה קריירה קודם כי היא כבר 11 שנה באקדמיה בצורה זו או אחרת. זה כמו לעשות את 12 שנות הלימוד עוד פעם. הגיע הזמן לצאת לעבוד, כסף, פיתוח אישי, יש זמן לילדים. בתור פמיניסט אני חושב שאשה לא צריכה להישאר בבית ולטפל בילדים. קלטתי שאני אומר את זה פתאום לאמא שלי שעבדה כמו חמורה כדי שיהיה לנו הכל. אבל אז קלטתי שטוב שאמרתי את מה שאמרתי, אפילו לאמא שלי, שחייכה במבוכה על דבריי, כי כנראה שנינו חשבנו עליה באותו זמן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2004 00:00   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ועכשיו


הורדתי את טל שגב, לפחות התחלתי.
שיר מהמם, חבל שאין למצוא אותו בכלל. שיר גדול.
מחר עובד מ11, יום שבת...
התחלתי את העבודה היום, משמימה משהו...
לסדר את החדר, לנקות את הבית
המיטה
סיני
קראתי שתי כתבות בהארץ- העיתון הטוב ביותר, אין ספק, על נשים דתיות לא נשואות ועל הרבנית הראשונה שנספתה בשואה ושמה נמחר מדפי ההיסטוריה.
וטל שגב, כבר שעה על חצי שיר
ואי מיול, אי מיול מוריד אבל לא יורד כלום, מה ציפיתי מפרד.
ושכחתי שיש לי ספר ספריה בבית, אני מאחר, אמק ערס, מכירים את עמק ערס? זה ליד עמק פרחה וליד כוס עמק
מחבק אותך

טל שגב, חברים

איזו טיפשות
לעסוק במלחמה
למען מי למען מה
איזה טיפש אני
לצאת איתך בריב
אין פה שיפור אז למען מה
הרי לא נחיה
הרי לא נחיה לנצח
בואי נהיה חברים
להיות קרוב
אלייך ואל האל
לא להפסיק לרצות ולחשוב
לחבק אותך
לתת לך את היד
הכל סוכם מזמן סיכמנו כבר מזמן
הרי לא נחיה
הרי לא נחיה לנצח
בואי נהיה חברים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/5/2004 20:48   בקטגוריות אהבה ויחסים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד 5


קוראים לו דניאל.


שוב אמא שלי נוסעת.


שוב אני מתכנן מסיבה.


שוב הולך להיות פצצה.


שוב נגמרת שנת לימודים.


עולים לכתה ג'.


מצאתי עבודה חדשה. אני צופה להרוויח הרבה יותר כסף מעתה.


זה מאד נחמד להגשים את עצמי.


גם הים מאד נחמד.


גם לשכב על המגבת על השיפולים.


 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/5/2004 20:31   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד 4


אחחח איזה ילד קטן ומכוער קיבלתי לי בתור אחיין, תענוג.

קם בבוקר למייל של גיסי עם הבן החדש שלו, תענוג.

אמא שלי קופצת, באה לראות , תענוג.

הכי טוב תענוג.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/5/2004 10:32   בקטגוריות אהבה ויחסים  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד 3


זהו

אני דוד.

אחותי ילדה ילד 3 וחצי קילו בלונדיני עם עיניים כחולות.

אני מחכה כבר לתמונות, ואז ללהחזיק אותו ולהגיד לעצמי בלב: "שלי".

 

וכמו שאמרתי הערב כבר למישהי אחרת- שחיה קודם כל לומדים בראש,

סינסקי- גם נהיגה לומדים קודם כל בראש, הוכחת את זה.

 

רתימה היא לגרום לאפשרות חדשה להיות נוכחת עבור האחר.

זהו. זה חלף.

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/5/2004 02:08   בקטגוריות אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד 2


עוד מעט

עוד מעט

פתיחה של 5 אצבעות

אנחנו מקבלים דיווחים ישירים בטלפון
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2004 19:42   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ילד בא לעולם


יש לה צירים

אני הולך להיות דוד

הוא יהיה תאומים

סופי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2004 18:50   בקטגוריות אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על סרט שראיתי זה עתה


ראיתי עכשיו סרט, יום ראשון העצוב, או משהו

שני גברים, בעל מסעדה והפסנטרן שלו נהיים מכורים לבחורה, היא אוהבת את שניהם, והם לבסוף אפילו נהיים חברים.

בדרך יש איזה גרמני שמאוהב בה גם אך מתאבד כשהיא מסרבת לנישואיו. בעל המסעדה מציל אותו מטביעה.

כמה חודשים אחר כך, הגרמני חוזר, עכשיו בלבוש נאצי. ובעל המסעדה יהודי, והגרמני בא עם עוד נאצי.

ביינתיים, הפסנתרן הלחין יצירה מפורסמת מאד שגורמת לאנשים להתאבד בהמוניהם בעודם מקשיבים ליצירה.

ברגע שהתחילה האלימות וברגע שראיתי עוד צלבי קרס, נהיה לי רע. הסרט היה כל כך חמוד, כל כך חמוד

רציתי רק שימשיך וימשיך, הבחורה מהממת שם, כך כך מתוקה, ויפה בעירום שלה, ובפניה ובשמלתה, תאווה, ממש הבנתי למה הם התמכרו לה.

אבל אז הכל נפסק, רציתי פשוט להקיא. להקיא.

הנאצי עשה לי רע, אני שונא נאצים.

איזה נאחס זה לפני השינה, סגרתי את הסרט באמצע.

 

אני הולך לישון בלי סדין, פרי משחקים ששיחקתי,תרתי משמע

נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/2/2004 00:16   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)