לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

פתק






נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/6/2006 02:41   בקטגוריות פתקים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 







נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/12/2005 10:23   בקטגוריות פתקים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דווקא בזמן השתיקה מתחילה האינטואיציה לדבר,
דווקא כשמתנתקים המחשבות עוברות זיקוק
כשהמחשבות מזדקקות האינטואיציות צודקות

כתבתי את זה כבר בעבר.
ופגשתי את האשה שהמחשבות שלה קורות במקלחת.
ועברי לידר מלווה אותי כל היום. האלבום הראשון שלו היה הטוב מכולם. מאז הוא סתם מתלהב, אהבתי אותו כשהוא התאמץ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/4/2005 20:55   בקטגוריות פתקים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



והדיג'יי מנגנת


רק אותך אוהב הלילה

ואני חושב חולם עליך כמו על
מליון שירים

את לי יום, את לי לילה


אני (ועוד כמה אנשים)
שושנה ג'ונסון
היה לי פתק. לא היה לי כח לסרוק.
תדמיינו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/12/2004 05:46   בקטגוריות פתקים  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



18:59 בדרך הביתה





נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/12/2004 20:11   בקטגוריות פתקים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שלוש נקודות... קטעים מצונזרים


1- אני לא יכול להפריד בין סקס לרצון ליחד. - - -

אני כן יכול להפריד בין סקס לרצון ליחד. הנה עשיתי את זה ועדיין ... - - - ברגע שנכנסתי אליו.

  2- איזה יופי לדבר ישר ולעניין. טלפון היום ממישהו שאני רוצה שיהיה חבר שלי. חבר של יואב. רוצה להפגש היום? ככה באמצע השיעור הוא מתקשר. אני הייתי שואל מה נשמע ומה קורה.. גישושים... יחסים... מיותר. למדתי משהו. ישר ולעניין. כמה מעניין. כמה מרענן. כמה עדין וקלינגוני מצידו. כן וזהו. בוא ונדליק נרות חנוכה ביחד.

  3- היא כן מעניינת. משאירה שובל של מסתורין. לא יעזור כלום. הפרצוף הנסתר. מינהלת. איטס אובר. שוב פעם חבר שלי עומר. אני גיבור. אני באמת גיבור. אני שומר על יחסים. אני אוהב אותו. "בטח... הרי התנתקת... והיה..." אול סו טרוּ REMEMBER [קטעים מצונזרים משיעור על מסורת]

נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/12/2004 14:30   בקטגוריות פתקים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחוזות ילדותי





נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/12/2004 15:52   בקטגוריות פתקים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



reminder


ברגעי משבר
עמוק עמוק
נמצא לו
לב
מגדלור
עם פני עתיד
בטון יצוק עוצמה
שיודעת להכיל
וללטף רגעים
כמו זה.



 



NO BREAK
נכתב על ידי יוזף ברויר , 2/12/2004 21:01   בקטגוריות פתקים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סתם על נייר, יומני היקר





 


 


THREE DIMENSIONAL GRID
UNIMATRIX ZERO
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/11/2004 23:12   בקטגוריות פתקים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מפיות






נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/11/2004 20:12   בקטגוריות פתקים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)