לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מה עושים לפני הסילבסטר כשממש מבואסים, או כשרק קצת?


מה כדאי לשמוע לפני שיוצאים ושלא ממש מתחשק?

 

מארקי מארק- גוד וייבריישן
פרודיג'י- כל דבר שלהם- וודו פיפל, פאייר סטארטר
אינסומניאק
צ'ילדרן
סאמר טיים- וויל סמית'
מאסיב אטאק- סימפתיה בלתי גמורה
מטאליקה- אנטר סנדמן (תמיד עושה לי טוב)
אינפקטד- דנסינג ווית' קדאפי (טרק מדהים)

50 סנט- אין דה קלאב
ביונסה- אין דה קלאב
בלק אייד פיז- שאט אפ

 

זה עובר- ואז יוצאים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 20:41   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף השנה- סיכום חלק א'


היא מתה.
ראיתי את שמה על החלון במסנג'ר שלי. היא שם. לא מחוברת. רציתי לראות את התמונה שלה.
דאבל קליק. טיפש אחד- זה פותח את המייל. מטומטם.
המייל שלה נפתח לי. הוטמייל. ברור.
אני עומד מול כתובת, כתובת שבאופן הגיוני, רק מי שיכנס אליה דרך המסנג'ר שלה, אם היא שמרה על הסיסמה, יוכל לקרוא את הדואר שלה.
שלחתי לה מייל.
שלחתי לה מייל.
שלחתי לה מייל. זו היתה הפעם הראשונה בה שלחתי מכתב לאדם מת. מוזר, אני לא מצליח לזכור מה כתבתי, אבל זה היה קצר. מקסימום שבע מילים. שבע מילים זה הכל.


קראתי את הבלוג שלי מהיום. סיכום אחד. עברתי עליו שוב. לימדתי שוב, ניקיתי, ראיתי את קוצ'ר. נותר לי לנוח ולצאת ולחזור מוקדם.
לא בא לי לצאת היום. איזו תחושה מוזרה. אני אתן לי לנוח,

אולי ארגיש שונה אחר כך.


פרחים פרחים.
אור.
במקום חושך.

ושוב- פרחים- הם פורחים במקומות בלתי צפויים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 18:05   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו נודע לי- זוהר אלוני


זוהר אלוני. הילדה מהכתה שלי
שעזרה לי לחפש עבודה
שעזרה לי בשעורי בית
שעזרה לי סתם
שהיתה כזאת נחמדה
שהיתה יפה ומעניינת...
ידעתי, אבל קיוויתי שאני טועה, קיוויתי שלא יגידו שזו היא
כי אני רואה את החיוך שלה בראש שלי, את העיניים שהיו לה- בורקות
אוי אלהים
אוי אלהים
היא כל כך בגילי.

זוהר אלוני, דצמבר 2004, עכשיו. שתיים אפס שש.
סיכום השנה.
אני לא אראה אותה יותר.
זכרונה לברכה. לא הגיע לה.

 


פנים לשם- תסתכלו לה טוב טוב בעיניים.


אבל לפחות היא עשתה מלא כסף, לפחות היא ראתה את כל העולם כבר, לפחות היא כבר תכף סיימה תואר, לפחות היה לה חבר שהיא אהבה, לפחות היא יצאה לנופש אוהב, לפחות ההורים שלה, לפחות כל החברים שלה, לפחות היא עשתה את זה. לפחות.

ת.נ.צ.ב.ה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 14:04   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף השנה חלק ג'


אני מנקה את השירותים.
כמו תמיד- שירותים הם המקום  בו הנפש מוזה והלשון תוגה
וכמו תמיד- ... אסימונים. (בעידן הסלולרי ניתן לומר שנפל לי הכרטיס חיוג- נסיון להיות מצחיק לרגע. טוב- די)
אז התחלתי להרהר בכל האנשים איתם אני בקשר השנה.
שמתי לב שאני נשמע קצת יותר מדי כמו סוציולוג גיק ושאולי שפה פתוחה יותר יכולה לעזור לקוראותיי... אז חשבתי על זה ו- לא.

השנה הבחנתי שההשקעה שלי באנשים משתלמת, אתן יודעות, כמו פרחים... ואז כשצריך- יש.

אז היום אני הולך לכתוב הרבה פוסטים- בכל זאת- סיכום השנה- סיכום חיי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 13:36   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף השנה חלק ב'


השנה היא 1999. דצמבר 31.


המשמרת שלי מתחילה ואני בן 19 שנים וחצי שנה וארבע עשרה ימים ועשר שעות פחות עשר דקות, פלוס מינוס כמה שיניות לפה או לשם.


אני יושב עם חתיכת כלי זין אופטי של 120 מ"מ מינימום ברמה שבה אני יכול לראות את כוכב צדק וכל ירחיו ואם אני זז קצת הצידה, ביום מסוים אני יכול לראות את שבתאי על כל טבעותיו, מהמחזות המרהיבים והמרגשים ביותר שראיתי מימיי, 86 מעלות מתל חארה שבסוריה, אני יושב ומסתכל לסורים בלבן של העין.
ערב הסילבסטר ערב המילניום ואני מאוהב בחברה הראשונה שלי אנחנו כבר שנה ביחד. לא זיקוקים לא מחולות, רמת הגולן הסורית צחיחה ושחורה ורק המכוניות נוסעות לי מול העינים באמר"ל 40 50 60 90 קילומטר אל תוך איזו עיר או שתיים ששכחתי את שמן כרגע, לשם דיון אפשר לקרוא את שמן דמשק.
או אז, אפילו בלי לדייק מתחילים נותבים באויר בצבע אדום כרגיל, כמה סורי מצידם, כמה ערבי, אין חגיגות, הם יורים באויר, גם לא הרבה , רק מעט ואני צוחק לי בלב: כמה אירוני, אני פה בליל תחילת ההסטוריה מחדש סילבסטר, מילניום... תוך כמה חודשים אני עוד לא יודע, אני אצא משם- אתחיל את חיי מחדש- בתל אביב.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 12:49   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף השנה חלק א'


קריאה בבלוגים אחרים, כאלו שאני מכיר, וכאלו שאני מכיר מעוררים בי רגשות ומחשבות נוגות.
נוגות. עירוניות. אורבניות. על כל מה שזה אומר.
הגזית שלי באמת מהממות. הן מזכירות לי נעלי רכיבה. אין פלא


מחר- אני הולך ללמד, אני הולך לראות את אפקט הפרפר, אני הולך לנוח, אני הולך לצאת, ולחזור מוקדם.
מחרתיים- אני אקום- ואגמור את האמירה הראשונה שלי ואחרי שאני אגמור את האמירה שלי אני אגמור. אגמור מאושר.

אחרי זה זה כבר לא משנה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/12/2004 00:38   בקטגוריות סיכום שנה 2004  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)