לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לצייר להן נוצות


כוסות שתייה גדולות, כוסות ליין, סכו"ם חדש, נקיונות, העברת בגדים במזוודות, לעלות ולרדת לעלות ולרדת, לטפל בחשמלים, לקנות תאורה נכונה לבית, ליצור נקודות חשמל נוספות ועוד כל מיני מחשבות עברו לי בראש עכשיו במקלחת.
מצאתי דירה שאני אוהב. היא בדרום תל אביב והיא גדולה בדיוק כמו שאני רוצה. אם היה לי עוד קצת כסף הייתי לוקח אותה לעצמי לבד. חדר אחד היה משמש לי כחדר האהבה והשינה שלי ובחדר אחר הייתי עושה לי את הסטודיו הביתי החלומי שלי.
מעבר לזה, בעלת הבית נראית לי אישה לעניין. כשהראיתי לה כל מיני דברים שצריך לתקן היא אמרה לי לעשות את זה בעצמי ושהיא תשלם על זה. איזו דרך להתחיל יחסים.

הדבר היחידי שעוד איכשהו מטריד אותי זה המקום של האופנוע שלי, אבל היי, כל דבר בעיתו, אני צריך לבחור את המלחמות שלי, בעיקר עכשיו. מעבר לזה, הולך להכנס לי חתול הביתה. אני צריך לראות איך אני מתמודד עם זה. עוד מלחמה.
היום עשיתי קניות והרגשתי עני. זה הזכיר לי שאני משתתף עדיין בסמינר כסף ושאני כל הזמן אומר שהוא לא משהו. היום נזכרתי שתמיד הייתי שומע משתתפי סמינר המתלוננים על הסמינר שלהם. לשאלה אם הם מכינים שיעורי בית הם היו עונים בשלילה ושם היתה נגמרת השיחה מחמת אי לקיחת האחריות על הסמינר שלהם.
אני רואה את זה ועדיין.
המצב עם אמא שלי מאד לא מושלם. רחוק מזה. היא יודעת שאני עוזב, היא אפילו מעודדת את זה. לא נעים לי איתה, לא נעים לי בכלל אבל אני אוהב אותה. אני לעולם לא שוכח את זה.לעולם לא אשכח.
בינתיים אני צריך להתמודד עם רגשות העוני שלי. או שהם יתַלו בי או שאני אשקיט ואמוסס אותם. ללהשקיט וללמוסס יש טכנולוגיות, אני רק צריך להתכוונן להן.
בינתיים מטריד אותי שיש לי הרבה דברים על הראש מבחינת הקריירה שלי.
החלום שלי הוא שיהיה לי לוח מחיק ענק בחדר שלי, כזה לצייר עליו את המחשבות שלי ותרשימי זרימה שכאלה, כמו שהמוח שלי רואה כשהוא חושב על תוצאות ופעולות אחרות.
"אם רוצים לנהל משהו צריך לראות אותו", למדתי פעם כשהייתי צעיר יותר. למחשבות שלי יש כנפיים וירטואוזיות,
אני רק רוצה לצייר להן נוצות.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/3/2007 17:46   בקטגוריות לוח מחיק, אמא, במקלחת, אי לקיחת אחריות, כסף, דרום תל אביב, נקיונות, מלחמה, סטודיו ביתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להתאמן


"כדי ליטול מן המוות את יתרונו הבולט עלינו, הבה נאמץ לנו דרך שונה בתכלית מן הדרך הרגילה; הבה נגזול ממנו את זרותו, הבה נפקוד אותו, נתרגל אליו.... לכן הבה נחכה לו בכל מקום. להתאמן במוות פירושו להתאמן בחירות. מי שלמד כיצד למות, למד כיצד להשתחרר מעבדות."

 

 

להתאמן.
להתאמן.

 

 

 

 

(ספר המתים והחיים הטיבטי, רינפוצ'ה, מונטיין)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/5/2005 13:26   בקטגוריות במקלחת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לחוץ לקראת הערב
אין לי חופש
אולי זה בגלל שדי קבעתי להפגש היום עם שתיים
אחת לסקס, אחת ל... דייט

 

אני הולך להתקלח
אולי גם סשן בבית הכסא יעזור לי
נעשה את שניהם.

 

השלישית התקשרה אלי היום.
לפני יומיים העליתי בדעתי שהיא בדיוק כמוני , כבר לא רוצה.
היום היא התקשרה. אמרתי לה שאני לא רוצה להמשיך.
"גם אני" היא אמרה מיד אחרי זה.
העולם פועל בדרכים שמתחילות להיות לי מוכרות. הנדסת המחשבה שלי מסתבר שעובדת. שוב.

 

אתמול אחרי הצהריים התקשרה אלי האשה שרצתה להעסיק אותי בבית המשפט.
לפני הפסח אמרתי לה כן וטסתי לניו יורק.
חזרתי מניו יורק עם מחשבות אחרות בראש ואתמול כשהתקשרה בפעם השנייה אמרתי לה שאתן לה תשובה סופית היום.
בערב יצאתי להופעת ג'ז. הלכתי עם קוני.
פגשתי שם מכר שלי מהעבר. סיפרתי לו שאני מחפש עבודה במכירות ואו בצילום. שאלתי אותו לשאלתו, אם הוא מחפש איש מכירות.
אמר לי כן ונתן לי מספר טלפון.
מיד אחרי זה הלכתי לדבר עם הזמרת. היא ביקשה שאצלם אותה. אמרתי לה שאני אשמח לעבוד איתה לקראת המופע שהיא הולכת להעלות.
שתי הזדמנויות בערב אחד, רק כי חיכיתי לראות מה יוליד יומי ומה אוליד אני, אני מוכר את עצמי בקלות. שום דבר כנראה לא קורה לי במקרה, אני מחולל את עולמי.
בסוף הערב כבר ידעתי, אני לא הולך לעבוד בבית המשפט אם תוך חצי שעה השגתי לעצמי שתי עבודות בפוטנציה.
עכשיו, כמו תמיד, נותר רק לממש, אבל באמת.
הנדסת המחשבה שלי, עבדה שוב.

 

הספרים שאני קורא עכשיו פותחים את עיניי.
אחד הוא "אבא עשיר אבא עני".
השני הוא "המטרה". ספר מצוין לאדם שכמותי. היחסים שלי עם כסף זקוקים עוד לכיוונון רב.
באחד הספרים יש אימרה: אל תעבדו בשביל הכסף, עיבדו בשביל ללמוד.
עכשיו אני הולך להתייחד עם עצמי, יש לי על מה לחשוב
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/5/2005 20:14   בקטגוריות במקלחת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לפעמים מקלחת היא לא מקום לפריצת דרך.
לפעמים זה מקום בו הכל נופל עליך.
בעיקר אחרי שחזרת, וכל העום שלך מחכה לך
כל רשימת הדברים שאתה צריך  לעשות
כמו למשל, להחליט אם להתחיל בעבודה החדשה או לא, להרים טלפון לבחורה כדי לקבל ממנה את החומר ללימודים, להכין שתי רשימות כדי שישלמו לך, לשלם לרופא שיניים ועוד כל מיני.
לפעמים מקלחת זה מן מקום כזה שהכל מתבהר לך.
אולי גם הפעם.

honey i'm home
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/5/2005 10:39   בקטגוריות במקלחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)