לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


פוסט למנויים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/6/2005 02:27   בקטגוריות מנויים בלבד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בז'בו עם לימור


האם אני כבר לא שופך פה את חיי? יכול להיות. בטוח לא כמו

 

פעם.
היתה לי חברה. היא קראה את הבלוג שלי לפנים והחוצה
אחר כך היא השתמשה בו נגדי.
חודשיים אחרי שהתחלנו להיות יחד היא פתחה בלוג משל עצמה.
היא לא סיפרה לאף אחד. גם לא לי.
היום בלילה ראיתי אותה שוב. היא הגיעה עם איזה קירח לבר

 

שלי... זה שאני הכרתי לה.
לשנייה הייתי המום.
אחר כך קלטתי, עוד נצחון שלי, עוד נצחון שלי. זה לא שאני

 

באוטוסוגסטיה או משהו כזה, זה לא שאני משכנע את עצמי בדברים

 

שאינם. אבל אם אני נותן לה משהו-היא משתמשת בו נגדי-ואז

 

הולכת ופותחת לה בלוג סודי משלה-ואני מגלה את זה אחרי הקשר,

 

זה נצחון, כי אי אפשר להגדיר את זה אחרת, זה נצחון מוסרי,

 

זה צדק פואטי... בטח ובטח כשהיא לא סיפרה לדוד שלה שאיים

 

עלי שיש לה בלוג ושהיא לכלכה עלי בו.
אז למה זה נצחון? לא כי "זה המקום שלי", אלא כי אני בראתי

 

לה את האפשרות והערב היא הלכה לשם להתחרמן עם הקירח,

 

בכיף, בכיף, גם לי היתה חברה מספקת משלי...

 

רציתי להיות רשע... קרה לכם פעם שרציתם להיות רשעים?

 

לעשות ככה דווקא, כדי שהאחר יסבול, או לפחות שיהיה נבוך עד

 

עמקי נשמתו...
תארו לכם, זה בטח דייט ראשון ואני ניגש אליהם ואומר...

 

אה... סיפרת לו שיש לך בלוג? ...
או משפט פתיחה אחר...   אה... היי... היא סיפרה לך

 

שהיא נותנת מכות לגברים שמעצבנים אותה?! כן, תשאל

 

אותה...
אתם יודעים... ואני לא צריך אפילו לשקר... הכל אמת
אבל היי
הספיק לי שהיא ראתה אותי מהאוטו שלה...

 


יש אנשים שהם פשוט לא רשעים

 

נשיקות ממי, תכתבי עוד כמה פוסטים טובים על עצמך... לא

 

קראתי אותך כבר חודשים, את מעניינת כקליפת השום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/5/2005 03:44   בקטגוריות מנויים בלבד  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט למנויים בלבד


האם אני כבר לא שופך פה את חיי? יכול להיות. בטוח לא כמו פעם.........

 

 

סטארטאפ....
כתבתי פוסט, החלטתי לא לפרסם.. (חוץ מהשורה הראשונה... במקום זה שלחתי אותו כמסר רק למנויים שלי :)

אם אתם מנויים, תסתכלו במייל שקיבלתם ממני. אם לא ובא לכם... אתם יודעים...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/5/2005 03:18   בקטגוריות מנויים בלבד  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)