לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ארבעה דברים עלי- מושי מושי


ארבעה דברים שאתם לא יודעים עליי:

1. אני תמיד הולך לשירותים אחרי האוכל. אני מוריד קבצים.

2. אמא שלי אומרת שהאקסית שלי היתה אמא שלה בגלגול הקודם. לשתיהן יש את אותו שם, פרטי ומשפחה ואותו מספר בגימטריה. היום היא החברה הכי טובה שלי.

3. לעשות פו לעין זה נורא קל. גם אני יכול.
4. לשבת עם שתי בנות 18 באמבטיה זה ...

 

ארבעה מקצועות סרק בהם עסקתי בחיי:

1. בייביסיטר
2. מחלק פלאיירים
3. נהג מילואים

4. מנקה חדרי מדרגות בפלורנטין

 

ארבעה סרטים שהייתי רואה שוב ושוב:

1. מסע בין כוכבים- כל העשרה.

2. באהבה אין חוקים.

3. מטריקס 1.

4. ללא פחד.

 

 ארבעה מקומות בהם גרתי:

1. רמתשרון

2. רמתשרון.

3. תל אביב.

4. רמתגן.

 

ארבע סדרות טלוויזיה שאני אוהב:

1. הבית הלבן.

2. בוסטון ליגל.

3. האוס
4. סטר טרק- כל הסדרות.

 

ארבעה מקומות בהם הייתי בחופשה:

1. אמסטרדם.

2. ניו יורק.

3. אירלנד.

4. עזה.

 

 ארבעה אתרי אינטרנט בהם אני מבקר על בסיס יומי:

1. ג'ימייל

2. ישרא
3. פליקר
4. ווינט

 

ארבעה דברים שאני אוהב לאכול:

1. סלט כרוב סיני
2. עוף בתנור שאני מכין
3. כבד עם פירה של אמא
4. סלט חצילים

 

ארבעה מקומות בהם הייתי מעדיף להיות עכשיו:

1. ניו יורק, עם האחיינים שלי.
2. בחלל.
3. בראיון עבודה מוצלח.
4. ילד, לך הביתה.

 

ארבעה דברים שמרגיזים אותי:

1. תגובות נאצה ללא שם.
2. כשמאבדים לי פרופורציה מול הפנים ומאבדים עשתונות
3. אנשים שתופסים מעצמם אבל שהם בעצם עילגים פיסחים ואפסים במהותם. אני סתם מרחם עליהם.
4. תאונות עם האופנוע שלי.

 

ארבעה דברים שמעלים לי חיוך על הפנים:

1. הצלחה מחשבתית.
2. מסאז' טוב בכף רגל שלי.
3. מחמאות על הצילומים שלי.
4. כשאני כותב ממש טוב

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/7/2006 16:45   בקטגוריות רשימות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צ'קליסט חיים


1- למצוא עבודה.
2- ללמוד למבחן ולגשת ביום שלישי.
3- לסדר את החדר- לזרוק הרבה.
4- לדעת תאריכי הגשות עבודות וסמינרים.
5- להתקשר לעוז ממגדר.
6- לקחת את הכסף מהאגודה. להכניס ביחד עם הצ'ק הנוסף.
7- לקחת את הקבלה מרופא השניים. לדרוש את הכסף מהביטוח אחרי הקורס.
8- לשלם על הקורס קיץ.
9- לבדוק מועדי שיעור בקורס קיץ .

-
תוספת: שנים עברו מאז היתה לי מאמנת.
עכשיו- יש לי מאמנת. היא קיבלה את הרשימה הזו והצביעה לי על כך שהיא לא מספיק מפורטת
.
אז למקד יותר תאריכים ושעות , כלומר בדיוק עד מתי אתה עושה כל דבר ולפרק פעולות גדולות לקטנות. (לדוגמא: למצוא עבודה: לעשות 3 טלפונים, 2 פגישות ועד מתי, עם מי לדבר בנושא הזה וכו').

שיחות השלמה עם אנשים (בטוח יש), אנשים להודיע להם על שאתה נעלם לכמה ימים בקורס.

וכל הכבוד על האינטגריטי

במקום לקצר, החלטתי פשוט לשים את זה כאן.
-
אימון זה פריבילגיה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/6/2005 08:13   בקטגוריות רשימות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)