לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לצייר להן נוצות


כוסות שתייה גדולות, כוסות ליין, סכו"ם חדש, נקיונות, העברת בגדים במזוודות, לעלות ולרדת לעלות ולרדת, לטפל בחשמלים, לקנות תאורה נכונה לבית, ליצור נקודות חשמל נוספות ועוד כל מיני מחשבות עברו לי בראש עכשיו במקלחת.
מצאתי דירה שאני אוהב. היא בדרום תל אביב והיא גדולה בדיוק כמו שאני רוצה. אם היה לי עוד קצת כסף הייתי לוקח אותה לעצמי לבד. חדר אחד היה משמש לי כחדר האהבה והשינה שלי ובחדר אחר הייתי עושה לי את הסטודיו הביתי החלומי שלי.
מעבר לזה, בעלת הבית נראית לי אישה לעניין. כשהראיתי לה כל מיני דברים שצריך לתקן היא אמרה לי לעשות את זה בעצמי ושהיא תשלם על זה. איזו דרך להתחיל יחסים.

הדבר היחידי שעוד איכשהו מטריד אותי זה המקום של האופנוע שלי, אבל היי, כל דבר בעיתו, אני צריך לבחור את המלחמות שלי, בעיקר עכשיו. מעבר לזה, הולך להכנס לי חתול הביתה. אני צריך לראות איך אני מתמודד עם זה. עוד מלחמה.
היום עשיתי קניות והרגשתי עני. זה הזכיר לי שאני משתתף עדיין בסמינר כסף ושאני כל הזמן אומר שהוא לא משהו. היום נזכרתי שתמיד הייתי שומע משתתפי סמינר המתלוננים על הסמינר שלהם. לשאלה אם הם מכינים שיעורי בית הם היו עונים בשלילה ושם היתה נגמרת השיחה מחמת אי לקיחת האחריות על הסמינר שלהם.
אני רואה את זה ועדיין.
המצב עם אמא שלי מאד לא מושלם. רחוק מזה. היא יודעת שאני עוזב, היא אפילו מעודדת את זה. לא נעים לי איתה, לא נעים לי בכלל אבל אני אוהב אותה. אני לעולם לא שוכח את זה.לעולם לא אשכח.
בינתיים אני צריך להתמודד עם רגשות העוני שלי. או שהם יתַלו בי או שאני אשקיט ואמוסס אותם. ללהשקיט וללמוסס יש טכנולוגיות, אני רק צריך להתכוונן להן.
בינתיים מטריד אותי שיש לי הרבה דברים על הראש מבחינת הקריירה שלי.
החלום שלי הוא שיהיה לי לוח מחיק ענק בחדר שלי, כזה לצייר עליו את המחשבות שלי ותרשימי זרימה שכאלה, כמו שהמוח שלי רואה כשהוא חושב על תוצאות ופעולות אחרות.
"אם רוצים לנהל משהו צריך לראות אותו", למדתי פעם כשהייתי צעיר יותר. למחשבות שלי יש כנפיים וירטואוזיות,
אני רק רוצה לצייר להן נוצות.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/3/2007 17:46   בקטגוריות לוח מחיק, אמא, במקלחת, אי לקיחת אחריות, כסף, דרום תל אביב, נקיונות, מלחמה, סטודיו ביתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתו של הלוח המחיק


באקט של רגע לקחתי את הלוח המחיק שלי, הלכתי למטבח, הרטבתי את הסמרטוט, שמתי עליו סנו אוקסיג'ן לבגדים וניקיתי את כתמי הדיו המחיק שהיו על הלוח המחיק שלא רצו לרדת במשך חודשים עד שויתרתי ואיפסנתי אותו מאחורי המיטה.

פעולת הנקיון ארכה דקות ארוכות כי לא רציתי להפסיק.
תחושת אושר הציפה אותי כשניקיתי את המקום בו אני אוהב לשפוך את מחשבותי בַּסערה. זה היה משחרר ומענג באותו זמן.

חשבתי כמה מוזר זה יכול להראות לאנשים שלא מכירים אותי, ואילו אני בכלל הבנתי שבסך הכל אני חושב בדימויים ושזה כל מה שזה- נקיון של מקום שאני אוהב לעסוק בו ולהיות בו.

ניקיתי אותו ונתתי אותו במתנה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/6/2006 22:23   בקטגוריות לוח מחיק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קמתי בבוקר. אתמול הלכתי לעשות אייקידו ליד הגימנסיה.
אייקידו קורה במוח. מתישהו, כמו שיווי משקל, מבינים את המטריקס של התנועות. אחר כך האימון בתנועות מתעגל והופך קל יותר.
אתמול לא התאמנתי בתנועות אלא הייתי נוכח למחשבות שלי וחיפשתי את המטריקס.
שמתי לב שאני משנן לי את התנועות בראש.

הייתי גם בלי ריטלין. שאלתי את עצמי שאולי כדאי לי לקחת כי באייקידו אני רוצה לזכור דברים ודווקא בגלל שצריך לזכור שמות ושהכי טוב להיות מרוכזים, ריטלין היה מסדר אותי. אבל לא אכלתי קודם, ובאתי רעב, ולא לוקחים את זה בלי לאכול. אז ויתרתי.

שוב יצאו לי פרצי צחוק של הנאה תוך כדי צפייה במדריך, פרצי צחוק שלא היו לי 5 שנים, מאז הפעם האחרונה שהתאמנתי. זו הסיבה שאני אוהב אייקידו. מישהו מתנפל עלי, אני עושה תנועה קטנה, הוא על הרצפה, זה מוזר ומושך, וזה כיפי.

קניתי לי את המונופוד שלי אתמול. יש לי משימה לימים הקרובים, אני יוצא לצילומי לילה. אולי אני אציג אותם פה, אולי במקום אחר. יש לי הרבה מה לומר בצילום על זוויות צילום. הקוני שלי ואני.

קמתי הבוקר, אבל זה בגלל שלא קמתי קודם לכן, ויותר עצוב שבראש יש לי שיחה שקמתי כי לא מתתי.
כשאני מנהל שיחה כזו עם עצמי אני יודע שהמצב לא מבריק. אני יושב בבית חסר מעש. כותב, קורא, אבל, אני חייב כסף. אני חייב לצאת לעבוד.

החלטתי שאוכל ואקח ריטלין. ב- 12 השעות האחרונות, אבל גם קצת אתמול, לא הייתי מסוגל לחשוב. רציתי ולא הצלחתי. כשזה ככה זה כאילו יש שלט אין כניסה גדול בכניסה לאזור המחשבות שלי. אני מקבל הבזקים של מחשבות אבל לא מצליח לחשוב אותן, כאילו יש חריץ בחומה שעוצרת, והן מסתננות, אבל הן בעוצמה נמוכה מדי, ורבות הפעמים איני מצליח לעקוב אחריהן.
בשביל זה המצאתי את הלוח המחיק. זה זמן מצויין לחזור אליו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/6/2006 10:50   בקטגוריות לוח מחיק, נבכיי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צירופי מקרים


ירושלים- הנה אני בא!
אתמול הייתי בהפקה של המקום החדש שלי, בבוקר קמתי חולה, להתלמדות הלכתי עם גרון ניחר. לקראת סיום המשמרת נודע לי שהיום זה ה- 15 במאי, יום הכרזת המדינה בתאריך הלועזי בו מציינים הפלשתינים את יום הנכבה. לא אמורים לשלוח לשם (לעצרת בלוד) צלם.

היום צילמתי בירושלים, הייתי בכותל. ידעתי איך אני רוצה לצלם. משום מה, כנראה בגלל שהם ידעו שמעולם לא צילמתי דבר כזה הם לחצו עלי להקליק עוד ועוד. בהתחלה אמרתי להם לא. אחר כך זה קצת עיצבן אותי והייתי צריך לרדת מזה (מה הם אומרים לי איך לצלם), צילמתי 992 מגה של תמונות, 448 תמונות. התמונות יצאו נהדר.

בלילה חלמתי את ג'ס וברברה. ג'ס היתה ממש יפה. לא הקדשתי זמן ללהיזכר מה היא אמרה בחלום. אבל שמחתי שחלמתי אותה.
היום כשחזרתי, שפכתי את התמונות למחשב ונפלתי למשכב. באמצע השינה, ששוב היתה רצופה בחלומות התעוררתי נוטף זיעה, התלבשתי (אני ישן עירום לאחרונה) וחזרתי לישון.

שוב תקפו אותי חלומות אך הפעם הגיע הטלפון מהמערכת- הם רוצים שאצלם היום את העצרת, אני תכף יוצא.
היום בדרך לירושלים, כשמכר שלי משכבר הימים סיפר לי על עבודתו, סיפרתי לו שמחר יש לי רעיון עבודה. הוא סיפר לי קצת על העיסוק שלו ואני סיפרתי לו שאלה דברים שאני מתעסק בהם לאחרונה ושמחר-כן-מחר יש לי ראיון עבודה בתחום. הוא שאל איפה. הסתבר שזה ראיון לצוות שלו. אני יוצא לצלם עכשיו
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/5/2006 16:47   בקטגוריות לוח מחיק, מסעות, עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הקשבה יוצרת בטחון


1- גמרתי עכשיו סקירה של 1400 מילה על מוצר חדש, למעשה, חבילת תוכנות שמתחרה במייקרוסופט. לקח לי יומיים. לא נורא. נשתדל בפעם הבאה לרדת ליום אחד. היום באוטו הבנתי שאם אעשה 5- 6- 7 כאלה בחודש זה ממש יעזור לי.
2- נקווה שהעורך יאהב את הסקירה. זו תהיה תחילתה של ידידות נפלאה.
3- היום בעבודה אמרתי לעצמי שכשהאדם צריך לחם, לא ממש חשוב לו שהוא לא מתקדם בעבודה. כזה אני והיום הבנתי את זה.
אני צריך לחם (אופנוע) ואחת היא במה אעבוד.
4- היום באוטו הבנתי שליצור לעצמי מבנה של מחוייבויות גורם לי לעבוד בשצף.

הנה שלוש תובנות שהלכתי לישון איתן וקמתי איתן הבוקר- זוכרים את הלוח המחיק שלי?
 

קבלה יוצרת ביטחון. הקשבה משנה מציאות.




נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/10/2005 22:49   בקטגוריות לוח מחיק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מחשבות לוח מחיק.


כמו שהבטחתי לעצמי... לפני הרבה זמן...
לוח מחיק. משהו בנז.
זה כמו לרשום נוסחאות במתמטיקה על לוח- יש את הדרך.



נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/6/2005 00:55   בקטגוריות לוח מחיק  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)