לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על ביטוי עצמי


בשבועיים האחרונים אני עונה שהכל מצויין כששואלים אותי מה שלומי. זה שנתיים שלא עניתי ככה, ואני תמיד אומר את האמת בנוגע לשלומי. עכשיו שלומי טוב, תודה ששאלתם. אני מרוצה מהעבודה שלי, משתמשים בי יותר ואני בתמורה נותן עבודה ברמה גבוהה. זה גם תמיד כיף כשרואים את העבודות שלי בחו"ל ושולחים לי מייל שרוצים להשתמש בהן, בין בחינם ובין אם תמורת תשלום. זה קרה עוד פעם הבוקר אולי בפעם החמישית או השישית, הפעם ממגזין בארצות הברית. אין זה משנה מה יקרה עם זה, מוקירים את העבודה שלי וזאת עובדה.

חשוב לי שאני מצליח עכשיו בעבודה שלי. בעבודה שלי אין יותר מדי אנשי מקצוע בישראל, זו ברנז'ה קטנה מאד של אנשים שמכירים אחד את השני והצלחתי להכנס פנימה במקום טוב. אני חושב שהשלווה שלי לא מגיעה רק מזה, אני יודע שלא תמיד אהיה צלם. בד בבד עם הצילום אני מתכוון להשקיע את עצמי בלימודי אימון ולפתוח לי עוד דלת לקריירה נוספת בחיים. אנשים בתקופה שלנו עושים בדרך כלל בין שתיים לשלוש קריירות בתקופת העבודה שלהם שנמשכת בערך 40-45 שנה. אין פה שום כלום עם אמונה עצמית, דרייב או כל שיחה אחרת של הגדלה או הקטנה עצמית, למדתי על עצמי שאלו שיחות בטלות שבינן לבין הצלחה בחיים אין דבר ושום כלום. יש פה את עיקרי הנדסת המחשבה שלי בנושא קריירה שאומרת שאני חי בהווה מתוך העתיד שלי (למעשה,שהעתיד שלי נותן לי את ההווה שלי) כלומר שעתיד מסודר יוצר הווה מסודר (וההפך כמובן, כך שאם אתם בכאוס עכשיו כדאי לכם לשאול את עצמכם מה אתם רואים בעתיד שלכם בתחום הזה, אני מבטיח שתהיו מופתעים מהמִתְאַם שתגלו), בעתיד אני אהיה מאמן ומזה אני אחיה וזה נותן בי מרגוע בכאן ובעכשיו. פשוט וברור.

ב- 21 בספטמבר שלושה צילומים שלי הולכים להיות מוצגים בחיפה ואתם כולכם מוזמנים.
היום רואיינתי במשך יותר משעה וחצי בנוגע לעבודה שלי על העיר מודיעין שפורסמה כאן בבלוג. למי שלא קרה אותה אספר שבעבודה זו בחנתי האם מודיעין היא עיר מבחינה סוציולוגית והתשובה שלי, נכון לשנת 2005, היתה לא. הפעם הראשונה שהתעניינו בעבודה שלי היה בנוגע לעבודה שלי על מטרוסקסואליות.לא יצא מזה כלום בסוף, הם חשבו שישיגו להם גבר שהולך עם חצאית ושעושה טיפולי פנים בראיון נוסח עופר שכטר עאלק. "לא נראה לי", אמרתי להם והשיחה נגמרה.
למדתי שני דברים מפירסום העבודות שלי באינטרנט: ברגע שאתם כותבים על דברים מגוונים אנשים רוצים ליצור איתכם קשר. ברגע שאתם מפרסמים יצירה אומנותית אנשים ירצו לקנות אותה תלוי מה גודל הקהל שלה.

יום קסום שיהיה לכם
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/9/2006 17:22   בקטגוריות אופטימי, ביטוי עצמי, התגשמות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה מוכר לי מאיפשהו


בחיים, אמרו לי די והותר פעמים שאני דומה ל...


אני צריך לעשות רשימה, אחרת אני אשכח;
אדוארד נורטון באמריקה X, וזה בסדר, הוא חתיך.
עברי לידר, וזה טוב, כי הוא מאותגר מגדרית והוא שר מצוין.
אנתוני אדוארדס, נו, ד"ר מארק גרין מ- ER, וזה סביר, הוא רופא.
פטריק סטיוארט, פיקארד, ז'אן לוק פיקארד. או בשבילכם, קפטן ז'אן לוק פיקארד.
יוזף ברויר האב, או בשמו האמיתי, אבא שלי. וזה גם בסדר, הוא איש נאה.


בעיקר, אומרים לי שאני מוכר מאיפשהו...
אבל רק לו, ליוזף המקורי, אני לא דומה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/9/2006 14:31   בקטגוריות אופטימי  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום של צלם


יום קשה אבל טוב של החיים שלי.
שלחו אותי בבוקר לצלם שחרור של אסיר עולם ברמלה רק שאז קרתה תאונת הרכבת ושלחו אולי עד נתניה לצלם בלניאדו.
רק על הקילומטרז' הזה וחזרה עשיתי 130 ק"מ אבל אין לי תלונות, אני ממש אוהב את זה ונהניתי מכל רגע.
מפה ומשם עשיתי היום מהלך מבריק של שליחת שני קורות חיים ושני טלפונים, בלי תיאום, התקשרו אלי מאותו מקום והזמינו אותי לראיון.
על הדרך חיפשתי נקודות חמות בנתניה ללא הועיל עד שנכנסתי לקניון המקולל בו מתפוצצים כל הזמן, מצאתי ושלחתי.
אני צריך לקנות לי סוללה חדשה למחשב- זה בנפשי.
אני צריך לקנות לי מודם סלולרי כי הטרטורים האלה בחיפושי נקודות חמות בְּחורים, כן בחורים כמו נתניה עלו לי בשעה יקרה של טרטור ועצבנות.

חזרתי הביתה, רוקנתי את מעט החומוס והחצילים שעוד נותרו לי במקרר וצפיתי קצת בטלויזיה, בוהה ונח.
משם שמתי פעמיי אל המערכת, בדרכי לחתום על טפסים שייועדו ללשכת העיתונות הממשלתית, מה שנקרא- תעודת עיתונאי. הרכזת שלי כבר הבינה שזה לא ילך אחרת והם יעמדו מאחרוריי בעניין הזה. אני על הגל.

הלכתי לאייקידו השני.
אני לא אוהב את האייקידו השני. כלומר זה אחלה אייקידו, אבל המורה יורד על התלמידים, יש יאמרו בחן, יש שיאמרו שזה הומור, יש שיאמרו שהוא בהחלט מראה להם שהם קטנים.

אותי לא הצחיק ההומור שלו, אבל האייקידו היה נוקשה יותר, רוצה לומר חזק יותר ומתכוון יותר להתקפה, בעוד שלי, הסיידוקן, מדבר על התקפה בתיאוריה, ועשה דברים ברוח קלה יותר.
רציתי ונשארתי לאימון השני מתוך שלושה שם, שהיה עם ג'ו (מקל). נהניתי ועבדתי עם בחורה נהדרת.
משום מה, למרות שאני מתחיל וחדש הצלחתי לעשות משהו שהיא לא, אז הצעתי לה שתתאמן עלי בתרגיל במקום שאתאמן עליה. עשיתי את זה באדיבות, אולי רבה מדי והיא עשתה לי פרצוף לא מבין של "אוקי, אני אתאמן עליך (אתה באמת עושה את זה טוב)" וכנראה לא הבינה מה פתאום אני נותן לה כל כך הרבה חופש. 
בגדול אני לא יודע, יש שם המון אימונים לעומת שניים בסיידוקן שלי, אבל התחושה שם פחות נעימה לי, יש המון אנשים ובקושי מתאמנים על כל תרגיל וגם צפוף אימים. אבל מתאמנים של חזק על יסודות. זה טוב.

אז לשלישי גם רציתי להישאר, דבר שנקרא אומנות שליפת החרב, אבל פתאום ראיתי 4 שיחות שלא נענו מהמערכת ושלחו אותי לצלם ב11 בלילה בהרצליה. ויתרתי על האומנות לטובת הכסף.


חחח, כן, רק לפני כמה ימים אמרתי שאני רוצה שיקראו לי יותר.
צילמתי תמונה של מישהו שנהרג. זה נקרא רפרודוקציה.

אחד הצלמים, זה של ידיעות האמת, הגיע לשם עם האופנוע הגדול שלו, ב.מ.וו אימתני עם שני תיקי צד גדולים, פתח על המדרכה את הלפטופ שלו ושידר למערכת שלו מהלפטופ הקטן שלו.
אוח אני כל כך לא שם עדיין, אני שבוי לא שבוי בתוך עניין של סמלי סטטוס שהם לא סמלים כי הם כלים הכרחיים לעבודה, אבל עדיין סמלים של סטטוס שעושים לי קראנץ' בבטן.
אני אגיע לשם אני אומר לעצמי ומחשב כמה כסף זה דורש.
אני לא באמת שם על סמלי סטטוס, הכלים האלה פשוט היו מקלים לי את החיים.

לפעמים אנשים מתרצים (בצורה לא רציונלית, לא הגיונית ומתוך בורות) את אי ההצלחות שלהם בזה שאולי לא רצו מספיק. מבחינה פסיכולוגית זה מרגיע להם את תחושת האשמה, או את התיסכול או את הדיסוננס שנוצר להם עקב הכשלון שלהם.

אם יש משהו שאני יכול להגיד על עצמי זה שאני רוצה מאד. אני אגרום, כי אני אמרתי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/6/2006 23:54   בקטגוריות אופטימי, עיתונות, עבודה  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחרור


עשרה לתשע, אני מתעורר. רק מניח את הרגליים על הרצפה וכבר טלפון. "אתה יכול לצאת לצלם?"
פתחתי וואלה מפות ותיכננתי את דרכי לבית משפט השלום ברמלה.
חזרתי הביתה.
אני עומד לפתוח בלוג לגיקים, בלוג עצמאי כשזה שלא ישב על שום שרת ישראבלוגי ותפוזי או גוגליסטי למיניהם. התיישבתי והמשכתי בעבודה הקשורה בנושא. שעתיים. באמצע טלפון מאחותו של הבר מצווה של יום שני ושל מחר (אותה אחת): ביקורת.עניינית. בשקט. יודעת מה רוצה להגיד. הזכירה לי אחת בשם הילה. היא דיברה על אסרטיביות והיתה אסרטיבית בעצמה. הערכתי אותה על זה ונתתי לה לדבר. היא ביקרה את הצילום שלי. אמרה שהצילום שלי לא מספק בעיניה. אמרה שהיתה לה תחושה שיכולתי להביא תמונות עם ערך מוסף ושהיא יכולה לצלם כמוני. הקשבתי. להתפרץ היה מצייר אותי בעיניה כְּפּחוּת, כאולי אדיוט. כשאני דיברתי לא נתתי לה להתפרץ לדבריי, אז היא הקשיבה עד הסוף. בסוף היא אמרה שהיא מבקשת שאבוא עם מספיק ג'יגות של כרטיס צילום כדי לצלם המון. מיותר לציין שהם קיבלו ממני ג'יגה של תמונות ברזולוציה מקסימלית- 850 תמונות. זין. מחר הם יקבלו עוד יותר תמונות, 1100 תמונות, וזה עדיין יהיה ג'יגה. לא מתעסקים איתי בצילום. לא מתעסקים איתי.


צלמים אחרים נותנים 100 תמונות. 100 תמונות אחרים נותנים.
טלפון. אתה פנוי לסוע לצלם ביפו? יאללה... הלכתי לצלם בית מהמם ביפו... "יפו יכולה להתאים לי", אמרתי לעצמי בדרך חזרה, אני רוצה בית גדול, שקט... את הרעש שלי אני מפיק בעצמי... לא צריך לשלם יותר על פחות בלב תל אביב.
חזרתי הביתה. חצי שעה
טלפון. אתה פנוי לצלם עכשיו בשרתון סיטי טאוור? יאללה... הלכתי לצלם כמה פרצופים... יצרתי קשר עם עוד כמה אנשים... דווקא יצאו לי תמונות יפות, מוצאות חן בעיני...
טלפון. זאת הסגנית עורך. "אתה לא מתאים לנו לעבודה כמפיק במערכת", אמרה בגמגום. אמרתי לה תודה וסגרתי.
שלוש פעמים במהלך החודש הזה הייתי שם בהתלמדות.
סיפרתי לאמא שלי. "הם לא יודעים כמה אתה טוב. זה לא שלא היית טוב. זה הכל עניין של כימיה".
סוף סוף היא הקשיבה לי ואמרה את הדברים הנכונים. סוף סוף הרגשתי שהיא מבינה אותי.
היא לא דיברה על כסף או על אי הצלחה. היא דיברה על דברים אחרים.
אמרתי לה שאני רוצה לנוח, אולי לסוע לאחותי לזמן מה. היא הסכימה על המנוחה. על הנסיעה נדבר כבר.
"אני לא מבקש לסוע", אמרתי לה, "אני באמת לא מבקש את זה, אני רק חושב את זה ומשתף אותך בזה".
היא הבינה,
ניתקנו.

 

=
עדכון 22:00 בלילה: ואז ב20:55 הקפיצו אותי שוב- לך תצלם בבילינסון. היה פיגוע.... אז נסעתי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/5/2006 18:40   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים, אינטרנט, עבודה, שחרור קיטור, אמא, עיתונות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



8 תמונות מאתמול


היום שלי התחיל מאד רע אתמול, אבל בערך בשש הלכתי לידידה שלי מהעבר.
שוב קרה לי מה שקורה מדי פעם בחיים שלי- אנשים מתנצלים בפניי על מי שהם היו איתי אחרי חודשים של ניתוק.
זה קרה לי כבר כמה פעמים, ואני כמו שאני, רושם צירופי מקרים כאלה.
עוד לפני שהתקשרה אלי להזמין אותי החלטתי ללכת אליה וכבר ידעתי שאבלה את אתמול בערב במעליה.
התלבשתי, לקחתי את המצלמה שלי, ויצאתי.

אחר כך ישבנו במעליה. בסיום הערב, שהיה מעט הזוי ומצחיק עברנו למאדאם. ישבנו ארבעתינו.
באיזשהו שלב הגיעו שני בחורים הזויים אני אומר לכם, הזויים, וקראו לי שיח סעודי.
לקח להם זמן לעזוב, אבל הם עזבו.
עברנו להשתעשע עם המצלמה... (אירוטיקה חברתית למי שעוד לא יודע מה זה)
רשמים מהערב, תשפטו בעצמכם



נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/5/2006 13:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית, תמונות, ערבים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Delete


היא הסכימה לראות אותי שוב וישבנו בקפה בו הכרנו. היא החמיאה לי על הלבוש, אמרה שאני סופר חתיך ומפעם לפעם נגעה בי ברכות.
הייתי שלו ורגוע, הראיתי לה את מה שרציתי להראות לה, את החלק שבי שאני אוהב, את החלק שבי שטיפחתי.
דיברנו על האמהות שלנו ודיברנו על העבודות שלנו ודיברנו על כוסות מים.
מתישהו שאלתי אם אני יכול לשאול אותה שאלה. היא ענתה לי שלא, אז השתתקתי. ישבנו בשקט, וידעתי מה זה אומר.
"אני יודע איך זה לפני שאומרים למישהו "לא" כשהצד השני שלך רואה שאת הולכת לפספס אותו. אם את מרגישה כך, אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה.
"אני גם יודע איך זה מרגיש כשבצד השני של זה את אומרת לעצמך "אני צריכה להיות נאמנה לעצמי למרות שבא לי עליו. אם את מרגישה כך, גם בכך אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה. "אני יודע איך זה להתלבט ואיך זה קורע, ואני יודע מה זה להיות נאמן לעצמי למרות המשיכה. אני מבין אותך", אמרתי לה.
אירוטיקה חברתית. לא רציתי ללכת, ואני חושב שגם היא לא.
היא הסתכלה עלי ולא דיברה. אחר כך היא פתחה ואמרה שכל מה שאמרתי היה נכון, ושמזמן אף אחד לא חיזר אחריה כך כמו שאני חיזרתי ושמילותי היו מדודות ומדויקות כמו שהרבה זמן היא לא שמעה.
ואני, הייתי שם, אוהב את יופיה, יופי מחשבתה, ואת תווי התנהלותה.

"אפשר לתת לך נשיקה?", שאלתי אותה בחנייה.
"אפשר חיבוק, ונשיקה על הלחי". אמרה.
עשיתי פרצוף.
היא התקרבה וחיבקה אותי ואחר כך, אחרי שידינו נפרדו, היא התקרבה לנשק אותי אך נתנה לי נשיקה על השפתיים. צחוק ממזרי יצא לי מהפה. גם היא צחקה צחוק ממזרי. אמרנו להתראות ונפרדנו לשלום.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/5/2006 17:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סמיוטיקה זו אמנות


קצתי הבוקר עם כאב באוזן וכאב בטן.
יצאתי מהמיטה. הכרית החדשה שלי עושה פלאים, אני ישן מצויין ורוצה להמשיך לשון.
באתי לציון וראיתי שהמיילים ששלחתי אתמול בערב עם התמונות חזרו, 5 מגה חזרו.
החלטתי לאכול קורנפלקס עם שוקו. הבטן אותתה לי שממש לא כדאי. אז גמרתי לאכול את הקורנפלקס, כאב האוזן נעלם ואז הלכתי לשירותים. השארתי שם את כאב הבטן גם. אחרי זה שטפתי ידיים והכל נגמר.


 


בנות- אני מנומסת, לא צריך להגיד הכל.... אני אומרת כל מה שאני חושבת... אבל בנימוס.
מה זה ה..נימוס הזה? מאיפה הוא בא? למה לא להיות ישירים? ישירות?
כדי לא להתחייב, כדי לא להצטער, כדי לא לקחת סיכון מיותר, כל זה מאד מעניין.
בתחילה אני חייב לומר,אנטגוניזם, אבל אולי רק בגלל שאני לא יודע להיות כזה, אחרי זה כבר ראיתי למה זה יכול להיות טוב.


 


מרחב.
הנה קונספט מעניין. זה מדהים בכמה אילוצים ורעיונות ומחשבות אנו צריכים להתחשב כשאנו פוגשים בבנאדם. צריך שהוא יאהב אותנו, צריך להקשיב, צריך לומר את אשר על ליבנו אבל שלא יפול על אזניים ערלות, צריך להקשיב ללב שלנו, צריך לדבר, בכל זאת זו שיחה, צריך להקשיב, פעם שנייה, הפעם לדברים שלא נאמרים, אפשר גם להסתכל הצידה, לראות את הנוף, צריך לשמור על מחויבויות, צריך לתת מרחב, לא להיכנס עמוק מידי, ואם כבר נכנסים עמוק, צריך לעשות את זה בכבוד, יש לשים צנזורה, מתחשבים גם בנסיון העבר, כל זה קורה במוח, רק שארית אנחנו מוציאים דרך האויר החם שבפה.


 


צריך להחיל ללמוד. מבחן אחד, הרצאה אחת. מבחן חובה שאני גורר והרצאה אחת שהבטחתי לעשות על העבודה שהגשתי.
על אחד מהם הייתי מוותר. הייתי מוותר גם על השני.
אבל לא נורא, הגיע הזמן להתמודד עם המפלצות שבתוכי.


 


סיני, 11 באוגוסט, אחרי הכל , לפני האחרון, לא ביג דיל, אז  יגיע.
סיני, זה סוג של שם קוד. בסמיוטיקה קוראים לזה סימן, שמורכב ממסמן וממסומן, לא משנה, לא עלאה אתכם, הוא מכיל בתוכו דברים רבים.
סיני זה קודם כל חוף, ים, שוחה , אוכל ואנשים.
מה שצץ מתוך זה זה בדידות, חקירה, התעמקות, חופש, התמודדות, פנאי, כלום, הכל, מנוחה, ניקוי, שיזוף, סקס, ריגוש, השקטה, היאספות, התאחדות, שקט פנימי- בטחון עצמי


ואל תטרחו להגיב, אתם אף פעם לא.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/7/2004 10:14   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין שלום 2#


המשך לפוסט ממקודם:


אז למרות שיש אנשים כאלה בחיים שלי, הנה עכשיו התחלתי להתכתב עם בנאדם שאני מאד מאד אוהב, שעבר לגור באנגליה וקופץ לארץ מידי פעם, שגם הוא היה קצת כזה, אבל היתה לנו את התקופה שלנו בעבר...


אבל עכשיו הוא בדרום אמריקה, החלטתי לשלוח לו מייל ולהפתעתי הוא ענה, ושלחתי לו מייל שוב והוא ענה, ועכשיו בפעם השלישית, והוא חוזר באוגוסט...


אז אולי יש עתיד לאנשים בעולם
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/7/2004 11:40   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוב הכל מתחבר


כבר שבועיים אני בצבא. מחרתיים יש לי יומולדת. מחר יש לי מבחן ראשון וביום ראשון יש לי מבחן שני. למבחן הראשון כמעט סיימתי. למבחן השני עוד לא התחלתי.
להיות ביחידה שלי זה דבר מיוחד. שמתי לב לזה אתמול. אני לא עושה שם כלום. אתמול ראיתי שני משחקי כדורגל, באמצע השני כבר התייאשתי למרות חמש סיבות טובות להישאר בו.
הזמן כאילו עוצר שם מלכת. כל החיילים והחיילות הם צעירים מאד, אתם יודעים, בגיל צבא, ובראשית ההתלבטות במה לעשות אחרי הצבא, מה ללמוד ומה מעניין.
לפני כמה ימים הסעתי קצינה ששקלה אם היא נשארת בצבא או לא. דיברנו על היות חיים אמיתיים בחוץ ולכך שהצבא הוא לא אמיתי למרות שיש שם עניין. הזכרתי לה נשכחות שגם לפני שמונה חודשים הסעתי אותה ודיברנו על אותם נושאים. היא היתה בשוק. תיראו איך הזמן עובר כשחושבים מחשבות.
מדכא אותי לעשות צבא בשביל הכסף הקל שבזה. אני לא רוצה לעשות יותר כסף קל. זה מנציח אותי עני בעיני עצמי, אני לא אוהב את זה, אבל כולם שם כאלה, כולם אנשים רגילים וגם אני, אדם תבנית נוף מולדתו.
חטפתי אתמול קנס מהמשטרה, פניתי שמאלה בניגוד לתמרור, רק כדי ליפול לידיו של שוטר שיתן לי 500 שקל קנס אלהים יודע.
זה הוריד לי את כל החשק מלנהוג. אבל בצבא אני נוהג, אז אתמול בלילה, שלא כהרגלי, נסעתי במהירות ממוצעת של 90, מהעיר הלבנה לעיר הצרפתיה. זה לא היה נורא, רק היה שם שקט, ונזכרתי בעברי הרחוק. איך הכל מתחבר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/6/2004 07:48   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוצאות אחרונות מבדיקות דם


כולסטרול- 160 גרם

טריגליצרינים- 129 גרם

 

כולסטרול- גרם וחצי מעל האופטימום- לא נחשב בכלל
טריגליצרינים- מתחת לאופטימום- בגללם התחלתי את הדיאטה
כולסטרול טוב +רע- שניהם במרכז, קצת מתחת לאופטימום.


כן


זה עבד.


בגדול, הורדתי שמונה וחצי קילו בארבעה חודשים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/6/2004 11:55   בקטגוריות אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציצי


אחותי עושה ברית לבן שלה מחר.

התקשרתי אליה לבקש שתשדר לי את הברית דרך המצמה עם המסנג'ר.

אבל זה "מסובך מדי" בשבילה ובשביל בעלה ההיי טק.

אז היא הציעה לצלם ולשלוח לי את זה באימייל.

נו מה לעשות

ואז הפשוש  התחיל לבכות ושמעתי אותו בפעם הראשונה החמוד הקטן הזה שאני הולך למעוך כשהוא יהיה לי בידיים. החמוד הקטן הזה אני מקנא באמא שלי שהולכת לראות אותו עוד 12-13 שעות, היא עוד מעט עולה למטוס.

אוחחחחחח.


נ.ב- הסאגה על טל שגב נמשכת והצלחתי סוף סוף להוריד את כל השיר שלו אחרי כמעט שהוכ של לשמוע רק חצי שיר. החצי השני כל כך יותר טוב מהחצי הראשון.
כאמור אני טוחן אותו בריפיט.

הרי לא נחיה לנצח

הרי לא נחיה לנצח
הרי לא נחיה לנצח.

מוקדש.

ובנוסף, אני חושב על פורנוגרפיה בקרוב.

למה לדבר על זה, פשוט תעשה

אל תשאל, תביא

פולני שכמוני

אופטימיות.

בואי נהיה חברים

נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/5/2004 23:39   בקטגוריות אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התרשמות


מכירים כשיש תינוק חדש?שרוצים לחבק ולמעוך?

זה חדש, זה כזה כיף

ילדים זה שמחה.

אחותי אמרה שהיא מאושרת בטלפון, שנינו שמענו את זה. זה היה מהמם

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/5/2004 01:24   בקטגוריות אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עם או בלי (שטיפה)


עם או בלי עמימות, אני חוזר לשורשים

גיליתי את זה לא מכבר, את היכולת הזו.

בלוגים עם תמונות גורמים לי לקנא.
זה דבר נפלא- להיות אותנטי לגביי קנאה, זה משחרר-

את מח העצם.

 

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/5/2004 00:05   בקטגוריות אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הרביעי


הרופא אמר לי ללכת 6 קמש במשך שעה או לעשות את זה על אופניים.

ככה התחילה החזרה שלי לחדר הכושר אחרי סמסטר שלם שלא התקרבתי אליו.

 

יש לי יתר טריגליצרינים בדם (או בעברית- שומן בדם)

יש לי טיפ היותר מידי כולסטרול

ותפקודי הכבד שלי, בצורה מצחיקה או שלא, הם מעל הסקאלה הנורמלית.

ככה מקבלים בדיקות מעבדה, מה בתוך הסקאלה, מה מבחוץ.

זה היום הרביעי שבו אני אוכל רק מה שמותר לי (למעט היום השלישי בו הכנסתי קצת פיתה וחומוס לפה), לא אוכל כלום בין ארוחות למעט פרי, לא שותה מיצים קולות ושאר מתוקים, גם לא דיאט, למעט מים, שוב- חוץ מיוצא הדופן של אתמול קצת.

היום נשקלתי בחדר כושר- עם בגדים ונעליים אני שוקל משהו כמו 87 קילו והגובה שלי הוא מטר ותשעים סנטימטרים.

הסתכלתי היום על שרירי הרגליים שלי והיה לי קצת קשה למצוא אותם. הבנתי שבאופן כללי, הם מוחבאים מתחת לשומן (עוד לפני שנשקלתי) ושהשומן הזה חייב לרדת, לטובתי. אני צריך לרדת 7-10 קילו.

 

אז היום כשהגעתי, עליתי ישר על האופניים ודיוושתי 25 דקות בערך על רמה 6. בפעם הבאה, אני כבר אלמד את עצמי איך לקחת דופק תוך כדי, אולי עם שעון מיוחד, כדי שהדיווש שלי יהיה אפקטיבי כי היום שמתי לב שאפשר לדווש יותר או פחות.

מיד אחרי זה עליתי על מסלול. האמת שעליתי בערך על ארבעה, בראשון גמעתי 30 דקות, ובמהירות של 6 קמש זה יוצא בסך הכל 2 ק"מ בערך, שזה ממש ממש כלום. אבל אם שני ק"מ ב6 קמש מורידים לי שומנים בדם, אני אעשה בדיוק כך.

אחר כך עליתי על מסלול אחר ועשיתי בדיוק את אותו הדבר רק ששיעמם לי קצת עם זה, אז נשארתי בשש והלכתי בעלייה.

אחרי זה כמו שעון התייצב הבנאדם שהולך אחרי, אזעברתי לבא ולזה שאחריו כדי ללכת הרבה יותר מהר בעלייה, סתם כדי לשרוף קצת קלוריות בקצב הטראנס.

סיימתי.

יצאתי החוצה ללכת להשתמש במכשיר של גיסי. זה מכשיר שמורכב משלושה חלקים. אזניות, חגורה על חיישן והמכשיר עצמו.

את החגורה שמים על הבטן, או מתחת לשד אצל נשים, החיישן שנמצא עליה לומד את דרך הנשימה של האדם ואחרי דקה או שתיים של למידה, שבאותו זמן נשמעים שני צלילים (עולה ויורד), המכשיר תופס פיקוד ואז אמורים לנשום כמו שהמכשיר מורה.

מה שטוב בו, שהוא אינו תרופה, כך שאין לו תופעות לוואי- מטרתו להפוך את לחץ הדם לנורמלי, בדרך כלל לבעלי לחץ דם גבוה.

הסשנים הם בין 15-45 דקות והם בעצם סשנים של נשימה נכונה. אחד הדברים שקורים בעקבות שימוש קבוע במכשיר זה שכלי הדם  הסתומים או הצרים או הצמיגיים (מעישון, משומן וכו') חוזרים לגודלם הרגיל ובעצם מה שהם חווים זה אימון כושר בעזרת הנשימה. אז זה כנראה בדיוק מה שאני צריך, כי הלחץ דם שלי 120/80 פרפקטו.

עוד משהו טוב במכשיר, הוא מתחבר למחשב ומוריד נתונים של לחץ דם, מספר נשימות לדקה וכו' ועם זה אפשר לנהל מעקב וללכת לרופא- זה מה שטוב.

בכל אופן, דיאטה זה דבר מעניין. כל כך הרבה דברים אסור לי לאכול שזה משהו.

להסתכל על החצילים של אמא שלי מרחוק, לא לשתות קולה, לא להיות יכול לאכול פלאפל או שווארמה, שזה אחד מהאוכלים הבסיסיים שלי כשאני באוניברסיטה או ברחוב ולא רוצה להוציא הרבה כסף, כל זה נגמר.

 

זה דיי מדהים לא לאכול כלום בין לבין, אפילו לא דורש יותר מידי הנדסה. אני פשוט יודע שאסור לי וזהו.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/2/2004 14:48   בקטגוריות אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיף


היום כיף שתכננתי עם הפרי שלי יצא לפועל.

קמנו בחמש וחצי רק כדי להתעורר ברבע לשש, מקלחת מהירה, ומנה קונרפלקס. היינו צריכים להיות בעליון לפסק דין של מישהו שהיא מגנה עליו, בערך. אז כבר בשמונה וחצי הגענו לבירה.

קפצנו לאכול במסעדה, אחרי יומיים הכנסתי לחם לפה שלי, לחם וחומוס. כל כך שמרתי ביומיים האחרונים על תזונה שדלה בפחמימות לא מורכבות ובשומנים מיותרים. אז נתתי לעצמי לאכול היום קצת חומוס עם פיתה עיראקית וזיתים, ושתיתי היום פחות מכוס קולה אחת. המסעדן היה לא משהו.

משם המשכנו לאוניברסיטה, כדי להראות לה את הנוף המפורסם של אל קודס ממעוף הציפור, הכיפה המוזהבת יפה באמת.

משם קצת לי-ם המזרחית, רק כי פתאום ראינו שכל השלטים בערבית עשינו אחורה פנה.

מהאוניברסיטה וההסתובבות, נסענו למוזיאון ישראל, ראיתי תמונה מדהימה של רמברנדט וראיתי תמונה של פיקאסו וראיתי את ג'קי אונסיס וגולדה של אנדי וורהול- הכל מקורי, אבל הכל התחיל בממש יופי כשראיתי מטבעות עבריים מימים ימימה- מסתבר שכל מה שיש על המטבעות של היום, היה כבר לפני אלפי שנים, על השקל ועל העשרה שקלים וכו', היה מאד מעניין. גם ראיתי תערוכות של אמנות ויזואלית, היו שם כל מיני  מראות אלקטרוניות שאתם ממש משתקפים בהן אבל הן לא מזכוכית והן זזות בצורה אלקטרונית זה ממש מגניב...

משם הלכנו לפגוש את ירדן שהיתה ממש כיפית וראינו את הבית של לייזר בן יהודה עם שתי מתנחלות שפגשנו שם, ראינו את הכנסיה האתיופית, וישבנו לשתות בבית קפה רק כדי שלבסות אבקש מהבחור ששם פרוסת מלפפון שתשביע את החלושס שהיו לי.

נפרדנו מירדן והחלטנו אני והפרי שלי לסוע לעין כרם, המהממת כרגיל, וישבנו שם ואכלנו במסעדה (שנייה היום) מסעדה עאלק לבנונית, שהיתה פי אלף על הראשונה וגם אכלנו שם קבב שהיה לא מהעולם הזה. כל כך נהנינו תי-נא-ניי-ניי, הלכנו עוד קצת, הגענו חזרה לאוטו, הגעתי למסקנה שלירושלמים זה רעיון מצוין לצאת לבלות בכרם, ושיש שם עוד כמה מקומות שממש זועקים שיהפכום לפאב.

משם הביתה, אט אט , ויתרנו על ללכת ליקב בבית שמש בדרך הביתה וויתרנו על ללכת לקטוף פסיפלורות אצל המשפחה באשתאול,

עכשיו אנחנו הולכים לישון.

 

ביי

 

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/2/2004 19:55   בקטגוריות אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)