לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לשם שינוי


שני החברים שלי עזבו את הארץ לזמן בלתי מוגבל.
אחד עזב ללונדון, השני ירד לניו יורק.
החבר שלי עומר, והחבר שלי עידו.
 
גם כשהיו בארץ מיעטנו להפגש. ככה זה היה. לכל אחד היו את חייו וחבריו השונים והמתחלפים, ואנחנו, אנחנו היינו אבנים מהעבר, כאלה שלא זורקים, כאלה שיש איתם הרבה זכרונות טובים.
 
את הימים שלי כצלם חדשות סיימתי נכון לכעת.
יום יום בעבודה החדשה שלי יוצא שאני מפעיל את המוח בצורות שנשמרו רק לעיתות אירוטיקה חברתית עם אנשים מיוחדים.
את חיי בעבודה אני מדמה לסיפור, עם גיבור, אחד כזה שמספר הסיפור מספר עליו.
 
בכל יום שעובר אני מפעיל את העוצמות שלי שרק חיכו שם להשתמש בהן, מוכנות בימ"חים.
רתימה היא לגרום לאפשרות חדשה להיות נוכחת עבור האחר ושהוא יגיד fucking hell yahh בסיום השיחה.
הימ"חים שלי מסתבר, לא סבלו מקיצוץ תקציבי שהלך והעמיק עם השנים, הם לא סבלו מהזנחה.
 
לכן רתימה היא דבר מרגש, כי היא בעצם לגרום את האפשרות החדשה שתנכח אצל האחר, וזה דורש מאמץ, והמאמץ הזה משתלם, כי הוא מכניס אנרגיה לגוף ודורש מכם להיות על המגרש ולהיות על המגרש זה משהו שאין באמצע איתו, ואני, אתם יודעים, לא בנאדם של אמצע. 
 
ואני בא הביתה אחרי יום עבודה, לפעמים בשבע, לפעמים בשמונה, לפעמים גם בתשע ויש לי רק עשר אחת עשרה שעות לעצמי מתוכן אני אעדיף לישון שמונה, או שבע, או שש אם אני ממש אהיה קיצוני ולמזלי אין לי טלויזיה בבית החדש שלי, אז גם אין לי לאן לברוח לי ואני מכיר כל מיני אנשים חדשים, כאלה שקופצים לי פתאום מהעבר, כאלה מהאינטרנט וסתם כאלה מהעולם, אבל פחות.
 
ככה זה כשיש פחות זמן, המוח עובד, עובד יפה אפילו (אני מבסוט), אבל- משלמים מחיר, על הכל משלמים מחיר.
ככה זה כשעוסקים בדיוק במה שרציתם, יש פחות זמן לעצמנו. לא נורא, לשם שינוי.
 
 
 
מילים חשובות לגוגל: לגרום, מבסוט, רתימה, חברים, עומר, עידו, חדשות, לונדון, ניו יורק, אירוטיקה חברתית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/8/2007 21:12   בקטגוריות אירוטיקה חברתית, אירוטיקה חברתית, ניו יורק, חברים, רתימה, רתימה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לשם שינוי


שני החברים שלי עזבו את הארץ לזמן בלתי מוגבל.
אחד עזב ללונדון, השני ירד לניו יורק.
החבר שלי עומר, והחבר שלי עידו.
 
גם כשהיו בארץ מיעטנו להפגש. ככה זה היה. לכל אחד היו את חייו וחבריו השונים והמתחלפים, ואנחנו, אנחנו היינו אבנים מהעבר, כאלה שלא זורקים, כאלה שיש איתם הרבה זכרונות טובים.
 
את הימים שלי כצלם חדשות סיימתי נכון לכעת.
יום יום בעבודה החדשה שלי יוצא שאני מפעיל את המוח בצורות שנשמרו רק לעיתות אירוטיקה חברתית עם אנשים מיוחדים.
את חיי בעבודה אני מדמה לסיפור, עם גיבור, אחד כזה שמספר הסיפור מספר עליו.
 
בכל יום שעובר אני מפעיל את העוצמות שלי שרק חיכו שם להשתמש בהן, מוכנות בימ"חים.
רתימה היא לגרום לאפשרות חדשה להיות נוכחת עבור האחר ושהוא יגיד fucking hell yahh בסיום השיחה.
הימ"חים שלי מסתבר, לא סבלו מקיצוץ תקציבי שהלך והעמיק עם השנים, הם לא סבלו מהזנחה.
 
לכן רתימה היא דבר מרגש, כי היא בעצם לגרום את האפשרות החדשה שתנכח אצל האחר, וזה דורש מאמץ, והמאמץ הזה משתלם, כי הוא מכניס אנרגיה לגוף ודורש מכם להיות על המגרש ולהיות על המגרש זה משהו שאין באמצע איתו, ואני, אתם יודעים, לא בנאדם של אמצע. 
 
ואני בא הביתה אחרי יום עבודה, לפעמים בשבע, לפעמים בשמונה, לפעמים גם בתשע ויש לי רק עשר אחת עשרה שעות לעצמי מתוכן אני אעדיף לישון שמונה, או שבע, או שש אם אני ממש אהיה קיצוני ולמזלי אין לי טלויזיה בבית החדש שלי, אז גם אין לי לאן לברוח לי ואני מכיר כל מיני אנשים חדשים, כאלה שקופצים לי פתאום מהעבר, כאלה מהאינטרנט וסתם כאלה מהעולם, אבל פחות.
 
ככה זה כשיש פחות זמן, המוח עובד, עובד יפה אפילו (אני מבסוט), אבל- משלמים מחיר, על הכל משלמים מחיר.
ככה זה כשעוסקים בדיוק במה שרציתם, יש פחות זמן לעצמנו. לא נורא, לשם שינוי.
 
 
 
מילים חשובות לגוגל: לגרום, מבסוט, רתימה, חברים, עומר, עידו, חדשות, לונדון, ניו יורק, אירוטיקה חברתית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/8/2007 21:12   בקטגוריות אירוטיקה חברתית, אירוטיקה חברתית, ניו יורק, חברים, רתימה, רתימה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אופציה הרת אסון


עשיתי מעשה, ואחרי שנים שלא נגעתי בשירים שעל אייפודי לקחתי את הכבל, עשיתי ריפרש לאייטונס ומחקתי את גרסת השירים הקודמת באייפוד.


התעוררתי מאוחר, אבל זה רק כי הלכתי לישון מאוחר. קמתי בלי מצב רוח. בלי כסף, אמרתי לעצמי, אני לא מצליח לחשוב על להתקדם קדימה, לא מצליח לפנות לעצמי זמן.


החלטתי לשמוע מוזיקה, החלטתי להתחיל לקחת איתי את המצלמה לכל מקום שאליו אליו, אולי תבוא לי התמונה שאני רוצה לתחרות.


חיפשתי חברה לערב. זה לא היה קשה. אבל זה לא היה קל, מבחינה פנימית. אני יושב, ואני חסר מעש.
אני הולך עם שרוולים ארוכים. אני מסתיר את שעשיתי. עדיין לא התרגלתי, עדיין לא התיישבתי עם זה. זה יפה זה מהמם זה יוצא דופן זה ייחודי ואחרי הסבר שלי על מה זה אומר כולם בורקות עיניהם והם ממוססים עם עצמם את הפיקפוק הראשוני שהיה להם. עוד לא היה אדם שפגשתי שחשב על הפרשנות הזו לבדו, לא כל שכן לקחת אותה על עצמו לחייו, חוץ מחבר שלי עומר.
בינתיים אני שומע את קולדפליי החדש ואני אומר לכם משהו: אין הבדל בין הדיסק הזה לדיסק הראשון המצויין שלהם, אבל כשזה מגיע ללעשות מוזיקה זה לא יכול להתרומם אם זה דומה מדי לקודם שלהם. זה פשוט אותו חומר, אותו הם יכלו לחבר לאלבום הראשון וזהו.
אני מעביר שיר.


אתמול ראיתי סרט שעוד לא יצא בארץ.
Stranger Than Fiction קוראים לו.
מדובר על דמות בספר שפתאום מגלה מודעות עצמית ומתחילה לשמוע את הסופרת, שגם היא נמצאת באותו יקום, שכותבת את חייו ומחשבותיו. הדמות יוצא למסע חיפוש אחר הסופרת ואף מוצא אותה לבסוף. (מעניין השימוש שעשיתי בין זכר ונקבה במשפט אחד, אני חושב לעצמי). הסופרת אמורה להרוג את הדמות שלה ושזו תהיה הנובלה הכי טובה שלה, אך היכרות עם הדמות, וזה שהוא קורא את הטיוטה שלה לבסוף ומסכים למות כפי שהגורל שהיא חרצה לו קובע משנים את סיום הספר, והכל בזכות פריט מרכזי שחוזר על עצמו פעם אחר פעם ומקדם את העלילה.


הנה, הושבתי את עצמי לכתוב וזה מצליח, זה אני כותב.

הרבה דברים קרו לי השבוע. אף אחד מהם לא ממש היה שווה כתיבה, או יותר נכון, לא היה לי להגיד עליו דבר- מה עם פאנץ' ליין מצחיק ומשעשע, אז לא עשיתי את זה.
האמת שרק על אחת חשבתי בשבועיים האחרונים. רק על אחת שהסכימה להתמסר רק לעצמה בכוונה להכיר את עצמה יותר ועל ידי זה גם להרחיק ממנה אחרים, כולל אותי. היא אמרה לי שהיא יצאה עם הרבה לאחרונה. כולם היו משעממים היא אמרה. "אתה היהלום המנצנץ מכולם" היא אמרה לי.
אמרה שלדבר איתי כל יום מרגיש לה כמו להתחייב, שהיא רוצה לפגוש עוד אנשים.

התמכרה, חשבתי לעצמי. התמכרה לאינדיבידואליות ולא יודעת שובע.
את תשיגי את האינדיבידואליות שלך, אמרתי לה, את תצליחי במסע שלך ואת תגיעי. אבל יהיה לזה מחיר, הצעתי לה לשקול. ביום בו תתעוררי ותראי שאת מרוצה מהאינדיבידואליות שלך ותרצי זוגיות כמו שהיתה לך פעם (יא בת זוגה סדרתית שכמותך) לא יהיה לך קל כמו פעם, כשהיית עוברת מזוגיות אחת לאחרת. האינדיבידואליות שלך תתפוס את מקומה, ואת, שכל מה שאת יודעת זה קיצוניות כזו של זוגיות וביטול העצמי שלך, ולעומת זאת אינדיבידואליות עם חוקים נוקשים של "רק לבד אפשר להכיר את עצמי", לא תביני פתאום למה כל כך קשה לך.
"אני רוצה לצאת מהלופ הזה", אמרה לי וביקשה באחת לסיים את השיחה.
לא הספקתי לומר לה, להציע לה, מה הדרך אותה היא מחפשת ושאינה יודעת להגדיר במילים.
כל תחילה השיחה, כשהיא סיפרה לי את אשר על ליבה הייתי עסוק בחיפוש. את התשובות לחיפושים שלי אני מוצא בדרך כלל בהקשבה אל "אופציה שלישית" שתמיד תמיד תמיד קיימת.

קבענו להפגש יומיים לפני שהיא טסה. היא הציעה לי לראות משחק כדורגל, ואני, שכל מה שרציתי זה לראות אותה הסכמתי. למחרת היא הציעה לי הופעה, והסכמתי. אבל אתה לא ישן פה הלילה, אני חייבת להתעורר מחר ולהיות עירנית. בלעתי את הרוק שלי ותחושת עלבון טיפטפה על פניי. מיהרתי מדי להסכים, חשבתי לעצמי.
היא התקשרה שוב אחרי שעה. אני מבטלת את המשחק כדורגל ואני מבטלת את ההופעה, אם תרצה נפגש אחרי שאחזור, אני הולכת להיות עם עצמי, אצל סבתא שלי ולהכין את המזוודה שלי לקראת הנסיעה, אני מאד לחוצה. זה מה שהיא אמרה.
היא חשבה על אופציה שלישית שלא חשבתי עליה בעצמי, אמרתי לעצמי מופתע. היא לא קשורה אלי ואל היחסים בינינו. היה לי קל לאכול את מה שהיא הציעה לי עכשיו, קל יותר ממקודם. העייפות עברה והאור עלה.

ואני, עוד לא הספקתי להגיד לה מה האופציה השלישית ביחסים שהיא כל כך מחפשת, זו שהיתה מתחת לאף שלה כל הזמן. ככה זה, האשה שגרמה לי להאמין שעוד יש נשים שמתאימות לי בעולם הזה היא זו שעליה אני חושב שלא נהיה יחד ושזה בכלל בגללה. מצחיק הוא שהיא אמרה לי שבין אם ניטיב שאת ובין אם לאו, היא תרצה אותי בחייה, כך או אחרת. איזה אופציה שלישית מטורפת לאדם מאוהב, אופציה הרת אסון.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/5/2007 14:42   בקטגוריות אהבה ויחסים, שמחת חיים, אירוטיקה חברתית  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרך קירות


יצאתי מהבניין והלכתי.
פתאום הסתובבתי וראיתי אותה. היא דיברה עם אחד הסטודנטים.
היא הסתובבה לכיווני וראיתי איך הנשימה שלה נעצרה.
גם שלי נעצרה.
היא היתה באמצע שיחה ותוך כדי שדיברה הסתכלה עלי עד שסימנתי לה שאמתין לה עד שתסיים. עמדתי במרחק שאיפשר לה מרחב רב והלכתי לשבת על יד הפסל.
כל עת שדיברה הבטתי בה. שתי דקות שלמות להערכתי,ואז היא ניגשה אלי.
קמתי ממקומי.
"מה שלומך?", שאלה, ועניתי לה
"סביר, בסדר גמור".
"את נראית נהדר", החמאתי לה והיא נגעה באזור החזה שלה מופתעת,
"תודה רבה, באמת, מאז העליתי במשקל... הגעתי לגבול של הירידה במשקל".
"השתנית", אמרתי לה
"באמת?"
"כן, משהו בך התבגר", ולא יכולתי לשים על זה בדיוק את האצבע
הרמתי את שתי ידי והורדתיהן תוך סקירת גופה במבט בוחן שרוצה לומר שמשהו ביציבה שלה השתנה, ואז אמרתי את זה.
"התבגרת, משהו ביציבה שלך..."
"באמת?"
"מה את עושה בחיים?"
"אני מתחילה לכתוב את התזה שלי עכשיו אינשאללה, יש לי חמש כיתות שאני מלמדת ואני מנחה קבוצות של נשים נפגעות תקיפה מינית".
יד ימין שלי התנהגה פתאום כאילו החזיקה חרב ונשלחה קדימה, חותכת את האויר ביני ובין הפסל.
"כן, השתנית. הפכת להיות..." ואז שלחתי את החרב הדמיונית וחתכתי את האויר כהמשך למשפט.
היא הופתעה. הסתכלתי עליה בדיוק שתי דקות ודיברתי איתה בדיוק דקה ונראה שקלעתי בול.
"התנועה הזו שאתה עושה, הישירות, הכיוון, החיתוך, זו תנועה של לעבור דרך קירות, זה משהו שלקחתי על עצמי בשנה האחרונה באמת".
הנהנתי בראשי. רמה חדשה ומפתיעה של חמצן ואנרגיה פתאום זרמו לי בגוף.
"אתה גם נראה טוב", אמרה ובחנה את גופי, שהיה לבוש בגופיה אפורה, ג'ינס מקופל עד הברך וכפכפים.
"אתה נראה מאושר".
"האמת שזו אחת מהתקופות היותר קשות שלי בחיים", עניתי לה, וחשבתי לעצמי שאם בתקופה קשה, שבה אין בי שמחה, שבה אני לא מאושר ואין לי יכולת לנוח באמת, אומרים לי שאני נראה טוב ומאושרכנראה שיש בי משהו, וחשבתי כמה מוזר  לשמוע את זה.
"את רוצה להישאר בקשר?", שאלתי אותה.
"איזה קשר?", היא שאלה.
נסוגתי מעט. לא זזתי ממקומי, אבל הגבות שלי התרוממו, "איזו אישה לעניין", אמרתי לעצמי, "היא לא תתן לעצמה או לאף אחד לטעות בנוגע לכוונות שלה, אין שם טעות, היא מכּוּונת ויודעת בדיוק איך היא וההתנהגות שלה עלולות להתפרש".
"טלפוני", אמרתי לה.
"אה", אמרה ונתנה לי את הטלפון שלה.

כשהלכתי לשם פתאום נשמתי. שוב התברר לי שהמקצוע האמיתי שלי בחיים יהיה בהעצמתם של בני אדם לחיות חיים שהם אוהבים,  במנהיגות, חופש וביטוי עצמי מלא. לא היה לי ספק בזה. חזרתי לחיים.


עריכה מאוחרת:
אוּף הפוסט הזה עושה לי נזקים לקשרים בחיים שלי. זה לא פוסט על עוד אחת. אני לא מחליף נשים כמו גרביים.
זה לא פוסט על אשה בכלל. זה פוסט על לעבור דרך קירות. זה פוסט על אירוטיקה חברתית. זה פוסט על העצמה. זה פוסט על אימפקט. אם טעיתן- טעיתן, ולא הבנתן בכלל.
לא הכל זה סקס, גם אם זה נכתב ככה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/6/2006 07:50   בקטגוריות אימון, אירוטיקה חברתית  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



8 תמונות מאתמול


היום שלי התחיל מאד רע אתמול, אבל בערך בשש הלכתי לידידה שלי מהעבר.
שוב קרה לי מה שקורה מדי פעם בחיים שלי- אנשים מתנצלים בפניי על מי שהם היו איתי אחרי חודשים של ניתוק.
זה קרה לי כבר כמה פעמים, ואני כמו שאני, רושם צירופי מקרים כאלה.
עוד לפני שהתקשרה אלי להזמין אותי החלטתי ללכת אליה וכבר ידעתי שאבלה את אתמול בערב במעליה.
התלבשתי, לקחתי את המצלמה שלי, ויצאתי.

אחר כך ישבנו במעליה. בסיום הערב, שהיה מעט הזוי ומצחיק עברנו למאדאם. ישבנו ארבעתינו.
באיזשהו שלב הגיעו שני בחורים הזויים אני אומר לכם, הזויים, וקראו לי שיח סעודי.
לקח להם זמן לעזוב, אבל הם עזבו.
עברנו להשתעשע עם המצלמה... (אירוטיקה חברתית למי שעוד לא יודע מה זה)
רשמים מהערב, תשפטו בעצמכם



נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/5/2006 13:19   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית, תמונות, ערבים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Delete


היא הסכימה לראות אותי שוב וישבנו בקפה בו הכרנו. היא החמיאה לי על הלבוש, אמרה שאני סופר חתיך ומפעם לפעם נגעה בי ברכות.
הייתי שלו ורגוע, הראיתי לה את מה שרציתי להראות לה, את החלק שבי שאני אוהב, את החלק שבי שטיפחתי.
דיברנו על האמהות שלנו ודיברנו על העבודות שלנו ודיברנו על כוסות מים.
מתישהו שאלתי אם אני יכול לשאול אותה שאלה. היא ענתה לי שלא, אז השתתקתי. ישבנו בשקט, וידעתי מה זה אומר.
"אני יודע איך זה לפני שאומרים למישהו "לא" כשהצד השני שלך רואה שאת הולכת לפספס אותו. אם את מרגישה כך, אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה.
"אני גם יודע איך זה מרגיש כשבצד השני של זה את אומרת לעצמך "אני צריכה להיות נאמנה לעצמי למרות שבא לי עליו. אם את מרגישה כך, גם בכך אני יודע איך את מרגישה", אמרתי לה. "אני יודע איך זה להתלבט ואיך זה קורע, ואני יודע מה זה להיות נאמן לעצמי למרות המשיכה. אני מבין אותך", אמרתי לה.
אירוטיקה חברתית. לא רציתי ללכת, ואני חושב שגם היא לא.
היא הסתכלה עלי ולא דיברה. אחר כך היא פתחה ואמרה שכל מה שאמרתי היה נכון, ושמזמן אף אחד לא חיזר אחריה כך כמו שאני חיזרתי ושמילותי היו מדודות ומדויקות כמו שהרבה זמן היא לא שמעה.
ואני, הייתי שם, אוהב את יופיה, יופי מחשבתה, ואת תווי התנהלותה.

"אפשר לתת לך נשיקה?", שאלתי אותה בחנייה.
"אפשר חיבוק, ונשיקה על הלחי". אמרה.
עשיתי פרצוף.
היא התקרבה וחיבקה אותי ואחר כך, אחרי שידינו נפרדו, היא התקרבה לנשק אותי אך נתנה לי נשיקה על השפתיים. צחוק ממזרי יצא לי מהפה. גם היא צחקה צחוק ממזרי. אמרנו להתראות ונפרדנו לשלום.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 4/5/2006 17:45   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, אירוטיקה חברתית  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגדרת אירוטיקה חברתית


 אירוטיקה חברתית- הגדרה

אירוטיקה חברתית היא אירוע המופרד בזמן, מקום ותפאורה והמתרחש בתוך "מציאות אירוטית" במובן הלא מיני של המילה. בשונה ממציאות אירוטית מינית המופרדת בזמן מקום ותפאורה, האירוטיקה החברתית  מתייחסת דווקא למובן החברתי ה'אפלטוני' ולתחושת החיבור של לפחות שני בני אדם  ברמת הסולידריות הרגשית שאותה ניתן לתאר בצורה הטובה ביותר בתחושה של "אי רצון ללכת הביתה" במובן המופשט של המילה בית, ואף יותר מכך- האירוע עצמו, על אנשיו הוא, הוא אירוע שהאדם מבחינתו "לא רוצה שיגמר", כשנושא החיבור הוא העניין המשותף בין האנשים- נושא השיחה, האינטראקציה. בעוד "המציאות האירוטית" המינית מובחנת במקום, זמן, תפאורה, אווירה ומצב רוח, האירוטיקה החברתית המובחנת במקום, זמן ותפאורה היא זו שיוצרת את האווירה ואת מצב הרוח.

 

אינדקס: "אירוטיקה חברתית", "יוזף ברויר", "הנדסת המחשבה", "סיוציואירוטיקה".

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/10/2005 17:20   בקטגוריות אירוטיקה חברתית  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על אירוטיקה חברתית


המכתב הבא הוא ראשיתו של תהליך שקרה לי בשנה ג'- אפשר לומר שהוא התחיל את כתיבת האמירה שלי במגדר על מטרוסקסואליות.



שלום סשה
כמו שהבטחתי, קראתי את מאמרך המעניין.
שמחתי לגלות בו מספר נקודות השקה לשיחה הקצרה אותה ניהלנו בחדרך. חשבתי רבות איך לכתוב לך את המכתב הזה, והגעתי למסקנה שאין לי דרך לכתוב אותו. אני רוצה דווקא לומר כמה דברים, אך אין בהם סדר מסוים, על כן, אני, לו הייתי במקומך הייתי מתייחס אליהם as is.


ראשית, אהבתי את החיבור שעשית בין יחסי אהבה לסולידריות חברתית. אהבתי את הדבק שבדבר, זה נתן לי להתייחס ליחסים בצורה חדשה, לפחות בשבילי.


שנית, עניין אותי תהליך ההתרה (הפירוק) שעשית לאקט למרכיביו הקטנים יותר כגון כריזמה, חברות, ניכוס וכדומה. בעיניי יש חשיבות רבה להבנת הרכיבים הקטנים של "מכונות" גדולות. "הנדסה" אם תרצה. (מקווה שהצורה בה ביטאתי את זה נהירה
מספיק).


שלישית, ובין החשובים למרות שכבר נאמר בעבר, שאנשים משתמשים באנשים אחרים ע"מ להגיע לסיפוק עצמי. מצא חן בעיני הרעיון שבני אדם משתמשים באחרים ע"מ להגיע לסיפוק עצמי. דוגמת האשה שהתאהבה בגבר שלה כשאכלה נתנה די והותר מקום לדמיון
להבין על מה אתה מדבר. אף פעם לא חשבתי על זה כך. אחד הרעיונות הכי מדוברים (ולמרות שיש פער גילאים רב בינינו אני מניח שאתה מודע לזה לא פחות ממני) הוא בחברה שבה אני מסתובב הוא לגרום לאחר סיפוק- זה הסיפוק העילאי.
בעזרת דבריך, יכולתי להבין מדוע בני אדם רוצים לגרום סיפוק לאחרים. הם רוצים לענג את עצמם. מלכודת אגו. כן. ולא.
מה שיהיה מעניין לחקור להבא הוא- שאם בני אדם הם יצורים חברתיים גם במיטה, כמו שאתה מוכיח שוב, אזי גם השאיפות והרצונות שלנו במיטה הן מותנות. נשאלת השאלה- עד איפה נכנסת החברה לחיים שלנו? האם אנחנו מענגים אחרים מתוך חופש? או שמא
אנחנו "מופעלים כרובוטים" חסרי בחירה. בעצם אמרת אמירה משולבת- 1- בני אדם ,
בעזרת אחרים, מענגים את עצמם. 2- זוג אוהב, גם ככה הוא גוף אחד- לענג את האחר
ולענג את העצמי משיג מטרה זהה (בערך).
אחד הדברים שטורדים את מנוחתי לאחרונה מתבטא בשורה שכתבתי קודם- אם אנו מופעלי חברה עד כדי נוכחות מוחלטת באינטימיות- מהו חופש? מהי בחירה חופשית, מהי חירות, האם זה בכלל רלוונטי לדבר על זה?



רביעית, כמדומני שאיני מסכים לחלוטין (אם כי, איני יכול לומר בלב שלם שאני לא מסכים) עם האמירה שלך שאירוטיקה חברתית חייבת להתקיים עם לפחות בנאדם אחד נוסף. נכון אמנם שאירוטיקה חברתית נחווית כשיש עוד אנשים בסביבה- אבל- כאחד שחיפש
ומצא את ההגדרה הזו לעצמו ללא עזרה מבחוץ- אני יכול לומר לך שתחושת הסיפוק, תחושת ה"לא רוצה ללכת הביתה מפה" יכולה גם לעלות לבד במקרים מסויימים (ושאירוטיקה חברתית "חברתית" ואירוטיקה חברתית "אישית" - מרגישות לי אותו דבר).
ובנוסף, וחוץ מזה, אני רוצה להציע שעל אף שהאירוטיקה נחווית עם אנשים נוספים- היא למעשה- אולי אולי אולי- תופעה אישית - שאולי ואמנם קוריית בחברה של אנשים- אך עומדת בפני עצמה, ועוד יש מה לדון בנושא זה.



לסיום, לא חשבתי שיצא לי מכתב כזה ארוך, אבל הנה, מסתבר שיצא ממני משהו בכל
זאת, ועל כך אני מודה לך.
אשמח להמשיך ולדבר איתך בנושא, כפי שאתה רואה, הוא מרתק אותי למדיי.



יוזף
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/10/2005 15:21   בקטגוריות אירוטיקה חברתית  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)