לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מהות השיחרור


הו אין לי ספק, שכמו שהלילה התחיל מחכים לי כמה ימי סקס, ווא ווא.
ככה זה ללכת לישון ככה, ככה זה להתעורר ככה.

רק אתמול באמצע שיחת מסנג'ר, כשהרשיתי לעצמי לדבר על סקס עד כל כך מאוחר, כשפתאום סיפרתי לה מה אני חושב על אנשים שמתאמנים בס.מ ולמה אני לעולם לא אהיה אחד כזה, רק כשסופסוף אמרתי את מה שישב לי בפנים (בלי קשר לנושא) הרגשתי שוב אני, כאילו חזרתי למקום ממנו הלכתי לפני זמן, כאילו שוב הפעלתי את המוח, שוב נדרשתי לו, שוב השתמשתי באיבר היחידי שמעיר בי אושר פנימי וכי נזכרתי בימים האחרונים, אמרתי לעצמי, למנהיגים תמיד יש מה לומר, נזכרתי עכשיו.

עכשיו לקראת חג החירות אני פתאום מבין שחירותי חסְרה לי ואני מבין שאין חירות מלבד החירות שבראשי, ושחיפושיי אחר חירות הם עצמם אנומליה לא אפשרית, מבוא לבורות מובנים בדרך, ועובדה היא כי הנדסת המחשבה (וגם תורת ההוויה והפסיכונאליזה) כבר הראתה לי מזמן כי עיתים המחשבות עצמן הן הגורמות לתהליכים לא נכונים לקרות וכי מחשבות הופכות לפרדיגמות בלי שבכלל נבחין, אך הנדסת המחשבה לימדה אותי גם לעצור ולהסתכל ולהבחין שכשדברים לא קורים כמו שאנו רוצים יש להסתכל על כל שלל הדומיננטים המצויים, לבחון מי מהם מחולל את התוצאות ולגשת לטפל בו. לעיתים רבות, זו המחשבה שהופכת לפרדיגמה שמחוללת את התוצאות שאיננו רוצים.
הו אז, הו שם נמצאת מהות השיחרור.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/4/2007 10:54   בקטגוריות מהות השיחרור, אימון, הנדסת המחשבה, ימי סקס, ס.מ, תורת ההוויה, פסיכואנליזה, פרדיגמה, מהות השיחרור, מחשבה שהופכת לפרדיגמה, מחשבות הופכות לפרדיגמות, אושר פנימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בין ערביים בפנים


פה מזדיינים בכיף!
כנסו!
לקטע המלא...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/2/2007 18:40   בקטגוריות ימי סקס  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רק רציתי לשתף ש


מעבר לזה שצילמתי היום מלא ושעדיין יש לי עוד מה לצלם היום, ומעבר לזה שהזיתים שהכנתי אתמול שווים רצח וחריפים כמו שמעולם לא טעמתי, ומעבר לזה שגלית גוטמן דוגמנית בחסד (הייתי היום בסשן צילום שלה), אני מת לסקס. מת.

ובנוגע לבלוג החדש, זה בדיונים בוועדה.
ואולי זה ישמע מטומטם, אבל כשרוקי החדש יצא, אני כל כך הולך לראות אותו.

אוהו,
עוד פוסט לקטגוריית ימי סקס. זה אחד מהימים האלה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/12/2006 17:35   בקטגוריות ימי סקס  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לילות


שמישהו (עדיף מישהי) יסביר לי (עדיף מישהי) למה בשתיים בלילה, אחרי ששלחתי קורות חיים מושקעים עם מכתב מקדים מושקע ומדוייק, אני כל כך חרמן??
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/5/2006 02:06   בקטגוריות ימי סקס  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



4 נקודות על המצב


1-
שלשום הייתי עצוב. אתמול הייתי עצוב. העבודה וכו'
אתמול אמא שלי קראה לי. מול העיניים שלי התחילה לבכות. חיבקתי, "מה קרה" "לא יודעת" "מה קרה" "לא יודעת" וכו' וכו'.

היא שיתפה אותי בכמה עובדות חיים מצערות לגביה, הקשבתי בשתיקה.
לאחריה דיברתי אני בלי להסתכל עליה. היא הקשיבה בשתיקה. תוך כדי דבריי גם אני התחלתי לבכות.
דיברתי על החופש שאני כל כך צריך... היא הסכימה איתי.
יש לי צד באישיות שעוד לא פוענח. היא ידעה את זה, אני ידעתי את זה. היא הציע לי לפגוש מישהו. גבר זמן מה שאני חושב על זה בעצמי, חופש מתחיל כשמצהירים שהוא נכנס, אתמול בתשע בערב נכנס החופש שלי לתוקפו.

2-
רק בארבע בבוקר הלכתי לישון באותו לילה של אתמול, שלוש פעמים סקס מאז ועד רגע כתיבת השורות האלה העביר בי כל מיני כימיה במוח. הדבר שמתלווה אצלי לתחושת החופש היא- אבלות.
כשסיימתי את הפעם השלישית הבנתי את זה.
אי ההתקבלות למקום העבודה שכל כך רציתי השפיע עלי עד לרמה המולקולרית של הציפייה.
מחשבות על מה היה אם ומחשבות על איך היה כשהיה... כך ידעתי שהגוף שלי חווה אבל. ולכן אני בחופש,
שזה כמו שבעה, נועד לתת להתמודד עם המקרה שקרה (ושבכלל כולל חודשיים עמוסים של חיפוש עם קליימקס מאכזב).

3-
אנחנו מחפשים מה לעשות. מרכז התקשורת שיושב לי מתחת למיטה הראה שהחבר האהוב שלי נמצא בבית.
הוזמנְנוּ ל"אירוע אירוויזיון" גאה ואנחנו מתכוונים ללכת. אני כבר שומע את עצמי מתלונן בראש על השעמום הקולוסאלי בלראות חברה אירופאים שרים וצוהלים, אבל היי, אני בא בשביל החברה...

4-
הרבה זמן שלא עשיתי את זה שלוש פעמים באותו יום זה כל כך לא היה לי חשוב בחודשים האחרונים.
הרבה דברים שינו את סדר חשיבותם בחיים שלי בחודשים האחרונים, בטח פיספסתי חלק מהם בפסיכואנאל שלי את האישיות שלי.
מזלי שאני לא שיפוטי בנוגע לעצמי ברוב הדברים שאני חושב על עצמי, השיפוטיות שלי יודעת לכסח אותי כשהיא מתרוממת.

אולי סדר יום חדש? יום יגיד.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/5/2006 16:52   בקטגוריות אהבה ויחסים, חוזרים לחיים שלי, ימי סקס, נבכיי, נקודות על המצב, ערבים, עתידי, פסיכואנאל  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נשים לא אוהבות שיחות סקס


נשים לא אוהבות שיחות סקס. כלומר הן כן. הן מתות על זה, מתות.
אם עדיין יש גברים שלא יודעים את זה והם בורים ותמימים אז הנה הבשורה: נשים הרבה יותר חרמניות מגברים!
הן יאהבו שיחות סקס אם בא להן על הגבר, הן יאהבו שיחות על סקס עם החברות שלהן.
אבל לדבר על סקס עם גבר במסנג'ר? פוי!
שמא יתחיל איתן, שמא יגררו לזה, שמא לא יוכלו להפסיק אותו

שמא לא יוכלו להפסיק את עצמן !!!!!

נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/5/2006 22:47   בקטגוריות אהבה ויחסים, ימי סקס  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ימים של סקס


היום אני רוצה זיון של שמחה.
זיון של שמחה. בשביל הכיף.
מהנאה. כדי לחגוג.
ליהנות.
איזה כיף זה סקס של שמחה. איזה כיף זה.


זה היה יכול להיות פוסט מטומטם לגמרי לולא הייתי מבטא פה צורך אנושי של כל הפאקינג דור הזה. במקום זה, יצא לי סטארט-אפ. אני עוד אעשה מזה מלא כסף יום אחד
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/12/2005 00:37   בקטגוריות ימי סקס  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אינטימיות


גם הלילה אני רוצה סקס, אבל לא סקס כדי להזדיין
סקס של אינטימיות
הנגיעות הקטנות, הליטופים הארוכים, השאיפה הארוכה של הריח שלך
הנשיקה הארוכה בצוואר, הלחיצות בכף הרגל
חיבוק ארוך.

אינטימיות.
היא מתחילה אצלי עוד קודם, בשיחה, במגע הראשון, בעיניים, בהקשבה לשפת הגוף
היא נמששששכת אל תוך המיטה ושם אני נפתח
במהלך ואחריו
הקירבה הבטוחה

חסרה לי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/12/2005 01:42   בקטגוריות ימי סקס  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



10 דברים שלא ידעתם על הערב שהיה לי


1- גם היום רציתי סקס כמו באותו יום. הפעם זה היה סקס אחר. קצת אחר.
2- כמות המקומות שהייתי בהם: ביקור אצל עומר בסאמפל ל10 דקות, שעה וחצי בברקפסט, שעה וחצי באברקסס ועוד שעה וחצי שוב בברקפסט.
3- כשאתם יוצאים עם מגה בייב כמו הבחורה שיצאתי איתה היום (היא מגה בייב בעיקר באישיות, אין לי דרך אחרת להסביר את כמות הבחורים שמתחילים אליה) אל תכירו לה בחור שהיא שמה עליו עין.  זה קרה כך: הלכנו מהברקפסט לאברקסס ופתאום עבר אותנו סקסיבוי עם עיניים כחולות ותלתלים. יותר מאוחר הוא נכנס בשערי המועדון. הלכתי אליו להתחיל איתו בשבילה. זה הצליח.
הם היו יחד את כל הזמן הזה. הבעיה היא שאני נותרתי לבד. ואני לא אוהב להיות לבד.
4- כשיצאנו משם היא סיפרה לי שהוא רצה ממנה סקס. כלומר רק סקס, ואז היא שאלה אותי מה יש בה שאלה כל הגברים שהיא מוצאת בחיים שלה, או במילים שלה "מה אני משדרת?"
5- הלכנו לאכול נקניקייה כשהיא פתאום עלתה על התשובה. כלומר לא היא עלתה, היא פשוט היתה עצמה ואמרה: "יוווו, לא משנה לי מה, כל מה שאני רוצה זה אני רוצה לזיין את ר".
6- התשובה, למי שלא הבינה היא,  שכשמוכנים להשתמש בבנאדם [אני יודע שהמילה "להשתמש" עושה לכם חררה] לצרכי סקס, אלה, בין השאר, הגברים שאתן תפגשנה. תפסיקו להיות תמימות- אנחנו פוגשים את בדיוק את האנשים שפורטים לנו על המיתרים.
7-  בלי שום נימה של ביקורת, אני למשל, לא פוגש אף אישה לצרכי סקס, יכול להיות שזה בגלל שאני פשוט לא מסוגל לעשות את זה עם אשה סתם ככה [או בעברית- לא מוכן לסטוצים]? אני פוגש המון נשים חוץ מזה.
8- היום, אחרי המון המון זמן, הרגשתי שאני מעמיד פנים. בתחילה זה היה באברקסס, כשהאמת- שיעמם לי לבד, ואחר כך שוב בברקפסט, הרגשתי שאני מזיז את הגוף שלי אבל הלב שלי לא שמח, הרגשתי שאני רוקד רק כי יש מוזיקה או כי אני אמור לרקוד.
עצרתי. התיישבתי. הסתכלתי על הדיג'יי מדג'ה, הקשבתי רגע למוזיקה. ג', המגה בייב, היתה מותק, היא דאגה לי, בין כל הגברים שהקיפו אותה. היא היתה מותק.  חוץ מזה, כשהיינו יחד ממש נהניתי איתה. רקדנו יחד גם כשהמוזיקה לא היתה משהו מתוך עמדה שאנחנ ורוקדים ורקדנו בכוונה בהתלהבות- זה הצליח, התלהבנו, ואז אנשים הסתכלו עלינו בהערצה גלויה, הם רצו את הסם שאנחנו לקחנו גם. (לא)
9- זה היה יפה אבל גם עצוב. כשנכנסתי לַמיני מצברוח שלי נהייתי מודע לעצמי. כשאני מודע לעצמי קשה לי יותר לרקוד ולהשתחרר, חוץ מאשר כשהדיג'יי שם את סמק מיי ביץ' אפ של הפרודיג'י.
10- ראיתי היום בחורה שליטפה את הבחור שלה בעורף. נמסתי.  העקב אכילס שלי נמצא שם, וכל מה שצריך לעשות כדי לרכך אותי זה לעסות.
(11- היום סיפרתי למישהי שאני אוהב להיות רך ושרכות עושה לי את זה עמוק ומתוק בתוך הנימים. היא אמרה לי שגם לה זה עושה את זה).
12 ואחרון- היום למדתי משהו על זוגיות,  מתוך שלא לשמה, למדתי שאם אני מרגיש טוב עם מישהי כדאי לי מאד לוותר על להסתכל לצדדים. הייתי עם ג היום, הרגשתי איתה ממש בנוח, מוזר יותר (וטוב יותר), הרגשתי איתה כמו שאני מרגיש כשאני יוצא עם אחותי. לקראת הסוף רקדתי איתה, בכל פעם שהתרחקתי ממנה והלכתי לשזוף את עיני בנשים אחרות הרגשתי ניכור. כבר אמרתי קודם שהייתי מאד מודע לעצמי הערב. ניכור ניכור ניכור. ואז שבתי אליה ורקדנו. לא הורדתי את העיניים ממנה. רציתי לרקוד רק איתה. זה עשה לי להרגיש טוב. כמו נוסחה מתמטית זה עבד. הסתכלתי עליה נהניתי. הלכתי ממנה, לאיבוד.
למדתי מזה על זוגיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/12/2005 04:40   בקטגוריות ימי סקס  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בא לי סקס. בא לי סקס כמו...
אני צריך סקס באיכויות של מייק-אפ סקס.
כזה שבא אחרי טונות של רגשות קשים לבתזוג ולעצמינו
סקס משחרר, כמו אורגזמה ארוכה, שמשחררת עצירוּת רגשית קשה
כמו הבטחה לחיים באושר ועושר
ובעוצמות כאלה שכל הגוף מריח אחר כך מסקס ושאתם מסניפים את עצמכם כמו מנה ענקית של סם ממכר.
סקס כזה שאחריו אתם סחוטים אבל צוחקים צחוק של נצחון אחרי שגמרתם.
כזה סקס אני צריך עכשיו
נכתב על ידי יוזף ברויר , 8/12/2005 12:08   בקטגוריות ימי סקס  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ללמוד על הסקס שלי


בשעות מסוימות של הלילה אני רק רוצה סקס, מגיע לי, למה לא.
לדבר על סקס, לעשות סקס
אבל כזה של כיף, בהגדרות שלי, לא שלכם.
אני לא עושה סקס סתם, אבל בא לי סקס, כמו שלי, לא כמו שלכם.

בשעות כאלה של חרמנות אני חושב גם על דברים אחרים,
אני מבין שיכול להיות שאני אוהב סקס בצורה אחרת .
אחת אמרה לי משהו עלי בו היא טעתה לגמרי לגביי,
אמרה שאני לא אוהב סקס. זו היתה טעות.
אחרי שאמרה שאני מאד מיני אך לא מחצין את זה, שזה נכון.

לא משנה מה עוד קרה שם (אני לא מצטער על כלום) זה גרם לי לחשוב
אולי אני צריך להכיר עוד אנשים שיספרו לי על צורות הסקס שלהם
כדי שאוכל ללמוד על הסקס שלי...

(אני מניח.  ומחכה בסבלנות)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/9/2005 00:17   בקטגוריות ימי סקס  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)