לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יום הולדת


בסופו של דבר נהניתי אתמול ואני אוהב את המסיבות שלי.
כולם הגיעו באיחור אך הראשונים ישבו איתי במטבח ואכלנו כל אחד כמה פרוסות בגט מטובל עם גבינת עיזים וסלט כרוב והיה אלוהי.
ירדנו יחד על מגש שלם לבדינו.
אחר כך הגיעו עוד אנשים אז כבר פרסתי את האוכל והשתייה במקום שלהם והגברתי את המוזיקה.
תוך כדי שאנשים ישבו לי בסלון בישלתי את המנה הבאה של הבגט עיזים והכרוב. אני מבשל בידיים ודואג שבכל פרוסה יהיה הסקס הנכון כי הסקס מגיע דרך העיניים ולא רק דרך הפה. הריח של הרוטב עומד באוויר ומפזר אווירה של אהבה בחלל החדר.
סידור הסלון שלי פתח את הסלון ממצב משפחתי למצב מארח. זה יצר ספות רחוקות אחת מהשנייה אז קירבנו את הספות לייצר אינטימיות. זה חימם את האווירה ויצר קירבה בין האנשים- אני אוהב לראות איך האנשים שלי, שמתקבצים ומתראים פעם אחת בשנה אצלי בבית, יושבים אחד עם השני ומדברים על הכל מהכל. זו האווירה שאני אוהב, הכל יכול לקרות בה וכולם מרגישים בנוח.

בדלת כשאני מלווה אותם החוצה הם אומרים לי תמיד "אני שמח שבאתי, אני שמחה שבאתי, שוב מזל טוב", כאילו זה משנה, וזה מחמם לי את הלב, אנשים שמחים שבילו ערב אחד שמח, איתי.


יצרתי קטגוריה לפוסטי יומולדת שלי
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/6/2006 13:01   בקטגוריות יום הולדת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על המסיבה


אני מזועזע מגברים שמסתכלים על כוסיות ופועלים רק על פי זה.
אני לא יכול להבין איך אדם ירצה רק לשכב עם אדם אחר רק כי הוא נראה טוב.
אני לא יכול להבין איך אדם מסתכל על האישיות בתור דבר משני.

למסיבה שלי הגיעו האנשים שהגיעו ולא הגיעו אלה שלא הגיעו- זו לא הצהרת מציאות, זו העמדה שלי בנוגע למצב.
אלה שלא הגיעו, שכחתי מהם, אך הם היו חסרים
אלה שכן הגיעו, התנהלתי איתם בטבעיות ולחלוטין היה לי נוח איתם.

לא בזבזתי זמן על להתבאס. התבאסות כבר מזמן אינה אופציה בעיני בכל הנוגע למסיבות שלי.
מאז למדתי שכשאני מזמין אנשים, הם יכולים לבחור לקבל את ההזמנה או לא לקבל אותה, ירדה ממני אבן הכמות המוכיחה חברות או שזה אומר עלי משהו.
מאז למדתי שאיני אחראי לכך שאנשים יהנו התחלתי להיות מי שאני גם כשאני מתפקד בתור מארח. אני מארח אנושי, אני אנושי ומארח. התחלתי להנות בכל מצב. אנשים האם האחראיים הבלעדיים להנאה של עצמם, אני רק מספק את האווירה.

היום לראשונה אמרתי לאדם ששיחות מפורטות וגרפיות על מין יכולות לגרום לאנשים אחרים להתכווץ.
במקום לשמור בבטן את התכווצותי לימדתי אותו דבר מה על רגישות חברתית ועל להבין מה דבריו יכולים לעשות לאנשים אחרים.
הערב התכווצתי כמה פעמים. הערב גם שמרתי בבטן קצת, פשוט כי דיברו על סקס ואיני אוהב לדבר על דברים כאלה בפרהסיה. הדבר יכול להיראות בעיני ובעיני אחרים כהתרברבות וגם ככה, סקס כשיחה היא רק פיקנטריה, מה לי ולהאדרת שמי בעניין, גם ככה אני מזועזע מהדרך בה גברים מסתכלים על נשים.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/6/2006 04:18   בקטגוריות יום הולדת  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ליוזף,


איש אהוב,

עוד כמה דקות תהיה בן עשרים ושש, ויש כמה דברים שאני רוצה לאחל לך.

ולקוות, ככה בשקט, שהשנה הזו תהיה אפילו יותר טובה מקודמתה.

שתהיה מאושר וכל שנותייך יהיו רצופות הגשמה עצמית, ביטוי ויצירה.

שלעולם לא תחסר לך אהבה, קשב או תקשורת.

שתמשיך להיות איש כותב, נובע ויצירתי. תעשה רק מה שאתה אוהב ואל תפסיק לצלם.

 

איני מכירה איש בעולם שהמילים שלו הן מציאות, כמו המילים שלך. תזכור את זה.

שתגדל ותהיה מאמן, שתגשים חזונות, שתדע, לעולם, מה אתה עבור אנשים אחרים. וזה המון.

שתשמע הרבה סטינג, שתאהב בלי גבולות,

תאכל רק אוכל טוב, תחיה כמו שאתה רוצה,

ותחייך (כי אתה כל כך יפה ככה).

 

אה, ולכבוד היומולדת אני מקדישה לך שיר. when we dance, הו כן.

אוהבת, תמיד.

לו. לו סלומה.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/6/2006 00:15   בקטגוריות יום הולדת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום 25


ביקשו ממני לסכם את היום הזה.
אז הנה הסיכום:
התקשרו אלי המון, שלחו לי סמסים, היה לי ממש כיף.
זה בעיקר,
שפשוט שלחו לי מזל טוב, וטלפונים והודעות, פשוט.

ואני רוצה לציין את כל שוכני הישרא, שוכנות למען האמת, תודה לכן.


 


תודה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/6/2005 23:43   בקטגוריות יום הולדת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



25


im the voice from the planet of liquid sky to bring you the massage


ccccome closer to the speakers so i can see the light in your eyes



im here to invite you on a journey to our planet of love and freedom



so relax your body and open your mind for the melody transition



the melody is the only way to our shining planet of



liquid sky, come closer to the speakers so i can see the light in your eyes



come on dance with me and feel the rithem take over your  body



follow me to the planet of liquid sky
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/6/2005 02:06   בקטגוריות יום הולדת  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כחול הוא שחור- בלילה.


אז כן, היום יום הולדת, תראי יש פה סוד ישן חדש.

ועכשיו לאוניברסיטה. אני הולך לעשות מבחן, המבחן לא ממש חשוב, גם לא קשה ועם חומר פתוח, אז החלטתי לבלות את הזמן הפנוי בחדר המחשבים של מדעי הרוח, איפה שהמחשבים חסומים בסיסמה של תלמידי הרוח. א-מה- אין לי סיסמה, אז ביקשתי מהבחור האחראי שיכניס אותי. הוא וחבר שלו עשו לי עיינים ואמרו שזה יהיה חד פעמי. קמצנים. ראיתי את השם, קלטתי את הסיסמה. איך דפקתי את המערכת. ממש. היום נתפסתי מתלונן. קיטונות. גם עכשיו התלוננתי. קיטונות. אולי די ! סידרתי לחדר, שמיים כחולים עם כוכבים... רק שבלילה השמים לא כחולים אלא שחורים.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/6/2004 11:50   בקטגוריות יום הולדת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)