לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 7. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


מה שאני אוהב באוסף הכובעים שלי זה שהוא מתאים לכל מזגי האוויר בסיביר קומה 7 שלי. אפילו פתחתי קטגוריה חדשה שתאגד את כל התיבה בנושא הבית ההזוי והקפוא שלי.

בדיוק עוד שבועיים יבוא אוּשוּ קטן וילדונת קטנה לבקר אותי ממעבר לים וזה נורא מרגש אותי.
מעבר לזה, בימים האחרונים חשבתי על חברים ועל חברות אבל מעבר לזה לא היה לי ממש זמן לחשוב על שום דבר אחר.
יותר מאוחר היום אתחיל לכתוב את פוסט סיכום השנה שלי. שבועיים לסוף השנה הזו, זמן מצויין להתחיל לחשוב מה בא לי לעשות בסילבסטר. למה לא.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/12/2006 16:20   בקטגוריות סיביר קומה 7  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בוקר פוסט


אתמול בלילה באחת אחרי שסגרתי את המחשב הלכתי לעשות מה שלא עשיתי הרבה זמן,
מקלחת רותחת של לפני השינה.
שרפתי את גופי ונכנסתי למיטה. בין לבין הספקתי קצת להתקרר תוך שיטוט בסיביר קומה 7.
סיביר קיררה אותי אך דקה אחר כך פרץ החום שנאגר בי במקלחת וחימם אותי עד הסוף, כאילו כל החום ישב לי בתוך העורף והזרים לי חום משם אל כל חלקי הגוף.
לא זזתי. קידשתי את הרגע ונרדמתי.
בלילה חלמתי על המפלצת. ולא רק שחלמתי אותה, חלמתי שאנחנו שוב יחד.
זו כנראה היתה חתיכת מקלחת, היו לי רק חלומות נעימים.

upsetיִם ומצבי רוח אצלי עוברים עם סבלנות.
אני מרגיש עכשיו שיש לי עוד דברים מאתמול שאני שוכב עלי, ללא ספק יתפרצו ללא התראה כשיבוא הרגע המתאים שלהם, קצת חושש.
מה עושים?, אני שואל את עצמי. אין לי תשובה ברורה לצערי, אבל זה משהו שקשור בלהיות לארג' עם אנשים, לעשות את מה שאמרתי שאעשה ולהסתכל על הנוף.
(נדיבות, אינטגריטי ולהיות נוכח)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2006 07:44   בקטגוריות סיביר קומה 7  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כתיבה מהדגדגן


הפנים החלקות שלה גמרו אומר  לשגע אותי לגמריי.
פנים של ילדה מתבגרת, פנים של מבוגרת מתבגרת.
למה את רוצה שאוריד את השיער שלי מהמפשעה שאלתי אותה.
אני חולה לך על הזין היא קבעה נחרצות.
אני רוצה לגלח אותך. תן לי.
קבענו דייט על שולחן האוכל בסלון שלי, שולחן מעץ, חום, כבד, עגול כזה. היא רצתה להפשיט אותי מהחצאית שלי.
החזה שלי בחוץ, הפטמות שלי זקורות מקור. דצמבר בחוץ. סיביר קומה 7.תחתונים וחצאית של סקוץ' ואני עומד ליד השולחן והיא מסתכלת לי בעיניים ושולחת ידיים לחצאית שלי, להפריד את הסקוץ'מאחותו ולפתוח לי את החצאית. היא מסתכלת לי בעיניים והחצאית שלי נופלת, ואני נותר בתחתונים. מעין בוקסר צמוד שהיא רצתה להתגרות ממנו. ממנו ומהחצאית.
היא הביאה איתה סכין וג'ל לגילוח. על הגז היא חיממה מים בתוך סיר.
"שב על השולחן". ישבתי.
"לא ככה, ברגליים פתוחות, תחשוב שאתה אצל הגניקולוג". פתחתי את רגליי ונשענתי אחורה.
היא משחה עלי ג'ל קר ומפולפל. הערווה שלי, שכבר ננגעה  ע"י המספריים שלה היתה מסודרת יחסית . קצת מעליו, קצת מתחתיו, קצת עליו, ועל שק האשכים. סכין חדשה. היא התחילה להעביר עלי את הסכין ועורי החשוף פתאום אוכל את טעם הג'ל. היא הראתה סימני חוסר שביעות רצון ועברה לביצים. נדרכתי. גם היא נדרכה והעבירה את הסכין בעדינות. אהבתי אותה, סמכתי עליה, אוהב אותה. היא היתה שילוב של אשה ונערה, גוף של אלה, חזקה שלא פוחדת להראות חולשה ולהיות נזקקת, עם שיער שטני לכיוון הבלונד הקל עם קעקועים נכונים שמתאימים לביטוי העצמי שלה ואינטלקט ששוחה בים של רגישות, על תבונה ורגישות אמרתי לעצמי. היא סיימה לגלח לי את הביצים.
אפילו לא שמתי לב, רק תחושה של קור ליוותה אותי. היא ניקתה את ערוותי וראיתי שהעבודה לא הושלמה. היא הלכה למטבח, פתחה ארון,הוציאה, סגרה, הגיעה עם קערת מים ובתוכה קופסת פח.
שעווה. היא הולכת לעשות לי שעווה במפשעה ג'יזס קרייסט.
חשקתי שפתיי... תחשוב על הסקס של אחר כך אמרתי לעצמי
"תחשוב על הסקס של אחר כך" היא פתאום אמרה לי.
תחושה של חום נמרחה לי במפשעה עם מקל מעץ של רופאים  מהעבודה שלה ורצועת נייר במגע ידה.
"אני אוהבת אותך" תשלק...אמממ...קפצתי את שפתיי זה היה חם ושורף.
"אמרתי לך שאני אוהבת אותך?" תשלק פעם שנייה
סיימנו. הייתי כולי חלק משיער.
והילדה שלי עם השיער שלה התיישבה על כסא בעודי רכון שם על השולחן ופשוט נישקה אותי וליקקה, ותחושת העור החלק בערה במיזוג עם הרוק שלה...
חלק.
"בוא תוריד לי גם"
היא התפשטה בזמן שקמתי מהשולחן. היינו עירומים.
הוא לא אוהב אותי חלקה לגמריי, הוא מעדיף שישאר משהו, אני אוהבת שהוא לוחץ לי שם במפשעה איפה שרגל ימין נגמרת ואני מתחילה.הוא עבר על השיער בצדדים, רק בצדדים והשאיר את האמצע  מסופר ויפה. למטה כבר נדרכתי, כמוהו כשנגעתי לו בביצים שלו. החמוד שלי החליף סכין. "אני מחליף סכין, שלא יקרה משהו לילדים שלנו... ליתר בטחון".
הותרתי לה מלבן מרכזי כזה, בדיוק כמו שרציתי לראות , היינו שנינו חרמנים ונאמנים לפנטזיות שלנו באותו בוקר קר של ...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/9/2004 13:35   בקטגוריות אירוטי, סיביר קומה 7  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)