לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני לא סופר קלוריות, אבל תגידו אתם


בוקר:
סלט ירקות עצום ורב מימדים, לידו- סלט טונה שהכנתי במו ידי.
 
צהריים- מרק ירקות אדיר וסמיך
 
אפטר נון- שקית פריכיות אורז, דיאט קולה ואחד רד בול.
 
ערב צעיר- 1 חזה עוף בלי שמן על מחבת. קופסת תירס מטוגנת בלי מיץ, בלי שמן  ועם בצל ירוק ופלפל שחור גס.
 
ערב רב- מנת חומוסים יחד עם מנת שעועית במיץ עגבניות שנקנה בטעות במקום חומוסים, יחד עם מלפפונים חמוצים ותירס גמדי.
 
 
חמישה ימים ללא לחם וללא סוכרים מיוחדים (חוץ מהרדבול היום)
מישהו יודע מה הערך הקלורי של מה שהלך פה?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/9/2007 20:47   בקטגוריות דיאטה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דיאטה שוב, גירסה 07


שיט.
זה מתחיל שובפעם מחדש, מה שרק חששתי ממנו בחודשים האחרונים.
אני צריך להתחיל דיאטה, אני צריך לשמור על מה שאני אוכל.
בלי סוכרים ופחמימות פשוטות, הקצבת ירקות והקצבת פירות. בלי אלכוהול. בלי ביצים.
דגנים, פחמימות מורכבות, מים, חלבוני דגים, אלה יהיו מנת חלקי.
 
הגוף שלי יקח לו את הזמן, בערך שבוע, עד שהוא יתחיל להבין שהוא שורף את מה שיש לו לשרוף, זה יהיה איטי מהפעם הקודמת אפילו אני מעריך. ואני אמטרך להיות המילה שלי בכל הנוגע לזה, אני לא אוכל לאכול בחוץ בתקופה הקרובה.
 
פאק אני אומר,
ומצד שני, זה המחיר שאני בוחר לשלם,
על הבריאות הפיזית והשימחה שלי.
 
הנה זה מתחיל- 24 בספטמבר- יום ראשון.
איפה קונים משקל הביתה?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/9/2007 08:03   בקטגוריות דיאטה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובו אקבובו


היום, בהגיעי למשקל המזעזע (לא באמת) של 80 קילוגרם הגיע הרף העליון לגב של הגמל ועשה את מה שהקש עושה בדרך כלל.
החלטתי, באופן חד צדדי אם יורשה לי להוסיף, שהחל מהיום אני נכנס לדיאטה שמטרתה להוריד את רמות השניצלים בגופי.
לשם כך, למרות שלמדנו מדו"ח וינוגרד שלא כדאי להציב יעדים לא מציאותיים (ועוד לצאת בהצהרות עליהם), הגעתי למסקנה שאני סוגר את פי מפני הדברים הבאים:
ממתקים- כאלה בשקל מהרחוב, שוקולדים, קרטיבים גלידות, פופקורן מיקרוגל, פלאפל, המבורגר (גם לא את זה שאני אוהב באבן גבירול), משקאות ממותקים (דיאט של נקבות שולטתת), סביח וכאלה ונקניקיות.

לא סתם, גמלה במוחי ההחלטה לנצל את האייפוד ולחדש את ימיי כקדם, לצאת לרוץ. אומרים גם כפיפות בטן עוזרות, גם ידיים וזה...

אניוויי, די להיות שרמוטה בַּלַבּוּסה, מהיום אימרו רק בּוּבּוּ אַקַבּוּבּוּ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2007 14:38   בקטגוריות דיאטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט של הרגע האחרון


1- במנהטן נדהמתי לגלות ששמונה קילו עודפים מעטרים את משקל גופי לפי המשקל הדיגיטלי של אחותי.
עד כאן, אמרתי, ושמתי לי למטרה לרדת אותם. כשהגעתי לארץ גיליתי שלא שמונה קילו אלה, אלא ארבעה, על אותו משקל בו נשקלתי בשנים האחרונות ושאני שם בו את מבטחי, ועם זאת, גמלה בליבי החלטה לא לאפשר להם להישאר עלי, ויותר מכך, בהתקרב הקיץ, ואהבתי לגופיות חשופות החלטתי שמן הראוי שאהפוך את גופי שוב לגוף להתגאות בו (לפחות ביני לבין עצמי) ולהחזיר עטרת שרירים ליושנם, מעוצבים ויפים.
התחלתי ראשית בלחזור לדיאטת הפחמימות והסוכרים המוכרת שלי, זו שגורמת לי לאכול פחמימות מורכבות ולהמעיט עד די בסוכרים, כזו שמשביעה אותי אחרי האוכל, גורמת לי להרגיש קלילות מוזרה שכזו בבטני כאילו לא אכלתי הרבה (מן הסתם האוכל החדש לא מפוצץ) אך מורידה לי בהיקפים של המותן וליד הסנטר.
2- הדבר הבא בשבילי יהיה להתחיל שוב בלעשות ספורט, ו(בלי קשר) אני חושב שאם חיכיתי 10 שנים לשלב השלשיי בנוסחת הניצחון שלי, זה שהתוודעתי אליו בגיל 17 וחצי, הרי אני מגלה שאין לחמוק מתחושת השבר שיש לחוות בעצמינו ועלינו לעבור את השלב הזה ולאבד משהו, כדי לנסות לפצותו עם משהו אחר שלעולם לא יוכל להחליפו בצורה שלמה. כרגע אני בנקודת השבר הזו. מי ידע שלחינוך הזה שעברתי יש כאלה השלכות על התודעה, מי היה מאמין.
3- מחפש דירה, בעד- 700 דולר לי ולשותפה איתה אני מחפש. תל אביב אניוור חוץ מפלורנטין (וטו מצידה). הצעות יתקבלו בברכה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 1/3/2007 07:31   בקטגוריות אימון, דיאטה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)