לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: 2.0. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מטרוסקסואל 2.0


לא כל יום אני מוסיף משהו לפוסטים שלי מהעבר. היום החלטתי שזה ממש חשוב והכרחי.
היום בפגישה עם חבר משכבר הימים שהתלונן שאין לו כניסות לבלוג יצא לי לספר לו על הבלוג הזה.
אחד הדברים שדיברנו עליהם היה הסטטיסטיקות בבלוג ואיך מגיעים לבלוג שלי. סיפרתי לו שהרבה מגיעים דרך חיפוש המילה "מטרוסקסואליות" בגוגל. פתאום ראיתי שטיפסתי שם למקום השני. סיפרתי לו על מה כתבתי, סיפרתי לו על זה שלבשתי פעם חצאית ביום האחרון של האוניברסיטה ואיך זה גרם לי להרגיש בפעם הראשונה בחיי ובעיקר סיפרתי לו איך לקחתי את הגדרת המטרוסקסואליות הרגילה, פירקתי אותה לגורמים בהיות סקסיסטית, פוגענית ומדירה רבים מתוכה והפכתי אותה לדבר גמיש, מזמין וחלול בצורה חיובית ממש. בהתחשב בכך שטיפסתי למקום השני במנוע החיפוש בהגדרה הזו ולמקום חמישי תחת המילה "מטרוסקסואל" פתאום הבנתי שאנשים שרוצים לקרוא ולדעת מה זה, הולכים לוויקיפדיה או אלי לבלוג, והרי ברור שההגדרה שאני מספק מקיפה עשרות מונים יותר מזו המוצעת הרגילה.
בחיבור של שתי המחשבות האלה ועם טוויסט מלבב, הבנתי שבפירוק ההגדרה המקורית, והפיכתה לגמישה ומזמינה עבור רבים יצרתי מטרוסקסואליות וויקי או מטרוסקסואל 2.0, איך שתרצו לקרוא לזה.

הגדרת מטרוסקסואל (מתוך העבודה):

למעשה, מטרוסקסואל מתאמן בלהוציא מהארון רגשות ומחשבות במצב חבוי אך שלבטח תמיד היו שם. ניתן להסיק, שהרחבת ההגדרה, בַּצורה שהוצעה, ואף בדרכים נוספות שיתווספו בְּעתיד המו"מ, תגרום לגברים רבים, בהינתן שהאישי הוא הפוליטי, למצוא את עצמם כשייכים בה בעוד שהמונח הטרוסקסואליות, המספק מסגרת אחת בלבד של משיכה מינית לבני המין השני ותו לא, יאבד מהרלוונטיות שלו עקב היותו בלתי מספק.

וויקי בהתגלמותו.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/4/2007 23:50   בקטגוריות האמירה במגדר, מטרוסקסואליות, וויקי, 2.0, האישי הוא הפוליטי, מטרוסקסואל  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)