לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

Also


knowledge in marketing
no, knowledge isnt necessary
working & effective marketing isnt based on knowledge, it is based on and coming through BEING

first, get the basics, the ground, so you are as natural with your data as you are with yourself, then practice yourself

first thing first- get the basics
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2005 21:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Required


fluent english for conversation
needed in order to create relationships over seas with buyers (not customers) and dealers
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2005 19:19  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כן, התחלתי את הדיאטה שלי שוב, ואני ממש לא הולך להישקל.
למען הסדר הטוב, הדיאטה הקודמת לא היתה בשביל המשקל. המשקל היה תוצר לוואי, מוזר שלא חשבתי עליו מההתחלה.
אולי יבוא יום ואספר פה למה עשיתי את הדיאטה הזו.
היום אכלתי פחמימות מורכבות ונמנעתי מסוכר- זה הסוד.
7:30 שתי פרוסות עם חומוס ומלפפון חמוץ
11:00 תה ירוק
12:40 גזר
13:00 פסטה, סלט, דיאט קולה
15:30 תה ירוק
חוץ משתי הפרוסות שאכלתי בתחילת היום שהיו של לחם רגיל את שאר היום העברתי סבבה.
היום שוב הבחנתי (כמו בימי הדיאטה) שאת המוח אבל גם את הקיבה אפשר לאמן. שמתי לב שאני רוצה יותר אוכל (למרות שאכלתי מספיק בצהריים (הפסטה היתה ממש טובה), אחרי הדיאטה (אבל בעיקר במהלכה) כבר לא יכולתי לאכול את כמויות האוכל שהייתי אוכל. כל מה שאני אומר שזה בר אימון.

mental note : מעריכים את העבודה שלי פה

(יסי, אל תגיבי ראשונה)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2005 15:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




קמתי היום בבוקר ולא ידעתי בכלל איזה יום היום.
האמת שאתמול לא ידעתי איזה יום היה אתמול.
רק היום גיליתי שיום רביעי. זה היה בערך הדבר הראשון שעשיתי כשפתחתי את המחשב.
8 בבוקר, התייצבתי ראשון בעבודה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/11/2005 08:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חזרתי מהעבודה. 11 וחצי שעות. הלכתי לערב הסיום של ספ שפיגל. יצאתי אחרי סרט אחד מתוך שניים עשר.
הייתי עייף וכאב לי הראש. חשבתי, רק חשבתי שאני אחזור הביתה ואמשיך עוד שעה עבודה, אבל זה לא קרה. אני פשוט גמור.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/11/2005 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט על חדי


יש לי חברה שהולכת להתחתן מתישהו בשנה הבאה.
יום אחרי שהם הציעו אחד לשני להתחתן היא התקשרה אלי והציעה לי לצלם וידאו וסטילס בחתונתם.

הסיפור שלה הוא מעניין מכיוון שבתחילה ידעו יחסיהם עליות ומורדות, בעיקר מצידו, והיא שבעברה חטפה ממני על זה שהיא לא נותנת אהבה (הייתי בן 21, היא היתה בת 27) פתאום פגשה בחור שחשש לתת אהבה.
אני חידשתי איתה את הקשר בערך לפני שנה וחצי אחרי שבהפתעה פגשתי אותה בלנדמרק. מכוסית סוררת ומסובבת ראשים  שפוחדת להתחייב היא הפכה להיות אישה מבוגרת ובוגרת יותר שלא פחדה לשים את עצמה על המגרש ולהיות בלב הסערה הרגשית, הן של עצמה והן של בן זוגה. (רק כדי לשבר את האוזן- לב הסערה= שולתתת!!!1).
נחזור לעניין. מהר מאד הוא אמר לה שאמנם יש לו הרהורים והוא קצת עצור אבל יש לו תכנונים לגביה לעתיד שלו.
זה נושא הדיון היום- דיבורים על עתיד. אחת התוצאות שאנשים מקבלים בלנדמרק היא שהם מפסיקים להיעצר מהפחדים שלהם, הם פועלים לעומתם.
אנשים החליטו שזה מפחיד לדבר על עתיד והם רוצים לשם את השקט שלהם בחוסר הוודאות של התופעה הנקראת "לזרום". הם רוצים "לזרום". ואני אומר- לא.
אין רע בלדבר על עתיד, אין רע בזה, וכל מה שצריך שיהיה שם קודם זה כוונה אמיתית ומחוייבות כנה, זה הכל.
מה יש לנו שאנחנו כל כך פוחדים? כן, אני יודע, צריך זמן, צריך שקט לחשוב על זה, שלא ישבו לנו דברים על הראש ולהכיר טוב טוב את בן הזוג.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/11/2005 16:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היום אני בדיאטה.
שמרתי על הפה שלי סגור אחרי שמאז שאני פה אני אוכל דַשֵן דַשֵן.
העבודה שלי מתעצבת לאיטה.
מסתבר שגם החיים הפוליטיים.
הייתי גאה היום מאד בשלי יחימוביץ', גאה מאד.
אדם בעל אתר הציע לי בתמורה לצילומים שעשיתי בשבילו לקבל שטח פירסום באתר שלו, ככה, כי הוא רצה לתת לי.
אני אני גם אעבוד המון שעות, כמו אתמול, כמו מחר. מחר נגמר החודש, ואני במרוץ למשכורת.
סוף סוף, מאז אלף תשע מאות אלפיים ושתיים תהיה לי משכורת לחיות ממנה.
התחלתי לחשוב, האם לקנות אופנוע? האם לנטוש את הרעיון של להיות צלם עיתונות (בהיות לי משרה) ולהתמקד ביצירת עבודת צילום מסוג אחר שלא דורש אופנוע, אופנה?
כל אלה שאלות טובות.
אני הולך היום לראות סרט. אני אקבל כרטיס חינם. את היוצרת הכרתי בנסיבות אחרות וסוף סוף יצא לנו להפגש.
שבו לי המחשבות על כניסה לסוג מסויים של חיים
ובנוסף, טור שלי, שהתחיל פה בבלוג הולך להיות מפורסם, מורחב וערוך, גם במקום אחר, המוני גם הוא.
חוץ מזה, האמירה שלי במגדר תיאלץ לעבור חיתוך ועריכה כדי להתאימה לקהל הרחב. איני יודע כיצד אעשה זאת, אך הדבר יעשה.
ביום שישי אני הולך לצלם בחורה מאד מאד יפה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/11/2005 15:38  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחה


עזוב אותי ממשחקים והעמדות פנים, לא בשבילי הדברים האלה

 

רק דעי שלאמת יש מחיר כואב לעתים, וזכרי שכשכואב לך זו ההשלכה של הבחירה שלך.

זה בסופו של דבר גם מה שיחזק אותך

לא הבנתי

עזוב אותי ממשחקים והעמדות פנים, לא בשבילי הדברים האלה

נו

אני אומרת את האמת.

לאמת יש מחיר כואב

גם לשקרים

והעמדות פנים, אולי יותר

כשכואב, זו ההשלכה של הבחירה באמת.

נכון

אז מה, עדיף להכחיש? לא.

מה פתאום

מי דיבר על זה

את לא מקשיבה

או שאת מסיקה מסקנות

אני כן

אולי

אל תשחקי. סבבה. רק דעי שלאמת יש השלכות- כאב. הידיעה שהכאב נובע מתוך היותך נאמנה לעצמך תחזק אותך בסופו של דבר.

כשלומדים שכאב הוא חלק מהחיים זה מפסיק להציק

אני מספקת לך פה חומר לפוסטים

תמיד

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/11/2005 22:17   בקטגוריות ביטוי עצמי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בחיי, הייתי אמור לצאת.
התגלחתי. אפילו ירדתי במעלית.
אבל חזרתי.
מילאתי לי כוס של סודה עם פטל ושוט של אבסולוט בפנים.
אבסולוטלי עייף
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2005 23:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גראהם וואלס


קראתי עכשיו תיאוריה מעניינת אצל שרון. היא כתבה על "אומנות המחשבה" של אחד בשם גרהאם וולאס.
כתוב שם שעל השלב השלישי אי אפשר להשפיע.
הנה ציטוט של השלב השלישי:

3. שלב ההארה (Illumination)

סוג החשיבה - לא מודעת.

תיאור - פתרון לבעיה מופיע משום מקום, או שמגיע רגע שיא לזרם אסוציאציות מוצלח. השלב הזה הוא בלתי נשלט, הוא מתרחש מעצמו באופן טבעי, ואי אפשר להשפיע עליו על ידי מאמץ רצון או הכוונה.

אני חייב להביא פה objection או לפחות להציע הערת צד.
יש אפשרות להשפיע על שלב ההארה.
גם אצלי מתרחשים ארבעת השלבים האלה בתחומים חשובים בחיי, על פי רוב, בצמתי דרכים ושאלות חשובות של קיום.
כשאני נמצא במצב כזה אני עושה מה שנקרא במדע הבדיוני אבל גם בחלליות של נאס"א

 To shut down all non-essential systems to save power.
אני מכניס את עצמי למצב של שימור אנרגיה. זה מתחיל בלי מודעות ונמשך עם מודעות. המצב נועד כדי לרוקן את המוח שלי ממחשבות ופעולות שנחוצות פחות לקיום וכדי לאפשר השקעת משאבים רבה יותר בפתרון הבעיה העומדת מולי.
כשאני במצב הזה (וגם אם אני לא במצב שדורש ממני שימור אנרגיה) אני עושה פעולות שמעוררות לי את המחשבה.
אתן דוגמה:
פעם קראתי לעצמי נזיר בודהיסטי. האמירה הזו יכולה להיראות לכם דפוקה ומטומטמת, אבל המשמעות שלה כלפיי היא שכשאני צריך פריצת דרך, כשאני צריך משהו שינבע לי מהמוח אני מתחיל לעבוד, עבודות אמיתיות, אך חשוב מכל, מעין עבודות סרק.
לא לחינם ישנם אנשים רבים שהולכים לחדר כושר כדי לחשוב, יוצאים לריצה, מגרפים עלים וכדומה...
אני עושה את זה תוך כדי שטיפת כלים, ישיבה בשירותים או מקלחת בחום בינוני.
כשאני נמצא במצב כזה אני מכוון לפעולות האלה, אני יוצר לעצמי את הספייס ואת הטיים (ממש space time continuum) שיאפשר לי "זמן מחשבה" בספייס אופטימלי.

אז אי אפשר להשפיע? אני חולק על הקביעה הזו. אולי אי אפשר להשפיע על התוכן, אבל אפשר להשפיע על המרחב בו מתחוללת המחשבה, והרי אין תופעה שמנותקת מהסביבה שלה.
נהניתי מהפוסט שלה.
תודה לך

נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/11/2005 14:45   בקטגוריות הנדסת המחשבה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה יסיט אותם מכאבם


כשאין לי מצברוח אני פונה לאוכל.
אני לא אוכל הרבה. אני מעדיף מתוקים. עדיף שוקולד, אבל אין שוקולד. גלידה. אין .
פירות? בננה, פומלית, תפוז. לא.
אז אני שותה שוקו. זה הכי קרוב שאני יכול להגיע.
זה כמו אהמ.נו

אני לא יכול ליהנות מדברים שהם פיצוי למשהו שאין לי.
אני אמצא לי את הדרך.

אנשים לא כותבים כשרע להם כי רע להם.
אנשים כותבים מרצון לתשומת לב, כל תשומת לב.
זה יסיט אותם מכאבם
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2005 23:54  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אתמול במסיבה הרגשתי בחיים. למה? כי רקדתי.
רקדתי דאנס, רקדתי טראנס, רקדתי עם הגוף, עם הפה, עם הידיים, עם הרגליים.
יש לי חולצת מזל.
היא הסוד שלי. כן, חחח, חולצת מזל, מוצא חן בעיני.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2005 22:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 







אני לעולם לא אומר "יהיה טוב", לעולם.
זה מנוגד לחוקים
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2005 21:45   בקטגוריות תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קראטה קיד




שמעתי שהוא נפטר. חבל  לי מאד.
קוראים לו נוריוקי מוריטה.
מי לא גדל על קארטה קיד?

זו היתה אחת הפעמים החזקות ביותר בהן הבנתי מה זה אימון. ליחצו על התמונה כדי להבין.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2005 20:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסקס ישלוט


המצברוח הטוב שלי התחיל אתמול כשהלכתי לשירותים, או יותר נכון, לאמבטיה. עד אז עוד הייתי ברוח הסשן שעשיתי קודם.
על מוט הוילון היו תלויים בגדים שונים: חצאיות, מחוכים, סרבל טיסה, צעיפים.
על המדף היו מונחים כובעים ואקדחי מים.
לקחתי לי כובע דיסטנס, מילאתי לי אקדח אחד עם מים. או אז התחלתי את ההנאה שלי.
נכנסתי לרחבה שוב, הפעם בדיסטנס. הידידה שלי קידמה אותי בברכה שוב.
התחלתי לרקוד לשם שינוי. מפעם לפעם השפרצתי לכל הכיוונים. המוזיקה נתנה בראש ואני שיקשקתי באגן.
האתר שלי מתקדם.קיבלתי מספיק ביקורות כדי לעבור איתו הלאה. השינויים שיחולו בו קשורים הפעם לתפריט ולתצוגת התמונות.
התפריט יהיה "ציני" יותר, מהתמונות ירדו החתימות והן יעברו לפורמט אחר. הסקס ישלוט.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/11/2005 14:38   בקטגוריות אתר  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפחדים שלי, מרגיש לי כמו שאריות


הפחדים שלי

אני עובד בחברת הייט טק אבל זו לא הנקודה.
כלומר זו כן הנקודה, אבל זו לא באמת הנקודה.
אני עובד שם הרבה שעות כל יום.
זה בכלל קשור לאיך שאני רואה את האנשים , או איך שראיתי אותם מאז הייתי קטן יותר.
משקיעים בעבודה, משקיעים משקיעים ורציתי להיות כזה.
אז כן, נהייתי משקיע.
ואז הבנתי שאני עושה את זה בעצם בערבוב של פחד.
פחד מאי העבודה, פחד מהאבטלה שלי, אז אני טוחן שעות, טוען שעות.
ומעדיף לעבוד מהמשרד מאשר מהבית, כי בבית אני לא אעבוד, כבר שמתי לב, אבל בעבודה, שם האינטרסים מגיעים.



המון זמן לא קראתי ספר, כלומר לא המון זמן,
אבל מרגיש לי שהמון זמן, כל היום ישבתי על הספה בבית ובניתי את האתר שלי, גם סוג של עבודה, גם סוג של השקעה.


הראש שלי לא ממש מלא במחשבות עכשיו
אבל מרגיש לי כמו שאריות 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/11/2005 00:46  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל היום הייתי על המחשב, שוב.
בניתי את האתר, שילמתי על הדומיין ואני שמח ומרוצה. יש לי אתר מדליק לגמרי.
הוא עדיין בגירסת בטא, שזה אומר שאולי יש בו עוד באגים, אבל נראה לי שלא, ויש מצב, הרבה מצב שאני אוסיף אליו עוד חומר ושהוא עוד לא גמר לעבור עדכוניישן.
נתתי היום לכמה אנשים את הכתובת. הפכתי אותם לנסיינים, לחפש את הבאגים. גם הקשבתי לביקורת של כמה וכמה אושיות שממש עזרו לי (תודה מאיה).
הבנתי שהרבה ממה שאמרתי קודם היה סיבה מצויינת לעמוד במקום. דיברתי על זה שאין לי אופנוע ושזה מה שעוצר אותי.
זה שטויות, יכולתי לעשות כמה פעולות גם בלי האופנוע, הייתי צריך, יכולתי, אבל לא עשיתי.

אני מחכה למחר. יום כיף. צילומים, מסיבה.
עוד מישהו רוצה כתובת לאתר?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2005 23:17   בקטגוריות אתר  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כל המוסיף גורע


17 תמונות.
אחרי שבררתי אותן הבנתי שיש תמונות שלי שהן טובות אבל שהן לא עושות וואו כשמסתכלים עליהן. אפילו תמונות שממש אהבתי נפלו.
הנושא שאני מתעסק בו עכשיו הוא איך להציב אותן באתר שאני בונה
השאלות שליהן בסדר הבא:
1- האם ליצור את התמונות כגיפ ולעשות תמונות שרצות לפי נושאים
2- האם לעשות 17 לינקים ל....

יש לי, אני יודע מה אני הולך לעשות. תודה

מי רוצה הזמנה לאתר החדש?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/11/2005 10:57   בקטגוריות אתר  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני יושב בבית עם המחשב ליד אמא שלי ורואה טלויזיה לפרקים.
בינתיים אני חושב על האתר שלי לשעבר ועל האתר שלי לעתיד.
פתאום אמא שלי אומרת: בשביל מה עשית קורס ברמנים אם אתה לא יכול לפנק אותי באיזה דרינק?!
אני קם ושואל אותה אם היא רוצה את זה עם קולה.
אני מוציא את הג'ק ושופך איתו דיאט קולה, פלח לימון ושתיים וחצי קוביות קרח.
חשבתי על קובה ליברה (רום וקולה) ויצא לי ג'ק וקולה...
אמא לא אהבה, אז טעמתי שוב. אני דווקא כן אהבתי, והוספתי עוד כמה קוביות מים קפואות לשיפור האוירה בתוך ההיי בול.
לאמא שלי הבאתי את השנאפס אפרסק שלקחתי ממל. היא אוהבת ליקרים קפואים שמוגשים בכוס שוט.
בינתיים חשבתי על עוד רעיון מגניב לאתר שלי, עוד תמונה.
נחמד שיש אלכוהול בבית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/11/2005 21:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני: "אני לא מתקשר כי אני לא יודע מה להגיד"
הוא: "מצויין, אל תדע, זה משעמם ככה"



(הוא אמר לי אל תדחף. זה בכלל לא טוב לדחוף. תשאיר כמה דברים לא פתורים. דברים באפילה. לא צריך לדעת מתי נפגשים. מתישהו. שיהיה במצב של רטט. מצב של חוסר הגדרה.)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/11/2005 01:43  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)