לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

גלעד


רק כאן הייתי יכול לשפוך מחשבותיי כי כמוסות הן, רק כאן הייתי מעז יותר מבכל מקום אחר.
ועכשיו, אני אחרי הרבה זמן שאיני פה, והמקום נותר עומד, דומם יחסית, גלעד, ולא למי שמת אלא למי שפעם הייתי הו כמה זמן לא אמרתי את המילים הנדסת המחשבה.

עכשיו אני כותב יותר באנגלית, כותב בשמי, המלא, מזדהה, עוד כותב כתיבה אישית, אבל לא כמו כזו, כמו פעם, כבר מחשבות אחרות וקהל לגמרי אחר, ואין כמו התחושה שלא קוראים אותך מספיק אנשים אז אתה יכול להתפרע, עכשיו קוראים אותך ועוקבים אחריך ואתה שם רק את הדברים הטובים שלך, יש שם אחריות.

אני כן מתגעגע לכמה מהאנשים פה. את חלקכם פגשתי, את חלקכם אני רוצה לפגוש ולא פגשתי עוד. אומרים על האינטרנט שככל שמשתמשים בו יותר, כך נפגשים עם פחות אנשים. אני טוען שמי שאומר את זה אינו גולש באינטרנט ואינו עומד על טיב החוויה.


עברנו הלאה. המקום הזה היה מחוז ילדותי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/12/2007 18:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)