לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2006

הייתי עייף


הייתי עייף ולמרות זאת, נסעתי הביתה. אני נזהר מלומר אך פגשתי היום אדם מדהים. אני לא קורא לאנשים מדהימים בדרך כלל, וזה לא שהוא היה כל כך מדהים באישיותו, יש לו כל מיני שטיקים לגבי מה הוא לא מוכן להגיד וכו', אבל האישיות שלו כל כך מרעננת, ולהכיר אותו יסב לי אושר אני חושב, מה גם שהוא יכול לתרום לי כל כך הרבה.

היום קראתי בספר שאהבה יכולה להתקיים רק איפה שקיים מסתורין. אנליטיקה לעומת זאת שואפת להפיג כל מסתורין ולשפוך אור על פינות לא נודעות. זה גרם לי לחשוב על הקונפליקט הטמון בי ביסוד- אני מאמין באהבה ואני אנליטיקן בהוויה. זו היתה מחשבה מעניינת.

זה היום השני בו אני עומד על שלי ולא מוותר. שתיים מתוך שתיים.


הייתי עייף, יוזף ברויר


התמונה הזו צולמה בדיוק לפני שנה וכמה ימים. איפה הייתי אז, ואיפה אני היום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/2/2006 23:59   בקטגוריות תמונות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משמעת פנימית


אם יש דבר מבאס בדיאטה שלי (למרות שהביאוס לא נמשך יותר מדקה) זה שאני יוצא לפאבים ולא שותה כלום. בפעם הקודמת שתיתי דיאט קולה. הפעם הזמין לי הברמן דיאט ספרייט.
הגעתי לשסק שם תיקלטה אחות של חבר שלי. אחרי זה נחתנו, בשעה די מוקדמת , דווקא בברקפסט, שם מצאתי את חבר שלי עומר. הוא עמד לתת שם בתקליט ואפילו חיבק אותי פעמיים. עומר מצטיין כמדג'ה, יש לו סגנון משלו המורכב מביטים אנגליים והרבה קצב תופים. אני אוהב אותו במיוחד כי הוא יודע לתת לי בראש מבחינת הסיפור שהמוזיקה שלו משדרת. הוא מספר סיפור בכל טרק, סיפור שמתחיל עם הבטחה להתפוצצות. ההבטחות שלו מתממשות. זה גורם לי לשלוח את הידיים רחוק באויר.

 

כאמור לא שתיתי אתמול ובת זוגי לערב סיפרה לי את חוויותיה. הייתי שם על תקן האנליטיקן. השיחה שלנו התמקדה בְּגברים, אבל לא בַּגברים, אלא בה. יש בה צרכים להוכיח, יש שם התעסקות עם פנטזיות שמתנפצות. אפילו אחרי שהיא הבינה איך הגלגל מסתובב היא הלכה בסוף הערב והתחילה עם בחור נוסף.
היא נמצאת במקום שבו היא יכולה להשיג כל אחד ובערך כולם רוצים אותה. בבר לפחות. אבל אז כשהיא הלכה לנשק את הבחור הזה היא לא באמת רצתה משהו נוסף, פשוט לעשות את זה. פתאום הוא הציע לה לבוא לביתו. אני שרציתי ללכת עמדתי על זה התנגדתי שהיא תחזור עם מישהו מלבדי , שאלתי אותה אם היא רוצה את הטלפון שלו והיא אמרה שלא. אבל בסוף היא לקחה אותו. שאלתי אותה למה. היא ענתה שכדי להרגיש כמו גבר, שבוחר אם להיות שם או לא, שגורם לאחרות לחכות-
היא בעצם רצתה לגרום לו מה שגרמו לה אחרים.
הפנטזיה שלה נמשכה חמש דקות. כצפוי. אחרי זה התחילה להרגיש רע, אבל העייפות והאלכוהול הכריעו אותה והיא נרדמה באוטו ונסענו בדממה.

 

שלשום אמרו לי אחת שאני אדם שמעריך משמעת פנימית. ביומיים האחרונים הבנתי כמה זה נכון.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/2/2006 09:08   בקטגוריות ערבים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בלילה חלמתי שאאני נמצא במחנה ושומרות עליו בחורות נאציות. הן היו יפות, עם שיער ארוך, ברונטיות רובן, ושמרו על המחנה.
ידעתי שאני אאוטסיידר למחנה הזה אך למרות שאני יכול להכנס ולצאת- עלי להיזהר. משום מה בדרך עצרה אותי אחת ושאלה אותי אם יש עלי תעודה, או שהציעה לי את התעודה שלי בחזרה ואמרה לי שאני צריך להיות קירח בתמונה, כמו שהיא עשתה בתמונה שלה, למרות שעכשיו היה לה שיער ארוך.
בפנים פגשתי מטופל אחד, אורן, שהיה פעם חבר שלי ברמת השרון. כשניגשה אלינו עוד בחורה ובאתי להגיש לה את התעודה האחרת שלי, הוא לא נתן לי והצמיד את היד שלי לספה כדי שלא תראה שיש לי מגן דוד על התעודה (מכבי) כדי שמוצאי לא יחשף שם. זה לא היה חלום בלהות אבל זה כן היה חלום שבו אמרתי לעצמי שהסיטואציה בו מאד מאד מעניינת.


זה הלילה הראשון מזה זמן רב בו לא הקצתי באמצע הלילה. אמנם שנתי טובה, אבל בלילות האחרונים אני מתעורר משינה למרות שעיני עצומות עוד ומתחיל לחשוב על שעות השינה שנותרו לי. זה לא קרה הלילה, הלילה חלמתי על הנאצים.

... אולי יש לכך קשר שאתמול ראיתי ניאו נאצים בצרפת.

היום כבר כתבתי לצרפתיה שלי עוד מכתב בשרשרת המכתבים שלנו. אני תמיד חושב עליה אחרי שקורים אירועים בפריז.אם הייתי יכול הייתי עושה איתה ילדים עכשיו, הם היו יותר יפים מהעולם, ככה אני רוצה לחשוב עליה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 27/2/2006 08:06  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




תוכנות משפיעות עלי.
חלונות מזוייפים שלא מעלים לי דרייברים מסויימים פורטים לי על רגשות אשמה ואני כבר מתחיל לחשוב על תוכנות מקוריות כמו נכנע אל מול החוק.

אני רוצה קבוצת תמיכה. לא הייתי מתנגד להנחות אחת, לא הייתי מתנגד להיות באחת.
רק אחת אני צריך, ולהרגיש שם כמו בבית. כמו בבית.

לפעמים אין לי עם מי לדבר כשאני ממש צריך. היתה רעה אחת שאמרה לי שאני לא צריך לרדת לסיני כדי להרגיש לבד. זה הזכיר לי שחיפוש אחרים כדי לפצות על חסכים של עבר מותיר אותנו לא ממומשים בהווה, חסרי אונים אל מול מה שקרה בעבר.

אני מתגעגע. כן, אני מתגעגע
לחברות אינטימית
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/2/2006 21:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נקודות אור


אם כבר פוסט... אני רוצה לתת כבוד לאשתו של על ... פשוט לתת לה כבוד.




עורער בטחוני בתמונות מיום שישי. עורער ברמה בה אני לא יודע מה אני רוצה להראות ומה לא. לא נעים עם זה.
אני מצפה היום לתשובה בנוגע לתערוכה שלי, אני אמור לקבל טלפון היום בערב מבעל המקום לגבי התמונות.

בסוף היום אין לי כוח לעבוד, אני רוצה כבר הביתה, ואחת מוקה החדירה בי מוטיבציה על דבר מה שקשור לצילום.
בנוסף לכך, טוב לדעת שיש לי מה לעשות בפורים.



היה לי כיף. בעיקר אהבתי את החיוך שעלה בי מהבטן עוד בבית שלה והצחוק המתגלגל שנתקפנו בו שנינו אתמול.

לפעמים יש נקודות של אור.
לפעמים אור בא נקודות נקודות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 26/2/2006 15:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לוקיישנים- תמונות


לוקיישן 1- 7 וחצי בבוקר

לוקיישן 2- בערך 10 בבוקר לוקיישן 3- בערך 11 בבוקר


צבעים טבעיים, בלי ריטוש

נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/2/2006 20:20   בקטגוריות תמונות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני נותן למצב להישאר במצב של רטט. פתאום זה בא לי טבעי.
אני לא מתאמץ אני לא עושה דבר.
אני מעדיף להפגין חוסר בטחון מלגרום לאחד כזה בצד השני,
לאט לאט נפתחים

האמירה שלי תופיע בשתיים

נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/2/2006 00:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




עשינו היום סטיילינג.
היא אישה יפה. אי אפשר לומר עליה שאינה בשלה, אך כמו שאני אוהב לומר על נשים,בעוד כמה שנים הן יהיו יפות יותר מעכשיו. אני מתענג על חלום עתידי.

התחלנו למדוד לה בגדים ובהתחלה היה נראה שדברים צולעים. לא ויתרתי על נקודת המבט שלי ודברים התחילו לזוז בכיווני שוב.
היא הופתעה מנקודת המבט שלי על גופה. היא רזה (אך לא מדי) וגבוהה אך בצילומים מחר אין זה הולך להיראות כלל. אמרתי לה שהמתניים שלה צריך מדי ושאני מתכוון להגדילם, אמרתי לה שהידיים שלה צרות מדי ונראות כמו של בחורה אנורקסית.
היא הוחמאה.
הרבה צילומים מחר הולכים להיות עם לבוש חורפי.
בתוך הלבוש החורפי אני הולך להסתיר עוד שכבת בגדים שתעבה את ידיה ומותניה הצרים מדי לטעמי.
היא תהיה מדהימה, וכמו שכל בחורה רוצה ויכולה להיות, באמצע, נכון בגוף ונכון בשכל.
לא נעים לי לומר, אך עשיתי לה מודיפיקציה של הגוף, אמנם לא לרזון אלא דווקא לבריאות, אך בכל זאת, מודיפיקציה היא מודיפיקציה אבל אני יודע כבר עכשיו.
אני מת על איך שהיא נראית, אני מת על מה שהולך לצאת מחר.

ויפה השתיקה


-
כמות הלינקים אליי לבלוג מצטמצמת , גם כמות המנויים שלי הזויה מה
מה צריך לעשות כדי לקבל מנוים? לדבר על זיונים כל היום?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/2/2006 22:00   בקטגוריות תמונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צעד צעד


יש מצב שאני מתבגר?
פתאום קראתי כמה עמודים מספר שלא הבנתי פעם
פתאום גם לעשות דברים שמעולם לא עשיתי לא ממש מפחיד אותי
פתאום ידיעות מעיתוון עסקים מסוים שקראתי התחילו לעניין אותי
מי היה מאמין?

אני רוצה לרדת לסיני ולהיות- לבד
נכתב על ידי יוזף ברויר , 23/2/2006 06:49  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




התכנונים לימים הקרובים-
חמישי- עבודה ואז עבודה על הסטיילינג ליום שישי
ששי- קימה מוקדמת ואז נסיעה וצילומים. יותר מאוחר אודיע לבעל המקום שאני רוצה להפגש איתו שוב ולהראות לו את הצילומים שבחרתי לשים אצלו בתערוכה.
מאוחר יותר- מי יודע
אבל מה שבטוח- אני אתחיל לקרא את הספר האינטרנטי שקיבלתי שירחיב לי את האופקים.

אופקים לַפַּנים!

אחרי 10 ימים של לחם קל אכלתי היום לראשונה סמבוסק.
ארוחת ערב היום אכלתי פופקורן מיקרוגל שלא מצטיין ברמות גבוהות של סיבים תזונתיים וכאן אני מכריז על סיום תקופת ההוללות שלי (שנמשכה שעתיים) וצעידה חזרה אל התלם הישן (חדש) והטוב.

חברבורונים זה כאן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/2/2006 21:27   בקטגוריות המסע 2  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




המשקל הודיע לי היום שירדתי בערך בין חמישה לששה קילו מאז ה12 בפברואר. עשרה ימים.
אני בשוק! רשמית!
טוב, אי אפשר לראות את זה אחרת מאשר שאכילה נכונה והימנעות של 99.98% מאכילת סוכרים מיותרים ושאר קיקיונות בין ארוחות עושה את זה. עכשיו אני שוקל בין 79-80 קילו' ואם בשומנים ושאר כולסטרולים עסקינן, אני כבר רגוע וטוב לי יותר.

מפה לשם, אצירת התערוכה שלי מתקדמת. היום פגישה מכרעת עם הבעלים שהזמין אותי להציג, סגירת עניינים אחרונים והזמנות יתחילו להישלח ברשימת תפוצה. מי שרוצה לקבל הזמנה שישלח לי מייל או שישים פה תגובה.

קיבלתי רעיונות חדשים לסטיילינג לצילומים שלי ביום שישי ואני מקווה שנצליח להסתדר במגבלות הקיימים. לצלם במקום שמצאתי יהיה פיצוצים לשיגוזים וירעיד את כל החברבורונים, אז- דברו ח-ל-ש...

הרבה זמן לא כתבתי פוסט בשתיים בצהריים של יום חול ועוד בבית. מה עוישם כשיש עוד חצי יום פנוי?
הצעות?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/2/2006 13:58   בקטגוריות המסע 2  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בבוקר, סנדביץ טונה;
בצהרים חומוסים עם טונה;
לערב עוף עם תפוחי אדמה.
ואני מאד גאה בעצמי- עד עכשיו שתיתי רק שתי כוסות דיאט קולה ומים בעיקר.

אחרי העבודה הלכתי לראות כמה יעלה לי לפתח ולהדפיס תמונות שלי בגדול. החדשות הטובות הן שזה יהיה זול למדי.
אחרי זה עזרתי לבחורה ולאחותה לפרוץ את האוטו של האמא שהשאירה את ביתה ובנה התינוק נעולים במשך 20 דקות באוטו.
פטיש 3 קילו לא הצליח לשבור את החלונות המשוריינים ואפילו מנעול האופנוע שלי לא צלח.
בסוף שיחררה את עצמה הילדה בת השלוש, שהצליחה להשתחרר מהחגורה שהחזיקה אותה, בעזרת כפתורי האזעקה ששיחקה בהם.
מפה לשם התקלקלו לי התכניות ללכת לעוד שתי חנויות לקבל מידע על תאורה לסטודיו שלי ובדרך, כשכבר רציתי לדעת מה השעה ביקשתי מהנהג שעצר לידי, אחד ליאור מילר, מזוקן ועם כובע ברזילאי שיכסה לו את רעמת השיער, שיאמר לי מה השעה.

בקטלוג החדש של פוקס ברזיל יש רק תמונה אחת של יודה לוי ששווה משהו.
את יעל בר זוהר עושים בפוטושופ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/2/2006 18:50  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסתכלות פנימה ומבינות


יופי,
אכלתי היום שני סנדביצ'ים בבוקר, חומוסים עם טונה בצהרים עם תפוח אדמה (ובננה), שני ממולאים אחרי הצהריים, סלט כרוב ממכר שאני יודע להכין בלילה (עם הרבה שמן חומץ סויה ו-סומסום במחבת) ועכשיו אכלתי בננה ואגס בשל .
והאמת- אני אוכל כשמעמם לי, וזה מה שהדיאטה שלי מלמדת אותי, או יותר נכון צורבת לי בתודעה. זה נכון תמיד, זה נכון תמיד.

ביררתי היום בירורים ראשונים על תואר שני. בקרוב יהיו התפתחויות.
מנהל עסקים. אבל אני חושב אולי על יעוץ ארגוני? משהו ארגוני? נברר ונראה.

יש לי רשימה של דברים שאני רוצה לעשות, שאני רוצה להיות.
משום מה נראה לי שעדיף להשאיר את זה בשקט, לכונן דברים לעצמי, ואז, אולי לספר.

אין לי ספק שאני מהאנשים שיודעים (לעשות) הרבה דברים. זה מה שאני אביא לשוק העבודה, זה מה שיביא לי כסף.
הבנתי שאמנם אני יודע לעשות קצת מהרבה, אבל אני אתמקצע בדבר אחד שיוביל אותי קדימה והשאר יהיו עלי הכותרת שלי בעוד שהמרכז שלי הוא- הלב.

לסיום, בנימה קצת אחרת, אני רוצה למסור דשי"ם:
1- למיקה- על פוסט באמת מצוין
2- לפרגית- מזל טוב על האומץ שמצאת בתוכך
3- לאנליזה- שקורעת לכל הבלוגים את הצורה
4- לנאיבית- שעושה דברים נכונים בחיים שלה


עכשיו כשאני כותב את כל זה, אני מבין, יש מכנה משותף בין כל הכותבות האלה- הן מסתכלות פנימה ומבינות. הן מסתכלות פנימה.
כולן יפות, נשים יפות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/2/2006 22:04  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוב לא נפגשתי עם רוני היום.אמא שלי עברה עקירה והיו לה תופעות לוואי. היא ביקשה ממני לא ללכת. אז הודעתי שאני לא מגיע.
אם אתם רוצים לשמור על אינטגריטי, כשאתם נאלצים לבטל התחייבויות שלכם תודיעי הכי מהר שאתם יכולים, אנשים יעריכו אתכם על זה. אבל לא בשביל שיעריכו אתכם, אלא בשביל שאחרים לא יחכו לכם, זה מכבד אותם, והם מכבדים אתכם.
היא ביקשה שאשב לידה. התיישבתי לידה, חיבקתי אותה והיא בכתה ורעדה מרוב כאבים. אז נזכרתי כמה אני אוהב אותה, כי מעולם לא חדלתי.
אז כן, אני מרגיש טוב יותר, כי אפילו חיממתי אותה מרוב שהיה לה קר.

מעניין כמה אשקול כשאמדוד את עצמי מחר או מחרתיים. אני חושב שבאופן כללי אני דווקא מצליח.....

פתחתי עכשיו את החלון, כי לא היה אוויר בבית מרוב מזגן שחימם, אז היא אמרה לי שהיא רעבה. אז שאלתי אותה אם מותר לה לאכול, היא אמרה שכן. ואז היא אמרה "אני רעבה", "אני רעבה", "אני אוהבת להגיד שאני רעבה, אני רעבה".

אני מקווה שהשתחרר לי הפקק (שסתם לי את הכתיבה בימים האחרונים)
נכתב על ידי יוזף ברויר , 19/2/2006 21:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הבוקר קמתי מאוחר והתחלתי לעבוד.
אמא שלי קמה ברבע לשתיים עשרה שלא כהרגלה. פעמיים ניגשתי אליה לראות שהיא נושמת. כשהיא קמה היא שאלה אם דאגתי אם היא מתה.
עדיין הרגישה את הגרון מאתמול. אתמול המחשבה היתה שנתקע לה גרעין (אכלה גרעינים אתמול). הבוקר היא עדיין הרגישה את זה, אז לקחתי אותה לרופא אף אוזן גרון. הוא בישר לה שהיא צריכה ללכת למיון, יש לה שם עלה בייבי שתקוע לה. זה ידרוש ממנה הרדמה מקומית או הרדמה כללית.
בדרך הביתה היא אמרה לי שיום יבוא ואני אהיה אבא ושלעולם עלי אסור לשלול אופציות כמו לומר "אין לך כלום, זו בטח רק שריטה" כמו שאמרתי לה.
היחסים שלי איתה בשבוע האחרון הם רעים כמו שמעולם לא הרגשתי.
אנחנו לא מדברים כמעט, אני לא מצליח אפילו להסתכל עליה כשהיא אומרת לי משהו.
החניתי את האוטו ועלינו הביתה כדי שהיא תתלבש בהתאם., הדמעות היו בעיני ולא יכולתי לדבר איתה. בכלל, אתמול בחצות היתה לנו את השיחה הראשונה אבל עזבתי אותה באמצע כי לא יכולתי.
לקחתי אותה למיון, אבל לא הייתי איתה. הלכתי לקנות לי עיתון, ואז ישבתי לידה, אבל לא הייתי איתה.
היו לי מחשבות של לעזוב. היו לי אפילו מחשבות על ידידה שלי לשעבר שהחבר שלה השאיר אותה במיון והלך. אבל לא עשיתי את זה. כל אותו זמן, עוד לא הכנסתי דבר לפי, מאז אתמול בלילה, לא שתיה ולא אוכל. כלום.עד שקניתי לי גם דיאט קולה.
ישבנו קרובים וכל אחד היה עסוק בעיתון שלו.
אם היא היתה שותפה שלי הייתי אומר עליה לחברים שלי שאני לא יכול לחיות איתה יותר. שהיא בלתי נסבלת. הייתי אומר שהיא כל היום וכל הזמן תקועה בכמה החיים שלה קשים לה ושהיא פשוט לא מראה שום דבר אחר, ולי זה כבר נמאס, כי אני צריך להתייחס אליה רק במובן הזה וזה כבר מעייף אותי.
היא רצתה לקחת לגימה מהבקבוק שלי. הפה שלה היה מלא בעיפרון אדום שחשבתי שהוא אודם, שהיה משאיר לי סימנים על הפיה. סימנים וטעם רע. אמרתי לה לא לשתות מהבקבוק. בצורה מסכנה ומעוררת רחמים היא ניסתה לשתות מלמעלה ואפילו לשפוך קצת לתוך הפקק. לתוך הפקק. אמרתי לה שתשתה וזהו. היא סגרה את הבקבוק ואמרה לי ללכת הביתה בעצבים.
אז עשיתי מה שהיא אמרה ובשתיים בצהריים הכנסתי את האוכל הראשון לפי, וזה לא שהייתי רעב. לא הייתי.
עכשיו היא שם ואני כאן.
אין לי מוצא בכל אשר אני מסתכל בנושא הזה.
אין לי אדם לדבר איתו וגם איני רוצה להישען על אף אחד.
איני רוצה רחמים, ואני גם לא מחפש כתף תומכת.
אני לא רוצה מקום אצל אף אחד וגם אין אף אדם שיעשה משהו שיעשה לי טוב. אני איני יודע מה יעשה לי טוב, איך אחרים יוכלו.
אני חושב שהחלק השלישי בנוסחת הניצחון שלי (יום אחד עוד אסביר מה זו ההבחנה הזו) לא נבנה בבת אחת. אני לומד את ההתקרבות אליו, מתנסה בעוד ועוד להיות לבד בעולם. אלה הם חיי ואלו הם ימיי. ורזיתי שלושה קילו בחמישה ימים וזה בכלל לא רלוונטי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/2/2006 14:10   בקטגוריות אמא  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום עובר מהר


ארוחת בוקר: כוס דיאט קולה, ואז סנדביץ קל עם חומוס ומלפפון חמוץ.
ארוחת בוקר מאוחרת (10) סנדביץ קל עם חומוס
ארוחת צהריים: 2 תפוחי אדמה בצורת פירה יחד עם ירקות יחד עם קופבת טונה
ארוחת ערב מוקדמת (16:30): מנת פתיתים (כן זה מטוגן, זוועה), טחינה וכרוב חמוץ

ונעבור לרכילות:
היום הזה עבר לי סופר מהר.פגשתי אישה יפה שעובדת בTNT אבל היא בעצם צלמת.
היא התלהבה מהאתר שלי ואמרה שהצילומים שלי לא נראים כשל צלם מתחיל. אמרתי לה "נכון". היא אהבה את הצילומים שלי, גם היא עשתה אופנה וחדשות.
מעבר לזה, נחת עלינו פרויקט שהעביר את התחושה שלשום שהמצב בענף קשה. התעסקתי שעה על קובץ אקסל שהמצאתי ולמדתי כל מיני פונקציות מגניבות שמקצרות לי את התהליכים.

מעבר לזה: אני חושב שאלך ללמוד צילום
מעבר לזה: אחרי שעשיתי חישוב הוצאות חודשי אני חושב שבסופו של דבר ישאר לי1750 שקל בחשבון פלוס מינוס כל חודש.
זה נראה סביר?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/2/2006 16:45   בקטגוריות המסע 2  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שתיקה רועמת


אחרי יומיים שלקחתי את אמא שלי מהאוטובוס ומהעבודה, היום לא לקחתי אותה.
היא הגיעה הביתה חצי שעה אחריי ושתקה. הלכה למטבח והכינה לעצמה לאכול.
ואז אני נהייתי רעב. חיפשתי מה לאכול. האם שוב אוכל חומוסים וטונה? אין מצב
חתכתי לי סלט עם ירוקים ועם אבוקדו. בד בבד הכנתי לי תירס טעים של סנפרוסט שמפתיע לטובה פעם נוספת.
בנוסף אמרתי לעצמי שאין מצב ששוב אוכל ארוחת ערב המתפוררת בגופי תוך שעתיים. הוצאתי את תפוחי האדמה מהשק והכנסתי לסיר, להכין לי פירה, ועל הדרך הכנתי לי טחינה נהדרת בכמות גדולה שתספיק לי לפחות לעוד יומיים שלמים.

קיבלתי היום את תוצאות הבדיקה שלי. באופן מוזר צדקתי וטעיתי. הנתונים שלי טובים באופן כללי. הנתונים שלי טובים, הם כולם בנורמה חוץ מנתון אחד HDL. העניין עם הHDL הוא שזה נקרא הכולסטרול הטוב, שמוריד סיכויים לחלות בהתקף לב, לעומת הLDL שנחשב "רע" בכך שהוא, כשהוא מצטבר ברקמות... בום.
בכל אופן, מאז לפני יומיים, אני מרגיש טוב יותר. טוב לי שאסור לי לאכול כל מיני דברים. טוב לי, כי כל שאר הדברים שאני אוכל, אני יודע שאינם טובים לי. כן, הם טעימים, משביעים... אבל לא טובים לגופי. אני שמח שהכבד שלי בסדר.
מצד שני- יש לי שומנים בדם, זה כן. נו, אני אוהב להיות צודק.


מה נקודה שלי אתם שואלים?חייבת להיות נקודה?

ונעבור לרכילות:
היום אכלתי ארוחת בוקר רק ב10 בבוקר. אכלתי חומוסים עם קצת עגבניה מלפפון וביצה קשה (כן,כמו אתמול).
בשתיים עשרה כבר ירדתי על שאר החומוסים, עם עוד שתי פרוסות לחם וקופסת טונה והירקות שהבאתי.

זה די מדהים כשאוכלים פחות, זוכרים הכל.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/2/2006 19:25  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום יומי


אני לא יודע לדבר ב"קל" וב"קשה".
אבל אני יודע מתי משהו עובד ומתי הוא לא.
הבוס שלי עצבני. יש עליית מחירים מטורפת של חומר הגלם שהוא עובד איתו וזה עושה אותו עצבני כי הוא צריך להעלות את המחירים לכולם.
לכן, הוא מסתובב עצבני במשרד ואני כל פעם מרגיש צורך להיזהר.
התפקיד שלי כולל ישיבה בלתי נגמרת באינטרנט. חיפוש מידע וכאלה. אבל כשהוא נמצא לי בחדר אני מפסיק לעבוד, חושש שהוא עוקב אחריי וזה משתק אותי. זה ככה כבר שלושה ימים.
היום הגעתי ב8 ועשה לעבודה במקום בשבע וחצי ואני הולך להשאר עד מאוחר כדי לדבר עם ארצות הברית בענייני קניות, כך שאני מרגיש שעד אז אני קצת מובטל.

 

לא נורא.

 

הדיאטה שלי שהחלה אתמול היתה קצת קשה הבוקר בדרך לעבודה. הרגשתי חלש וראיתי שהעיניים שלי משדרות עייפות.
לארוחת הבוקר שלי ב- 8 ועשרים אכלתי
מנת חומוסים (רבע קופסת שימורים)
ביצה
שתי פרוסות לחם עם לבנה
חצי עגבניה
חצי מלפפון

 

לצהריים של שעה 12 אכלתי
קופסת טונה,
3/4 קופסת חומוסים
מלפפון
עגבנייה
שתי פרוסות לחם

 

האמת שזה היה מצויין. החומוס תוקע את המערכת היטב ומנטרל את תחושת הרעב.
עוד הבחנתי שאמנם מרגישים צורך להכניס משהו לפה כל העת אבל דווקא זה שאסור מוריד את התחושה הזו (ולא מעלה, נוסח התפוח האסור).
שכחתי את זה, אבל הנה למדתי את זה שוב. זו הסיבה למה בפעם הראשונה היה לי כל כך קל.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/2/2006 12:41   בקטגוריות המסע 2  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המסע השני מתחיל


אני בצום
מחר בבוקר אני עושה בדיקת דם.
את הדיאטה הקודמת שלי הפסקתי באוגוסט 2004 כשאני שוקל 75 קילו- דיאטה של 12 קילו, שזה קילו אחד מעל מה ששקלתי כשהייתי בן 18 וחצי והתגייסתי לצבא ההגנה.
היום אני שוקל 84 קילו, שוב, שזה בדיוק המשקל שאיתו השתחררתי.
הנה חישוב מהיר- למי שלא הבין:
גיוס- 74
שלוש שנים אחר כך- 84
שלוש שנים אחר כך- 87
חצי שנה אחר כך- 75
שנה וחצי אחר כך- 84

ועכשיו קצת הגיון: את הדיאטה לא עשיתי מתוך רצון להרזות. אמנם היתה לי כרס קטנה, שהפריעה לי, אבל לא מספיק כדי לעשות איתה משהו. הדיאטה שלי היתה מסיבה אחת. טוב שתיים. טוב שלוש, אבל ממש טובות.
היתה לי רמת שומנים בדם שהיתה כפליים מהמותר. רמה כזו גרמה לכבד שלי להראות סקאלה של תפקודים לקויים.
הסיבה השלישית, אני אמנם רוצה לשתף אותה, אבל אני מתבייש. באמת שאלתי את עצמי מתי אגלה לכם מה זה אומר ולמה "באמת" עשיתי את הדיאטה.
אגב, משומנים בדם הייתי מת בגיל 30 מהתקף לב עקב סתימת עורק מרכזי, אבל זה כבר זניח לעומת מה שהטריד אותי באמת.

אז אני בצום.
כי מחר אני עושה בדיקת דם. והאמת שמהיום כבר ב6 וחצי בערב אני בדיאטה שלי. שהתחילה היום.
אני יוצא למסע- מס' 2.

אני יודע שהעיסוק בגוף הוא נושא מרכזי אצל נשים. האמת שיש גם כמה גברים שזה מעניין אותם. אני רוצה לספר קצת על הדיאטה שעשיתי. זאת היתה דיאטת משמעת, ויותר משמעת היתה לי, יותר אהבתי את עצמי על זה שאני עומד במילה שלי עד כדי שגם אם אכלתי משהו שלא הייתי אמור לאכול, ליטפתי לעצמי את האגו והרגעתי את עצמי בטיעון של "פעם ב.. מותר".

קודם כל מה אסור:
פחמימות רגילות: לחם שחור/לבן, לחמניות, פיתות, פיצות, ביסלי, בורקס, ג'חנון, כעכים
סוכרים: שתיה קלה מחוץ לתחום, מיצים סחוטים מפירות אסורים, שוקולדים וממתקים עם סוכר, עוגות
פירות: אסור יותר ממנה וחצי פרי (אלהים יודע איך מודדים מנת פרי)
אלכוהול: בשביל זה יש חברים, אני על תקן נהג תורן. אסור.
בשר אדום: אחרי הדיאטה מותר. סאלאמי בפעם אחרת.
עוף: אסור לאכול את העור שעל העוף, גם אם זה טעים.
זיתים: אסור שיהיו כבושים

מה מותר:
פחמימות מורכבות: לחמים מלאים עם דגנים וכדומה, מותר גם לחם קל פשוט, תפוחי אדמה, גרנולה (הגעתי למצב שהייתי הולך לקנות חומרים בשוק ועושה גרנולה בתנור, הפעם נשפר את המתכון), חומוס, גרגרי חומוס (מנה שהיתה עיקרית אצלי בתפריט), פסטות- כן כן כן, אבל עם קצת שמן זית. לרוב הרוטב הוא המסוכן- עם סוכר/שומן (עגבניות/שמנת)
סוכרים: שתיה דיאט מותרת, סוכריות עם סוכרזית
עוף: כן תודה, פסטרמה דלת קלוריות
חלבי: לבנה (גד, עם שמן זית וזעתר, בצד ירקות חתוכים וזיתים פשוטים חננות)
דגים: עדיף הרבה אבל מזן מסוים שאיני זוכר כרגע. ברירת מחדל: טונה (שמן/לא שמן לא קריטי, העיקר שיהיה טעים). הייתי אוכל מנות מטורפות של טונה
ביצים: אחת, פעם ב.
אורז: בוסמתי
ירקות: מגלים כמה ירקות ירוקים עושים טוב לגוף.


אבל הדבר הכי מדהים בדיאטה שלי היה זה שרשמתי כל מה שנכנס לי לפה.
אין משהו שעוזר לשמור על המסגרת ועל המשמעת יותר מאשר לרשום. זה עושה פלאים. זה נותן מימד חדש של הסתכלות. פתאום נהיים מודעים. תיעוד.
מודעות לפנים!

בריאות והצלחה

תוספת:
היום הזמינו אותי להציג צילומים שלי ברוטנברג בגן החשמל.
אני חושב שאני אעשה את זה.
אני רוצה.
אבל גם אין לי הרבה כסף להשקיע
אבל זו תערוכה. ראשונה. ורוצים אותי.
אחחח, היקום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 12/2/2006 23:41   בקטגוריות המסע 2  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קטעים ללא סדר. אנשים הזדמנויות


בשורה התחתונה מבקום לזיין לכם את השכל עם בלאגן אני אגיע לסוף- אני עצוב. אין לי שמחה בחיים. אחרי אתמול אני יודע את זה בוודאות.
אני רואה אנשים אחרים, חלקם שמחים באמת, וחלקם, כמוני, נושאים פרצוף עצוב, לא מודעים לעצמם, ובטוחים שלא רואים את זה עליהם.
נתחיל מהסוף. אתמול בהאנגר 11 זה היה פשוט יותר מדי בשבילי. אנשים שהתפרקו שם על המוסיקה שלא היתה יותר מדי טובה, מול אנשים עם פרצוף תשעה באב.

רשימת מה שעשיתי אתמול-
עבודה
חברה
פגישה באוניברסיטה
שיחה עם אורי
סרט קובני
קולד קאט בהאנגר 11
גלידת שוקולד מריר ושמנת עם תותים באייסברג.ללקק אותה במקום לאכול אותה בכפית זה הכי טוב.

נתחיל מהסוף.
הייתי בהופעה של קולד-קאט, להקת רוק אלקטרוני ,שזה אומר שהם 4-5 אנשים, מאחוריהם מסך והכלים שלהם מורכבים מ-שולחן ארוך, מנורות וכמה לפטופים. זה היה בהאנגר 11.
הלכתי לשם עם עורכת התוכן של אַיְיל סִיוּ שגם הזמינה אותי לסרט קודם לכן, סרט קובני שמאד נהניתי ממנו בהקרנת טרום בכורה בשם האוונה בלוז.
בתור שכזה, לראות סרט קובני על מוזיקה עוני ותקווה דווקא עשה לי טוב.
בטלפון מעט דכאוני (מצידי)לפני הסרט סיפרו לי שסרט הוא כמו שעתיים של לצאת מהעולם ולהיעלם קצת ושזה נורא כיף. אני בתמורה עניתי שאני לא זוכר מתי היתה הפעם האחרונה שבה נכנסתי לקולנוע (מליון דולר בייבי אני חושב,ולא זוכר עם מי) ושאני לא אוהב אסקפיזם ושרמת האסקפיזם שלי נמוכה מאד.
בחיי שיצאתי מהעולם שלי לשעתיים ושהיה לי כיף.
חשבתי על זה שיש לי שלושה דברים שגורמים לי שמחה באופן ששוטף אותי: האחיין שלי (שכשאני מסתכל עליו אני שוכח את כל העולם), כשאנשים שאני מאמן עושים פריצת דרך בחיים שלהם ומשתפים אותי במה שנפתח להם בעקבות האימון וכשאני מצלם בלחץ, שבשבילי זו תחושה מנצחת.

הכל התחיל בכלל מזה שהגעתי לאוניברסיטה אחרי ביקור אצל החברה שלי. במקרה פגשתי אותה והיא הזמינה אותי לסרט ואחר כך להופעה. זה תמיד קורה לנו ככה. אנחנו נפגשים במקרה ואחרי השלום היא מיד מזמינה אותי להצטרף איתה לאנשהו. זה קרה עם הסופגניות של דצמבר ועכשיו זהקרה עם הסרט בתשע וחצי. כשאני יוצא מהבית קורים לי דברים. זה תמיד כך.

את אורי שחר גם פגשתי אתמול כפרה עליו, בהאנגר. אורי שחר היה המפקד שלי בטירונות יחידה. היה המפקד הכי מגניב שהיה לי כל הצבא. אחר כך שירתתי איתו בתל חזיקה האגדי ברמת הגולן עד שהפיעו אותו משם. לא ראיתי אותו משנת 2001 כמדומני, ומדי כמה חודשים יש לי נוסטלגיה עליו. אחד המלכים הכי גדולים שהכרתי בחיי. הייתי מאד גאה בו כשהוא סיפר לי שהוא לומד תואר שני. מלך.

למה קרו כל הדברים האלה?
אתמול אחרי העבודה החלטתי שאני לא הולך הביתה.
בפוסט הקודם כתבתי שאני לא עושה כלום אחרי שאני חוזר מהעבודה. רציתי לשנות את זה. הכל בעצם התחיל מתחושת חוסר הסיפוק שלי מהעניין.
אז באמת לא חזרתי הביתה, אלא באחת וחצי.

זה הפוסט הכי זבל שכתבתי בחיים
אתמול היה לי כל כך הרבה מה לכתוב. הגעתי הביתה והכל נעלם. הייתי עייף מדי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/2/2006 11:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)