לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008

אל תגידו יום יבוא הביאו את היום


היא אמרה לי שיש לי יותר מדי דברים שאני מתרץ עם העבודה. יותר מדי דברים אתה אומר שאין לך או שאתה לא עושה בגלל העבודה.
 
היא אמרה לי שאני פוחד בלי לומר לי זאת. היא צדקה, התחיל התהליך.
 
 
לא היה כיף והרבה דברים השתנו, אני תמיד חושב על זה שהשחרור הכי גדול קורה מתוך המחשבה.
שני דברים אני רואה על עצמי עכשיו-
להשקיע ולחשוב מחשבות משחררות.
 
הרבה זמן לא חשבתי על זה שהכוח שלי נמצא בלב
הרבה זמן לא הייתי שמח כמו שהייתי שמח כשהייתי בחדשות
 
לפני כמה ימים חשבתי לעצמי שכשעשיתי את זה הרגשתי בבית ואילו עכשיו אני אוסף פירורי סיפוק כי הרי כל העסק הזה נובע לי מהראש ואילו אני עוד לא מצאתי את המקום שאני אומר עליו- זה זה.
 
חשבתי לעצמי שהנה תפסתי את עצמי ברגע של הילוך לא מודע שכזה וכמה זה בעצם חשוב להיות ערים.
תפסתי את עצמי קולט שאני מבזבז את החודשים האחרונים לא פותח כלום ורק סוגר דברים, מתעסק בסקס לא סקס, יחסים לא יחסים, עניינים בלי עתיד, הכנסתי את עצמי בעיניים פקוחות אל תקופת מעבר, כך חשבתי מאותו רגע בו התחלתי, תקופת מעבר שעשתה לי את החיים למה שהם היום ומתוכם נבע הכל.

כשתופסים את זה זה משחרר, בואו נראה מה יוליד יום,
אותי יותר מעניין מה אני יכול להוות או לעשות כדי לגרום לזה לקרות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/2/2008 21:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שוכב בעיניים פקוחות


בלילה לפני שאני הולך לישון, ככה זה לפחות בימים האחרונים, ואני הולך לישון לבד בימים האחרונים, אני שוכב בעיניים פקוחות ונותן למחשבות שלי לצוף.
אני מגלה שיש לי הרבה מחשבות שרק חיכו לרגע הנכון לעלות, שקודם לא יכולתי או לא רציתי לחשוב עליהן.
אני לא שוכח כלום, לא מדחיק כלום, מציף הכל וצף בכל זה.

ביומיים האחרונים הלכתי לישון לפני חצות הליל.
ביומיים האחרונים התעוררתי בערך שעה ויותר לפני השעון כי הגוף שלי השלים את סייקל השינה שלו ואז נותר לי רק לחכות לשעון שיצלצל ויעיר אותי אחרי זמן מה וזה זמן המיטה החמה שלי שאני מתפנק תוך שינה נוספת.

אחד הדברים שלא עזבו אותי בימים האחרונים זה השיר הזה שמתנגן לי בראש. הוא התנגן לי בווליומים שונים, אבל לפני השינה הצלחתי לכבות אותו. אני חולם הרבה חלומות בלילה. כולם טובים, כולם מעניינים. אני לא זוכר אותם, אבל אני מתעורר בנאדם שונה לגמרי. רגוע, אוהב, שמח, מסופק.
 
הללויה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/2/2008 11:45  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגועים


פעם לפני שנתיים כתבתי על אינטימיות. כתבתי על מה זה אינטימיות, וכתבתי על התאהבות. מדהים בצורה יוצאת דופן שידעתי כל מיני דברים ושכחתי אותם.
דווקא עכשיו כשאני צריך לשחזר לא היה לי מאיפה, וגם לא ידעתי את מה שידעתי פעם. תודה לאל שחיפשו את זה בגוגל.

מדהים שכשכתבתי שאני מפחד לאכזב את בנות זוגי ושזה מה שאורב לי בפינה בכל פעם, גיליתי עכשיו שכבר גיליתי את זה בעבר, כבר חשבתי על זה בעבר, כבר מישמשתי את זה בעבר, וזה הכל על העבר.

אנחנו פוחדים. לא ממה שיש עכשיו אלא ממה שקרה בעבר שיקרה שוב.
זו הדרך שבה אנחנו נמנעים.
ניתוק הוא חיתוך של איבר מהגוף שלנו, בטח ובטח כשלאיבר הזה קוראים אינטימיות.

אמא שלי אמרה לי לא להיות נוקשה עם עצמי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/2/2008 09:28   בקטגוריות מין ואינטימיות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




the rain,
the fire,
it doesn't matter,
it's all cold

cold and broken

נכתב על ידי יוזף ברויר , 6/2/2008 09:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





This will fail
shit
one cannot break the laws of nature
whatever happens, it's counterproductive

power comes from within, whatever it is
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/2/2008 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה היא לא מצעד ניצחון



אהבה היא לא מצעד ניצחון
היא קרה והיא שבורה היא הללויה


הללויה


baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
it's a cold and it's a broken hallelujah
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/2/2008 14:19  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפיגוע אתמול ומה שקרה בלילה


בלילה, קצת לפני שקמתי היה לי חלום
הייתי במעין בית קפה עם המצלמה
ידעתי שאני אמור לצלם משהו אבל לא מצאתי אותו, זה היה בחדשות אבל לא מצאתי אותו
ואז הגיעו מוטי וגלעד ק.
האחד צלם ותיק. השני צלם יותר ותיק ממני.
בית הקפה היה שופע באנשים
מוטי אמר לי- זה פה
אמרתי איפה
זה פה הוא אמר
ניגש אלי, עבר אותי, נעמד כמה מטרים מאחורי והתחיל לצלם
היה זה שופל שעמד מעל גרוטאה של מכונית
משהו בסגנון מכונית שעברה תאונה או שהיתה בקירבת פיגוע
משום מה לא ראיתי את זה מהמקום שעמדתי בו
היינו בתוך בית הקפה אבל המכונית והשופל היו בחוץ, והיינו צריכים להכנס פנימה כדי להסתכל החוצה
התחלתי לצלם, ואז הזיזו את המכונית
לקחו אותה ביד
והלכו לעבר השולחן הזה של הצוות הזר שהמצלמת וידאו הזו היא שלו
בעוד אני רודף אחרי השופל הזה שנע בין שולחנות בית הקפה
בא אל עבר חזית השולחן מוציא כמה פלאשים
והופ
השעון המעורר.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/2/2008 08:53   בקטגוריות חלומות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)