לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2007

היום שהיה


וכך, תוך יום אחד, אכלתי בוקר צהרים וערב רק שני דברים: ניוקי שמנת ופטריות וקניידעלך בלי כלום.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/3/2007 20:04  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בנות


כשאני מרגיש רע בא לי לאכול.
בדרך הביתה על האופנוע רציתי לכתוב ש"חסכים אי אפשר באמת למלא, הם נוצרו ריקים, הלכה למעשה בורות ללא תחתית".
אז אני מרגיש שפיקששתי את זה עם מישהי שרק הכרתי, אשכרה רק הכרתי, כלום זמן, כלום. אז בא לי לאכול.
ואולי זה הסרטים הרגילים, אני אומר לעצמי, אולי זה הסרטים הרגילים, האוטומטיים.
אני אנסה מחר, מאוחר.
אויש, לפעמים אני נואש.
(תמיד אני נזכר בפוסט על הרטט, לא שוכח)
היום בסמס אמר לי אותו החבר שלי: chill out. אז
עשיתי לט גו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 29/3/2007 21:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעשו גיבוי


בעקבות מה שקרה לבלוג של מימס החלטתי לגבות את הבלוג שלי. למקרה שאם מישהו ירצה לשדרג לי את הבלוג לערימת גרוטאות יהיה לי עם מה לשחק אחרי זה בבלוג חלופי שישא את שמי.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/3/2007 22:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"פיטרו אותי וזה הדבר הכי טוב שקרה לי"


התעוררתי הבוקר כאמור לטלפון שהשעיר אותי בבית.
אחר כך קיבלתי טלפון ועברתי שיחת מג"ד מהבוס שלי.
אחר כך התרגזתי.
הרוגז גרם למוח שלי להתחיל לפעול.
נזכרתי שיום אחד נכנסתי לחנות וראיתי ספר ששמו "פיטרו אותי וזה הדבר הכי טוב שקרה לי".
הבנתי שהחוויה שלי כל הזמן היא שתכף מפטרים אותי ושזו חוויה מתמשכת בהוויה שלי.
כשהמוח שלי פועל, רוב הפעמים מדובר במרגליות.
זה גרם לי להתחיל לפעול.
אחר כך הלכתי לפגוש חברה טובה שלי מהמלחמה.
לקחתי אותה לקפה ואז לרכבת.
בדרך פגשתי מישהי שאני מכיר מהעבודה ובחצי משפט וחצי היא התחילה איתי מול העיניים של הראשונה.
אחר כך הבנתי שהייתי קר ומנוכר אליה. הבנתי שזה היה בגלל שלא ידעתי מה לומר לה ובגלל שהיא נכנסה לי מחוץ לקונטקסט.
בלי ספק צריך לנקות את זה איתה בפעם הבאה שנפגש.
בדרך לרכבת ראיתי גרפיטי שסיכם לי את החוויה, והוא אולי אחד המשפטים הכי חכמים שקראתי לאחרונה:
חרא זה דשן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/3/2007 14:53   בקטגוריות חרא זה דשן, מג"ד, גרפיטי, התחילה איתי, פיטרו אותי וזה הדבר הכי טוב שקרה לי, שיחת מג"ד, רכבת, קונטקסט  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ארבע שורות על אחרית הימים


אחרית הימים היא כשאני פותח את העיתון ומתחיל במוקד שהעלו פרשני עיתון הארץ את נבחרת ישראל ובראשה את דרור קשטן.

אחרית הימים היא כשבתוך יומיים רצופים אני אני פותח פוסטים בדיבור על כדורגל, אללה ירחמו, אני כנראה חולה.

זה לא היה כך לו הטלפון שהעיר אותי לצאת לצילומים היה מסתיים ב"צא" במקום ב"חכה שאני אתקשר אליך כדי לוודא".

לא נורא, במקום זה הלכתי לשבת בשירותים, להוריד את המשחק של אתמול לאסלה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/3/2007 08:51   בקטגוריות דרור קשטן, נבחרת ישראל, כדורגל, לאסלה, צילומים, אללה ירחמו, עיתון הארץ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרויקט מנהטן


ישנתי שלוש שעות בצהריים אחרי נסיעות בכל האזור שלי לצלם  לפרויקט שלי, פרויקט מנהטן.
קמתי ואכלתי. ישבתי מול הטלוויזיה וראיתי את המשחק.
הדבר היחידי שראיתי בשחקנים זה את הפחד שלהם מהאנגלים. זו הסיבה שלא חטפנו שער, זו גם הסיבה שלא כבשנו שערים, זאת דעתי. ראיתי את המאמץ שלהם ברגליים וראיתי את המאמץ שלהם בתנועות הגוף. בעוד אנגליה מעולם לא נחשבה לגדולה שכזו, ישראל נתנה לה כבוד, והכבוד הזה הוציא לנו הגנה מצוינת והוציא לנו את השערים מהראש.

וכבר כמה שעות שאני עם כאב ראש. מסביבי יוצאים אנשים לבלות. אני לא מבכה על מה שסובב סביבי ואינו בי. זה זמן כזה, אני אומר לעצמי ורואה קליפ של אחד הבנאים על הילד בן 30 ששוכב על ספה בבית הוריו וחוזר אל חדר נעוריו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 24/3/2007 23:31   בקטגוריות פרויקט מנהטן, פרויקט, משחק, קליפ, ילד בן 30, אנגליה, קליפ, קליפ, קליפ  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משהו אישי עלי


אני לא כותב הרבה כמו פעם. אני עסוק יותר בעצמי, עסוק יותר בעבודה שלי, עסוק יותר בפרויקט האמריקאי שלי ועסוק יותר בקריירה שלי.


מבחינת עצמי אני נתקל יותר במגבלות שלי. אני רואה פתאום מקומות שאני עיוור בהם, אני לא מצליח לראות דברים בי כמו שראיתי פעם. יותר מזה, אני לא מצליח לראות את האנשים כמו שראיתי פעם. אם פעם פיתחתי רגישות אני מרגיש שהיא נסוכה אחורנית בכמה צעדים. הלוואי שהייתי רגיש יותר. רגישות כזו נשית, שנשים מעבירות מאחת לשניה בצופן הגנטי שלהן, כאלה שגברים יכולים רק ללמוד איך, לעולם לא יקבלו אותו בדם, ככה אני מרגיש. מעבר לזה, נקבע עכשיו שאני עובר לגור לבדי ולא עם השותפה שלי כמו שרציתי בתחילה. לצערי ולא לצערי. פעם ה
being  שלי היה גמיש יותר, היה מוכן להחיל על עצמו being של מאומן, אחד שמתאמן. היום הוא עצלן, או אולי אחד שיודע יותר מדי, אני מרגיש את זה בתוצאות שלי, ברגשות שלי, בתקשורת שלי עם אנשים. אני לא צריך להתאמץ כדי להרשים אנשים, כדי לתקשר איתם, אבל יחסים ארוכים זה משהו שמזמן לא התחלתי, זו לפחות החוויה שלי. כשאני מסתכל על כמה אנשים הכרתי ב-2006 ברמה שנשארנו חברים זה סותר את דבריי הקודמים. אבל למה להפריע לסיפור עם עובדות.

בעבודה שלי אמרתי? כן, אני מצלם, מצלם כמות, יוצא לחדשות בעיקר. מרוצה מהכמות אני לא, וזו אולי ההתעסקות המרכזית שלי בצילום. בין אייטם לאייטם. בפגישה הקודמת בסמינר התחלתי לחשוב על עצמי כמו על עסק. מאז כל פעם שאני מבואס מהמצב הכלכלי שלי אני חוזר לחשוב כמו עסק (קר ומחושב בנוגע למצב הכלכלי) והבאסה חולפת, עד הפעם הבאה. מפתיע אותי כל פעם מחדש איך שלעסק אין רגשות, עסק לא נכנס לבאסה, עסק מתכנן עתיד ואיך אנחנו בתור בעלי העסק לא יודעים לעשות את זה על עצמינו. ג'יזס השועל.

הפרויקט האמריקני שלי מסרב להסתיים ואולי טוב שכך. התחלתי להיות בקשר עם אחת מהמשרד בניו יורק. דיברנו פעם אחת ואנחנו מתקשרים בעיקר במיילים. אני חושב שיהיה בסדר שם, אני מוצא חן בעיניה והיא אוהבת את הצילומים שלי. השבח לאל השבח לאל.

אני נרשם לסדנת צילום. כן. הו זו הולכת להיות תופעה אצלי בחיים, ללכת ללמוד צילום. לא רע הייתי אומר.
זה הגיע פתאום וקפצתי על זה. גם לקנות מצלמה יש לי על סדר היום וגם לעבור דירה. נכון, הרבה הוצאות, פחות הכנסות, אני צריך לראות מה אני עושה עם זה ומה יהיה סדר העדיפויות. בינתיים אני אתלבט. נראה שהמצלמה תבוא אחרונה.

משהו אישי עלי?
כבר שבועיים אני בהפסקה מלהכיר בנות. יופי?
יופי.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 22/3/2007 16:13   בקטגוריות צילום, מצלמה, ניו יורק, דירה, צופן הגנטי, עסוק יותר בעצמי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



685 מילה על להיות אדם בלתי רגיל


טוב, אז כשמבקשים ממני הרחבות אני נוטה להסכים, אבל אני מזהיר עכשיו ומראש, חלק ממה שאכתוב כאן ישמע לכם כמו סינית. חלק ממה שאכתוב יהיה הבחנות על גב הבחנות אחרות.
אחד הדברים שיקרו לכם כשתקראו את מה שאני כותב יהיה שלא תסכימו איתי. יותר נכון יהיה לומר- יקפוץ לכם מנגנון, שיחה קטנה בתוך הראש שתגיד: "על מה הוא מדבר?", "מה זה השטיפת מוח הזו?", "מי לימד אותו את זה?", מה זה הסינית הזו?", "אני לא מסכימה", "הוא לא צודק", "לא נכון", "איזה שטויות". אלה שיחות אוטומטיות. הן לא חלק מכם, הן משהו שיש לכם, כמו שיש לכם יד, והיא לא אתם, אלא משהו שיש לכם. אניווי, תשתדלו להניח את הספקות בצד לרגע, להשהות אותם. לשקול. לשקול.

 

שבע נקודות גורמות לאדם להיות אדם בלתי רגיל:

1- אינטגריטי
2- להיות נקי מתלונות
3- להיות אמיץ
4- להיות שלו
5- להיות בעל עוצמה
6- להיות בעל כריזמה

7- רתימה

עכשיו אפרט. הפירוט יעלה לכן שאלות. תשקלו את מה שכתוב. אשתדל לפרט ככל הניתן.
מה שאני כותב הוא לא אמת. הוא דרך להסתכל על המציאות. מעבר לזה, כל מה שאני אכתוב הוא מומצא, וזו דרך אפקטיבית ומעוררת השראה להסתכל ולחיות את החיים. מעבר לזה, אומר כבר עכשיו, אין דרך להתעלות על אימון ועל הקשבה ועל נוכחות, בטח שלא תוך כדי קריאה. אלו מגבלות הכוח שלה.

1- אינטגריטי- זה המצב של היות האדם שלם. עם עצמו, עם מה שיש לו, עם מה שאין לו, ובכלל, עם אורח חייו ועם החיים בכלל. מעבר לזה, מצב של אינטגריטי זה מצב שבו אדם מכבד את המילה של עצמו וחי עם הקשר מעצים (שגם הוא דבר מומצא). אז למעשה אינטגריטי זה כיבוד המילה ולשמור על הקשר מעצים נוכח בחיים.

2- להיות נקי מתלונות- תלונה היא דרך קבועה להיות בנוגע לדברים ולמצבים מסויימים. למה דברים הם כאלה ולא אחרת. למה זה ולא זה. זה צריך להיות ככה, זה לא צריך להיות ככה. אלה הם רק חלק מהדברים שאנחנו אומרים לעצמינו ולאחרים, אלה הן תלונות. מעבר לזה, כתבתי שזו דרך קבועה להיות מפני שזו דרך שאנשים בוחרים לחיות בה באופן מתמשך לכל אורך חייהם, דרך קבועה להיות עם תלונה. להיות נקי מתלונות אומר להיות מאומן בלהבחין את התלונות שלנו על עצמינו, על אנשים ועל החיים במהירות, להבחין ברווחים שאנו מרוויחים מהיותינו מתלוננים, לקלוט את האימפקט של הדרך הזו ושל התלונות על חיינו ואז לוותר עליהן,
to give them up. זו הבחנה גדולה שקצרה פה היריעה מלהכיל. הבאתי כאן רק את הכותרות ובקיצור.

3- להיות אמיץ- להיות אמיץ אין פירושו שאין פחד. להיות אמיץ אומר להכיר בפחד שלנו ולפעול למרות הפחד.

4-  להיות שלו- פירושו להיות שלו. יש דרכים רבות להיות שלו. אחת מהן, והמרכזית שבהן, היא להבין את המציאות כפי שהיא וללא פרשנויות נלוות. כאן זה לא שיעור מבוא לפילוסופיה בו יקפוץ התלמיד השקדן ויאמר שקאנט הוכיח שאין מציאות אובייקטיבית. מציאות היא דבר קיים, ולהיות שלו פירושו להבחין את הפילטרים ממה שקרה וממה שמתרחש. שלווה מגיעה כשאנחנו יכולים להיות נוכחים לדברים כפי שהם או לחילופין כשיש הקשר מעצים באותה סיטואציה ( , הקשר שאנחנו המצאנו כאמור).

5- להיות בעל עוצמה- יש הבדל בין כח לעוצמה, בין
power ל strength. ההבחנה בין השניים מבלבלת. כח זה הפעלת שרירים, בין פיזיים, בין מנטליים. עוצמה היא יכולתו של בנאדם לרתום  את האחרים (תכף אסביר מה זה), להניע תהליכים, לעורר השראה- עם תקשורת. בלי כח. אז במילים אחרות, להיות powerful פירושו לקבל את המציאות כפי שהיא  וגם לקחת את מה שנותנים לכם.

6- להיות בעל כריזמה- שלא כפי שנהוג לחשוב, כריזמה אינה בהכרח דבר מולד אלא דבר נרכש. היא נמצאת אצל כל אחד. היא מוגדרת במילון ככושר מנהיגות, קסם אישי, יכולת השפעה, סמכותיות. לכל אחד מאיתנו יש את זה בתוכנו, רק שאצל אחדים זה חבוי מתחת לשכבות של הגנות, פחדים, כשלונות, מסכות והצגות ואצל אחרים זה חלק מהביטוי העצמי שלהם. כך או כך, לכולנו יש יכולת לפתח כריזמה. כזו שסוחפת ומעוררת השראה, כזו שנמצאת בעמוד השדרה שלנו, שמספיק שנעמוד בשקט, העולם כבר יחוש בנו בתוכו.

7- רתימה- רתימה היא לגרום לאפשרות חדשה להיות נוכחת עבור האחר, ושהוא נרגש ומתמלא השראה מהאפשרות הזו.
אפשרות היא כמו סוג של הקשר מעצים. היא אינה דבר אמיתי, היא מומצאת. ברמה הזו היא אמיתית- כאפשרות.
רתימה היא הלכה למעשה לגרום לאפשרות שהמצאתם לעצמכם ולחייכם להיות נוכחת אצל האחר או האחרים, ושהם יהיו נרגשים ויתמלאו השראה מכך שלכם יש את האפשרות הזו.

עכשיו השאלות.
אבל תקראו את זה שוב לפני שאתם מגיבים. תנשמו.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 20/3/2007 01:16   בקטגוריות רתימה,, נקי מתלונות, בעל עוצמה, כריזמה, אינטגריטי, הקשר מעצים, נקי מתלונות, נקי מתלונות, להיות מאומן, אימפקט, give them up, להיות אמיץ, power, לעורר השראה, להניע תהליכים, מסכות, אפשרות, אמירה, ביטוי עצמי, אימון, הנדסת המחשבה, פסיכואנאל, שלווה, רתימה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בחרתי וניל


בלילה חלמתי חלום.

עמדתי עם הצלם הראשי, הוא בא, ואמר לי יוזף, אני הופך להיות פרשן, אתה מקבל את התפקיד שלי כצלם ראשי.
בבוקר קמתי. הלכתי להתקלח. שמחת חיים לא היתה שם, אבל מחויבות להיות המילה שלי כן.

אחרי המקלחת זנחתי את המחשב, לא הדלקתי רדיו, התיישבתי עם ערימת דפים, כתבתי מספר משימות אותן אני רוצה להגשים היום ואז כתבתי מהן שבע הנקודות של להיות אדם בלתי רגיל. זכרתי רק חמש בסוף. עוד נקודה הגיעה לי בסמס מחברה, התיישבתי לכתוב מכתב לבוס שלי, הרמתי שניים שלושה טלפונים לאנשי מפתח במערכת בנוגע ללבקש אש"ל וללפתוח לי את הטלפון לאופציות נוספות.
אמרו לי "אתה צודק, אני אטפל בזה, אני אחזור אליך עם תשובה".

אתמול בַּערב בוגרים שלחתי את הידידה שלי לעלות לבמה ולהשתתף בתרגיל הבחירה.

VANILLA CHOOSE. זה היה גדול.
אני מתחיל לעבוד על פרויקט חדש של צילום, לתחרות, פרס עצום בגודלו, שווה את המאמץ.
בראש יש לי שיחה שהמון דברים פשוט נוחתים עלי, כמו רוח שמנשבת מכל הכיוונים.
VANILLA CHOOSE זה על לבחור את המציאות, לבחור את מה שיש, שאני בוחר כי אני בוחר, את מה שיש, הנה אני מחייך פעם ראשונה עכשיו, נפל לי האסימון.
עכשיו רק צריך לתכנן, להיות מדוקדק, הזדמנויות, כמו אפשרויות, אם לא תופסים ומיישמים אותן היא נעלמות כלעומת שבאו.

1- אינטגריטי
2- נקי מתלונות
3- אומץ
4- שלווה
5- רתימה
6- כריזמה

7- בעל עוצמה

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/3/2007 15:12   בקטגוריות שלווה, רתימה, שלווה, רתימה, כריזמה,, אומץ, אינטגריטי, המילה שלי, שמחת חיים, אש"ל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לצייר להן נוצות


כוסות שתייה גדולות, כוסות ליין, סכו"ם חדש, נקיונות, העברת בגדים במזוודות, לעלות ולרדת לעלות ולרדת, לטפל בחשמלים, לקנות תאורה נכונה לבית, ליצור נקודות חשמל נוספות ועוד כל מיני מחשבות עברו לי בראש עכשיו במקלחת.
מצאתי דירה שאני אוהב. היא בדרום תל אביב והיא גדולה בדיוק כמו שאני רוצה. אם היה לי עוד קצת כסף הייתי לוקח אותה לעצמי לבד. חדר אחד היה משמש לי כחדר האהבה והשינה שלי ובחדר אחר הייתי עושה לי את הסטודיו הביתי החלומי שלי.
מעבר לזה, בעלת הבית נראית לי אישה לעניין. כשהראיתי לה כל מיני דברים שצריך לתקן היא אמרה לי לעשות את זה בעצמי ושהיא תשלם על זה. איזו דרך להתחיל יחסים.

הדבר היחידי שעוד איכשהו מטריד אותי זה המקום של האופנוע שלי, אבל היי, כל דבר בעיתו, אני צריך לבחור את המלחמות שלי, בעיקר עכשיו. מעבר לזה, הולך להכנס לי חתול הביתה. אני צריך לראות איך אני מתמודד עם זה. עוד מלחמה.
היום עשיתי קניות והרגשתי עני. זה הזכיר לי שאני משתתף עדיין בסמינר כסף ושאני כל הזמן אומר שהוא לא משהו. היום נזכרתי שתמיד הייתי שומע משתתפי סמינר המתלוננים על הסמינר שלהם. לשאלה אם הם מכינים שיעורי בית הם היו עונים בשלילה ושם היתה נגמרת השיחה מחמת אי לקיחת האחריות על הסמינר שלהם.
אני רואה את זה ועדיין.
המצב עם אמא שלי מאד לא מושלם. רחוק מזה. היא יודעת שאני עוזב, היא אפילו מעודדת את זה. לא נעים לי איתה, לא נעים לי בכלל אבל אני אוהב אותה. אני לעולם לא שוכח את זה.לעולם לא אשכח.
בינתיים אני צריך להתמודד עם רגשות העוני שלי. או שהם יתַלו בי או שאני אשקיט ואמוסס אותם. ללהשקיט וללמוסס יש טכנולוגיות, אני רק צריך להתכוונן להן.
בינתיים מטריד אותי שיש לי הרבה דברים על הראש מבחינת הקריירה שלי.
החלום שלי הוא שיהיה לי לוח מחיק ענק בחדר שלי, כזה לצייר עליו את המחשבות שלי ותרשימי זרימה שכאלה, כמו שהמוח שלי רואה כשהוא חושב על תוצאות ופעולות אחרות.
"אם רוצים לנהל משהו צריך לראות אותו", למדתי פעם כשהייתי צעיר יותר. למחשבות שלי יש כנפיים וירטואוזיות,
אני רק רוצה לצייר להן נוצות.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/3/2007 17:46   בקטגוריות לוח מחיק, אמא, במקלחת, אי לקיחת אחריות, כסף, דרום תל אביב, נקיונות, מלחמה, סטודיו ביתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על עצמי ועל העיר ועל אישה


ברגע שהתיישבתי על המיטה שלי בחדר הבנתי שבימים האחרונים אני ישן.
כמה מוזר זה להתעורר ברגע שמניחים את התחת על המיטה.
ישן.
כמו לא ער.
אלהים,
לאן נעלמתי?
מה קרה לי?

אני יודע איפה למצוא את התשובות לשאלות האלה, ואני חושב שאני יודע באיזו צורה עלי לחפש, ואיך להסתכל.
זה לא אומר שאעשה את זה, אבל אני יודע, אני חושב.
יש לי סיכוי להינצל אני יודע, אני אוכל להתעורר להתפקח, אני אוכל עוד לדבר באהבה, על עצמי ועל העיר ועל אישה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 15/3/2007 01:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יושב בבית קפה


ביתי הקבוע והלא מאכזב נמצא בבית הקפה והבין של ככר רבין. פעמים רבות אני יושב שם, כמנוחה, כמשרד, כמשטח עבודה.
היום לשם שינוי אני נמצא בפינת הורקנוס, בה גם הכסאות נוחים וגם האווירה ריקה מה, אך רומנטית, בדיוק מה שאני צריך כדי לעבוד על הפרויקט שלי, שתאריך התפוגה שלו עוד שבועיים אך תוך ימים ספורים אקבל טלפון משם בצעקות של איפה החומרים שלי.
מצב הרוח שלי היום טוב יותר ואין לי שום כוונה ללכת מפה בקרוב
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/3/2007 18:34  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מה שהכי חסר לי עכשיו זה מישהו,
שישב מולי,
שיהיה שם בשבילי,
שיהנהן,
לא לחיוב,
לא לשלילה,
שלא יאמר דבר,
שאוכל לספר לו קצת איך אני מרגיש עכשיו,
שלא יציע כלום,
שלא ינסה להבין,
או לעזור,
ושישמע את איך שאני מרגיש.
שבור.
מרוסק.
וחזק
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/3/2007 21:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמו שאני מצלם חדשות


זה היה יום עם הרבה ריבים כי אם בפתחי רבץ חטאת ותשוקתו אלי הרי שהיום הוא שלט בי במלוא עוזו ותפארתו ואני לא ראיתי אותו ולא הבחנתי בו, יריתי לכאן ולכאן עד שהתעייפתי.

בחמש וחצי כששבתי הביתה הייתי עייף ורצוץ. לקחתי את המחשב, לקחתי אשכולית והתיישבתי בסלון מול הטלוויזיה, כדי לא לעשות כלום, כדי לא לעשות כלום.

היום עשיתי טלפון שניים לדירות. חבר אמר לי ש"אתה אוטוטו בן 27, טבעי שתריב עם אמא שלך על כל דבר". וככה זה ממש.
אני לא פוחד מאין כסף, אני לא פוחד בכלל.

אתמול כשצילמתי את הילה נחשון אמרה לי אחת ממעצבות הבגדים שלה שאני צריך לעבור לצלם אופנה.
במלחמה אמר לי צלם איתו עבדתי שאני צריך לצלם אופנה כמו שאני מצלם את החדשות שלי.
באותו זמן לא ידעתי בדיוק איך לעבד את דבריו, אבל אתמול זה יצא לי על הילה. שלחו אותי לצלם אחורי הקלעים. במקום זה יצא לי משהו אחר קצת. אחורי קלעים משודרג, חדשות מעורבב עם אופנה ואחורי קלעים עם אופנה. יצא לי אופנה אבל הייתי גאה בה, כי פעם ראשונה צילמתי אופנה כמו שאני מצלם כשקורות חדשות אמיתיות. בחשק.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/3/2007 20:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האמת שאני עושה המון שגיאות בתקופה האחרונה.

אני לא חושב שהתקופה האחרונה שלי כל כך טובה, בכלל.

מאז חזרתי מניו יורק אני שקוע, התכניות שלי נתקעו, לא ממש קידמתי את עצמי לשום מקום ואני עדיין בבית לא מוצא דירה למוצא.

אני חושב שאני מדוכא קצת, אין לי ממש שמחת חיים עכשיו. אני מעביר שעות, יותר נכון שורף אותן מול המחשב, פרויקטים שלא ידוע מה תכליתם, יושב ומרחם על עצמי.

המשכורת שזה עתה נכנסה תספיק להיעלם לחלוטין בעוד תשעה ימים עת ירד לי ממנה האשראי של החודש שעבר.
ככה זה, הרווחתי החודש מעט ממש, אני לא מרגיש ממש טוב עם זה.

יחד עם זאת יש לי עדיין את התכניות שלי. התכניות נשארות תכניות בלי קשר למצב הרוח הכללי שלי, רק מחכות שאהיה המילה שלי לגביהן והן ישאו אותי מעלה מעלה.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/3/2007 16:08  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז אמרתי לה


חלק מהלהכיר מישהו וחלק מלתת לעצמך להיות נחשקת קשור בהכרח בהשהיית הביקורת העצמית שלך לזמן מה ובמידת מה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 7/3/2007 12:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום ארוך עבר על כוחותינו, התחיל מוקדם בבוקר עם בקושי קימה. אבל ישבתי היום עוד ארבע שעות על הפרויקט, וכן הלכתי לבדוק את הקעקוע, וכן הלכתי לקנות כבלים ודיסקים, וכן פגשתי מישהי בבית קפה לפגישה שהתבררה כאי הבנה והמשיכה בדיון על העיר מודיעין ועל ארכיטקטורה ועל כסף.
ואז פתאום טלפון, רוצים פגישה, לדבר על אימון, ואולי עבודה משותפת. אמרתי יאללה, ניפגש.
בעיקר לעבוד אני רוצה, לעבוד הרבה.
ומה שלומכן היום?
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/3/2007 21:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הקעקוע הבא שלי צפוי לעלות כ- 900 שקל, מרחק גדול ממה שדמיינתי, אבל מצד שני, לא ממש דמיינתי, הוא יורכב מ- 15 מילים, פסוק מהתנ"ך. ראשיתן של מילים אלה לפני הנדסת המחשבה, כבודן במקומן.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/3/2007 18:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הבלוג הוא תבנית נוף מחשבותיי.
הלילות מזמנים לי אהבות קודמות.
אני עובר מאישה לאישה.   הלב אומר ותר, הראש אומר שאר.
הזהות כבר מתבלבל בין הלב והראש
הבלוג הוא תבנית נוף מחשבותיי.

ואני עייף
נכתב על ידי יוזף ברויר , 5/3/2007 15:27  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקעים בשלמות העצמית


מאושר, כבר שעתיים או טיפה יותר אני יושב ברמת השרון, שוב, בית קפה, עובד על התמונות שלי לפרויקט האמריקאי שלי.
מאושר, כי אם בהתחלה חשבתי שהחומר שלי לא משהו לעבוד איתו, הרי התבדיתי וכבר הצלחתי להוציא תמונות גדולות, איכותיות ויפות שכשאני מסתכל עליהן, על המחשב לפחות, אני נדהם, ואם רק בגלל הפוטנציאל הטמון בהן.

המסיבה אתמול היתה מגניבה למדי, צילמתי, אכלתי, שתיתי, והיתה לי חברה נעימה.
אני לא שוכח את המחויבויות שלי, הן אמנם נמצאות קצת בצד, אבל אני שמח שאני עומד במילה שלי בתחומים החשובים לי.
ביומיים האחרונים קצת הזנחתי את הדיאטה שלי, עם כמה לחמניות שמנות בחמאה ומגש פיצה דקה (שגם לא היתה כל כך טעימה).
אני מוצא ששווה להוציא כסף על בתי קפה אם זה המקום שנותן לי לעבוד ולהפיק פרודקטים ראויים, בראייה של השקעת הכסף ולא בזבוזו.
בנוסף, ניתנה לי עצה טובה מאד שלשום שאני מתכוון לממשה. לראות את העבודה שלי כפרנסה, אבל לעבוד על הצילומים שלי כדי לקדם את הקריירה שלי, למכור, לצלם, להכיר, לנווט ולקדם את עצמי. הפרנסה יְשְנה, אבל לא ממנה אהיה עשיר.

אחרי העשרה ימים בלי סקס שהיו לי בניו יורק, כאמור קצת יותר ימים, אני מגלה שאחרי שעוברים את הימים הראשונים, כמו גמילה, המצב נהיה קל יותר... באמת, צורך בסקס הוא כמו צורך לסיגריות כמו צורך לאוכל. בטח לא תסכימו איתי. בטח תאמרו, זה צורך ביולוגי, ואני אומר, נכון, זה צורך ביולוגי, אבל הצרכים שלנו הם גם מונעי תאוות, נזקקויות, ובקעים בשלמות העצמית בהווה.
בקעים בשלמות העצמית. הרשמתי את עצמי עכשיו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 3/3/2007 22:04  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)