לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

כמה אבחנות וסטטוס


פיתחתי לי אבחנה חדשה בנוגע לנשים שאני פוגש או שאיני פוגש אך רוצה לפגוש.

באינטרנט אפשר בקלות לקבל תחושה שהאדם שמולך הוא אמיתי. אתה זורק עליו את כל מה שאתה מכיר ואז הם אמיתיים בעיניך כי מילית את החסר לגביהם בראשך.

 

התחלתי להבחין במי אמיתי ומי לא. יפה מידי ונוצץ הוא לא אמיתי. משחקת משחקים היא לא אמיתית. תקועה עם עצמה בלופ או במעגלים זדוניים היא לא אמיתית. גרה רחוק מדי היא לא אמיתית. מוכנה להפגש איתי עוד שבועיים שלושה כשיהיה לה זמן היא לא אמיתית (וגם שקרנית), לא יודעת לבטא את עצמה או לדבר רגשות היא לא אמיתית, סקסית אבסולוטית עם סמלי סטטוס היא לא אמיתית.

 

אני מתכתב עם מישהי שיש לה חבר המון שנים והם לא שוכבים והמצב הזה נמשך כבר כמעט חצי מהזמן שהם יחד. לתאר לה את המעגל הזדוני שהיא נמצאת בו (לא מוכנה לעזוב אותו ולא מוכנה להודות שזה גם לא עובד ושהיא מסרסת את עצמה וגם לא מוכנה להיות עם אחרים ובהדחקה קשה) היה הרגע שבו פתרתי את המצב הרגשי שלה בראש שלי, בערך.

 

כאב לי לקרא את כל מה שכתבה לי, כאב לי שהיא סובלת, כאב לי שהיא צריכה לחוות את הדברים האלה, כאב לי שאנשים לא בוחרים את החיים שלהם.

 

בנוגע אליה, בראש שלי, היא חצי אמיתית וחצי לא. היא אמתית כי אני יודע מי היא. היא לא אמיתית כי להתעסק איתה זה בור בלי תחתית שיקח ממני הרבה אנרגיות מבלי שהיא בכלל תהיה שם בעצמה... אותו הניתוק הרגשי שיוזף ברויר בספר "כשניטשה בכה" מדבר עליו בנוגע למטופלת שלו...

 

מה אמיתי ומה לא אמיתי

איפה כדאי להיות ואיפה לא

אני מתעסק עם עצמי בשאלות האלה ומשתדל לקחת את זה בצורה הקרה ביותר והפרגמטית ביותר שאני יכול.

פרגמטיזם- עולמם של אלה שרוצים להצליח

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/3/2012 12:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)