לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הנדסת המחשבה / יוזף ברויר
Avatarכינוי:  יוזף ברויר

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

המשקפיים הבאים שלי


 
אין שום דבר שילך טוב יותר עם הקרחת שלי מהם.
מי היה מאמין, פעם הם עלו 1600 שקל.
היום מצאתי אותם באינטרנט במאה דולר.
מתאימות רק לאנשים עם גולגולת כמו שלי.
מזל שיש לי גולגולת כזו. אמן.
 
-
עריכה מאוחרת:
זה פשוט ששנים לא העזתי לחלום עליהן, והרי יש לי כזה פטיש חבוי (גם) למשקפי שמש.
 
עריכה מאוחרת 2:
מסתבר שהפסיקו לייצר אותן כבר מזמן... דממ. התקשרתי לקפריסין ואפילו ללונדון. אתקשר גם לארה"ב ליתר בטחון.
טוב, למדתי משהו אחד מזה, אם רואים משהו טוב קונים אותו.
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/5/2007 00:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




זה פוסט על אנשים, זה פוסט עלינו, על מי שאנחנו לא רוצים להיות
ותודה לקובייה שהביאתני עד הלום
נכתב על ידי יוזף ברויר , 31/5/2007 00:16  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לא יאומן, אבל הסתכלתי על התמונות שלי מהמלחמה ומסתבר שאיבדתי תמונות, כלומר לפחות אירוע אחד הלך לאבדון. כל דבר זה הפסד כלכלי, כך אצלי.
לפני יומיים התחיל החודש החדש שלי, עשיתי סכום יפה של כסף לשמחתי, הבוקר, אחרי שבוע ומשהו של דיאטה אותה שמרתי פחות או יותר גיליתי שירדתי שני קילו. לא יותר מדי מאמץ ולא יותר מדי בעיות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 30/5/2007 10:28  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הערבים במטה ברק


במטה ברק לא יקראו לערבים ערבים.

גם לא יקראו להם בני דודינו

יקראו להם "המגזר". יריב אופנהיימר יקרא להם "המגזר".
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/5/2007 22:33  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המטה (של אהוד ברק) בתל אביב


קשה להיות במקום ולחכות עם לדעת ששום דבר לא הולך לקרות פה.
מטה אהוד ברק. אנשי תקשורת כולם. מיעוט של אנשי המטה והמתנדבים שלו.
סופרים את הקולות מקבלים את הדיווחים מכל מקום.
לצלם כמוני כמעט אין מה לעשות פה.
כל הכתבים צמודים לטלפונים שלהם. אני מסתכל על הכל מהצד
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/5/2007 22:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לבד


זה מיוחד לשבת בבית קפה ולא לעשות כלום.
אתם יודעים, יש מחשב, יש אינטרנט, אבל כבר קראתם את כל מה שעניין אתכם, צ'יטטם כבר עם מי שהיה אונליין, ואז אתם לבד, לבד עם עצמכם.

גם עשיתי כמה שיחות שהפחידו אותי עם אנשים, פשוט הרמתי להם טלפון וגמרתי עם זה.
מה שמדהים בפסוק הזה מבראשית זה שהוא מאפשר לכם לראות את השיחות שלכם ולהפריד אותן מכם.
הן בתוך הראש שלכם אך הן נפרדות מכן. התשוקה של החטאת מתבטאת בזה שהוא מראה לכם שהוא חלק מכם, בשר מבשרכם, שיחה משיחותיכם, חלק מכם, וזו בדיוק ההונאה הגדולה שאתם עוברים בכל פעם ולא יודעים מזה. זו הגדולה של המשפט.
ברגע שהבנתם את זה, אתם משוחררים לחשוב ולחוות את המחשבות העצמאיות שלכם.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 28/5/2007 16:31   בקטגוריות מחוזות המחשבה, להיות מאומן, להיות אמיץ, לפתח חטאת רובץ  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העיניים למעלה בתיקרה החומות למטה השדה מוכן לזריעה


זו היתה פסיגואנליזה של החיים. היכרות מעמיקה, מילים נוקבות, הן נאמרו בליטוף. העיניים למעלה בתיקרה החומות למטה השדה מוכן לזריעה, מצב מקבל. ככה הייתי אתמול, גדלתי אתמול בלילה.
לפני שהלכתי לישון נהייתי עצוב. שיחות חשובות אפילו, לפעמים אני מכניס אותן דרך האוזן האחת והן מתפוגגות לי בראש כמו עננים. מנסה להחזיק אותן בכח שלא יעלמו שאוכל לחשוב עליהן, לא הצלחתי בלילה.
בבוקר קמתי אחרי שינה מתעורר מטלפון מהעבודה, ואז עצוב. למה אתה עצוב, שאלתי את עצמי.
"אני זוכר הכל", פתאום יצא לי מהפה, ורגש של שלווה עמוקה הציף אותי. ככה זה, ידע.

זה היה עניין של מי החברים שלי, ניתוח של איך אני מחזיק קשרים בחיי, למי אני קורא חבר ואיך אני נוהג בהם, בכולם. הנצחה היא מילת מפתח, לט גו היא מילת מפתח, חיזור היא מילת מפתח, המפתח להבנת הבדידות, חיזור שמנציח את ה...
נכתב על ידי יוזף ברויר , 25/5/2007 10:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מנת חלקי


היום כשהייתי על האופנוע מול בית ערוץ 10 בדרך השלום עוד אמר גדי סוקניק שהם משתדלים לצנזר קצת את התמונות הקשות. הכתב שלו אמר שזה היום הכי רגוע, וכשהייתי בחנות הירקות, לקנות לי תפוחי אדמה לדיאטה שאני עושה, האישה כבר היתה פצועה ובמצב קשה. עוד לא הוצאתי את תפוחי האדמה מהתנור כשהם אפויים לגמרי, והוכרז על מותה.

יום של דיאטה היה לי, ויום של חדשות, זה התחיל ברצח של הבוקר, עבר לבית המשפט של הרצח של אתמול, חזר אל בית המשפט של הרצח של הבוקר, ממשיך עם מותה של האשה ביום השקט הזה של שדרות הולך לסטודנטים מההפגנות של אתמול, ואולי, אולי נסיים את היום הזה.

אבל עוד משהו, היום אהבו אותי. באמת, הרגשתי את זה. התקשרו אלי, והזמינו אותי, ואז התקשרו אלי שוב, אחרים, ועוד, והתקשרו, ודיברנו, ובדקנו, והיה כיף, והיתה שמחה.

אין לי פואנטה פה, אבל אושר ושמחה, עם עצב ויאוש, אלה היו מנת חלקי היום.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2007 21:14  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בובו אקבובו


היום, בהגיעי למשקל המזעזע (לא באמת) של 80 קילוגרם הגיע הרף העליון לגב של הגמל ועשה את מה שהקש עושה בדרך כלל.
החלטתי, באופן חד צדדי אם יורשה לי להוסיף, שהחל מהיום אני נכנס לדיאטה שמטרתה להוריד את רמות השניצלים בגופי.
לשם כך, למרות שלמדנו מדו"ח וינוגרד שלא כדאי להציב יעדים לא מציאותיים (ועוד לצאת בהצהרות עליהם), הגעתי למסקנה שאני סוגר את פי מפני הדברים הבאים:
ממתקים- כאלה בשקל מהרחוב, שוקולדים, קרטיבים גלידות, פופקורן מיקרוגל, פלאפל, המבורגר (גם לא את זה שאני אוהב באבן גבירול), משקאות ממותקים (דיאט של נקבות שולטתת), סביח וכאלה ונקניקיות.

לא סתם, גמלה במוחי ההחלטה לנצל את האייפוד ולחדש את ימיי כקדם, לצאת לרוץ. אומרים גם כפיפות בטן עוזרות, גם ידיים וזה...

אניוויי, די להיות שרמוטה בַּלַבּוּסה, מהיום אימרו רק בּוּבּוּ אַקַבּוּבּוּ.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 21/5/2007 14:38   בקטגוריות דיאטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיונות הביקורתיזם


 



אתמול אמרתי לה בטלפון שאני אדם שמושך תשומת לב. זו היתה טעות. זה היה הדבר הראשון שהיא אמרה לי כשנפגשנו היום בצהריים בהופעה של דנה ברגר, שאני לא כל כך מושך תשומת לב. אחר כך שאלתי אותה אם היא רוצה סוג מסוים של צילומים. היא ענתה שכן והסבירה לי. בין לבין היא היתה קצת צינית, אבל לא במידה רעה, רק במידה שזה עשה לי קצת לרצות אותה וקצת להימנע ממנה. החלטתי שאני את המרחק שלי שומר.
מה שהיה טוב זה שהיא מאד אינטליגנטית, מדברת בלי בעיה. מה שהקפיץ אותי עוד פעם, זה שהיא דיברה מאד ישיר, ישר לפנים, בלי קיצורי דרך, בלי לתת מרחב להבין משהו אחר ממנה. שתי בחורות כאלה ביומיים, רק שהיום האינטליגנציה עלתה.



פעם הייתי כזה. הייתי כזה כי רציתי לראות איך זה להיות כזה. שיחררתי את הברקסים של ההוויה ושיחררתי את הברקסים של הפה. זה היה ניסויים בבני אדם לטעמי, קודם כל עלי, אחר כך על האחרים, יותר מבדרך כלל. זה מוסיף מידה חסרת תקדים (חסרת תקדים) של אינדיבידואליות, אבל ההשלכה המרכזית של זה היא שזה מוסיף מידה לא מבוטלת (לא חסרת תקדים) של ביקורתיזם שבתורו מעוור את השלווה ומעוור עוד כמה דברים בדרך... מין משהו כזה שמשאיר את האנשים של החיים שלכם מאחור.



ובגלל כל אלה החלטתי לזנוח את דרך הקיום הזו. יותר מדי מחירים קשים לשלם תמורת אינדיבידואליזם שאפשר לקבל בצורה אחרת ושאינו פחות כלל.



אין, האינדיבידואליזם שלי שואף להרמוניה עם הסביבה, מוטיב הדלת הפתוחה, מוטיב החיבוק, מוטיב השיתוף ומוטיב האותנטיות..



אמנם גם לזה יש השלכות לא תמיד חיוביות עלי, אבל מהמקום הזה אני רוצה ללמוד את עצמי ולמצוא את הפיינל פרונטיר שלי, ולא ממקומות אחרים, זו הבחירה שלי, ומשם אני רוצה לעשות את הפאק יו שלי על האחרים (נאמר בחיוביות) ולהגיע אל עצמי, שוב, וחוזר חלילה, מתחת לכל השכבות.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 18/5/2007 18:47  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לרוסיה באהבה


 

אני לא אוהב לא להיות אני ואני צריך ללמוד להיות כזה לפעמים בעבודה.

אמרה לי החכמה שאני נחמד מדי, שהאכפתיות שלי יכולה לגרום לאנשים לא לדעת איך לאכול אותי. כן, חום, יחסים, אכפתיות, דיבור חופשי.

תלמד היא אמרה לי, תלמד.


לרוסיה באהבה זה כמו להיות במדינה אחרת, רוב האנשים בגילינו שנמצאים כבר רוב חייהם בארץ אמנם מבינים רוסית אבל לא יודעים לחבר משפט כמו בני אדם. זה מעניין מאד.

גם הכוסון מהאירוויזיון של שנה שעברה נמצא פה, מדהים לראות שורה של נשים סלביות שכל אחת מהן לפחות מטר ושמונים.

מה זה אני שואל.

לא רע להיות בVIP, גם לא רע להיות במתחם האמנים. אבל תנו לי קהל ופרצופים ואמוציות. אני כזה. אמיתי אני אוהב, לא פלא שהכל זר לי, ואנתרופולוג אני כבר מזמן לא. זה בא לי טבעי.


התשובה של בנאדם שמנסה לשלב את עצמו עם האחרים לאורך זמן היא שבאיזשהו שלב הוא אומר פאק על כולם ומקבע את עצמו חלקים חלקים. להיות זיקית זה פאסה

נכתב על ידי יוזף ברויר , 17/5/2007 22:33  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני חשבתי עליה אותו דבר


התאכזבתי. כלומר הרגשתי אכזבה. אמרתי לה דברים. היא אמרה את שלה. רציתי להגיד עוד כמה והרגשתי שאין טעם. היא הציעה את האופציה השלישית, להשאר איתי בקשר. לא היה לי אומץ להגיד לה לא. לא היה לי אומץ להגיד לעצמי לא.

כל עוד זה לא יהיה לי שלם, לא אוכל לעבור הלאה, הבנתי הרגע, זה החשיך לי את עיני.
שיט, אין לי פתרון.
אחחח, אני מרגיש תקוע. ככה זה עם נשים כאלה. היא קראה לי הנוצץ ביהלומים, אני חשבתי עליה אותו דבר.
בגלל זה אני מאוכזב. כי אני גם לא מוכן לשים את ליבי למרגלות הידידות ושאולי זה יתפתח למשהו אחר, זה פשוט יהיה כואב מדי


נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/5/2007 23:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 16/5/2007 00:14  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




האם זה מקרה שבכל כלי התקשורת מפורסם תרגיל המפקדות הצהלי הגדול?

האם זה מקרה שזו הפעם הראשונה בה מורשות מצלמות להכנס לישיבה של ועדת החוץ והבטחון בכנסת?

האם זה מקרה שאהוד אולמרט ביקר בצפון דווקא היום ואמר שתושבי הצפון מרגישים בטוחים יותר?

 

לוחמה פסיכולוגית?

אנחנו?

 

בהמשך, אחרי שעות של צפייה בועחו"ב אני חושב שזה לא רעיון רע כל כך שפותחים אותה לציבור ולעולם. אני חושב שזה שמראים את מגוון הדעות בפרלמנט הישראלי מחזק אותנו, ראשית מבחינה פנימית- הימנים שומעים את יוסי ביילין, והשמאלנים מקשיבים לאפי איתם, ואני חושב שאנחנו מגלים שהצד השני אינו מפלצתי מבחינה רעיונית. שנית, מבחינה חיצונית- שיראו מה זה דמוקרטיה החארות שבחוץ, שיראו שיש מגוון דעות, אני לא חושב שנין באמת להשתמש בידע הזה כנגדנו. אמנם מודיעין יחגוג על המידע הטלויזיוני, אבל זה לא כאילו המידע הזה לא היה ידוע.

ושידעו כולם שאנחנו נגד זכות השיבה. שידעו.
נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/5/2007 11:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כיף לקום בשקט. אחרי הרבה שעות שינה ואין אדם מסביבי, מצב כזה של שקט רטט כזה שמאפשר לי להיות עם המחשבות של עצמי, אני עם עצמי לעצמי, שקט.

מחשבות שעוברות לי בראש מדברות על נשים. אחת בפנמה, אחת בניו יורק, אחת בפריז, שלא על פי סדר חשיבותן. אני חושב על בתים לעבור אליהם וחסכונות להכניס אליהם, על עבודות לבצע כמו צילום ויחסים עם אנשים, כן גם זה.

בחודש הבא יש לי יום הולדת. שנתי ה- 27 תכף עוברת, מיד תתחיל זו ה- 28. מצחיק שיום הולדת מסמן את סופה של השנה הנחגגת ולא את הולדתה, הולדתו של האדם, אבל ככה זה. בקאונטר כתוב שאני בכלל בן 26.

חברה אחרת מדברת איתי ברבים. ברבים היא מדברת איתי. נעשה משהו שונה השנה, נזמין כל מיני אנשים, נכין אוכל אחר, נעשה את זה אחרת. ברבים היא מדברת איתי פתאום, לא יודעת את ההקשר הכל כך מקודש שיש לי עם עצמי, שימי הולדת אני חוגג לעצמי רק עם האנשים שהכי קרובים לי באותה עת, כאלה שעם כל אחד ואחת מהם אני אשמח לבלות ערב, שכל אחד ואחת מהם הוא לי אדם קרוב כזה, בלא העמדות פנים, ובקירבה, גם אם ההכרות היא קצרה, כמו אצלי עם הסקס, כך גם ביחסים, ככה זה אצלי בַּיום הולדת שלי.

אחד השעשועים שלי זה לבנות לי את רשימת המוזמנים. זה עיסוק משעשע כי זה גם זמן של חשבון נפש, זמן שבו אני רושם שמות ומסתכל על כל אחד ואחד מהם ומסתכל על איפה אני ומה אני לגביהם. מי אמר שאין לי טקסים בחיי?
אולי גם הקטנים יהיו כבר ביום הולדת שלי, יהיה לי הכי שמח אם אחותי תבוא איתם להשוויץ בהם
J.

 

עשר בבוקר. טיים טו אנגייג'.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 14/5/2007 10:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פעם אמרו שמי שעושה סקס עם בלוגר/ית ימצא פוסט על זה בבוקר למחרת.
היום כשכל אחד הוא פליקריסט, ימצא על זה תמונה
נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/5/2007 02:35  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תפילה בכוונה


היא אמרה לי שחברה שלה מבקשת שנבוא, צריך אותי למניין בערב האחרון של השבעה. רמת השרון.
סירבתי. גם איני אדם שמתפלל וגם עוברים עלי דברים שאיני אוהב כשאני רואה אנשים שבגילי משם, הזכרונות לא טובים לי, וגם אם עברתי אותם, תמיד יש משהו חבוי, תמיד יש משהו חדש בילדות שלא ראיתי אף פעם, תמיד יש רגעים קטנים כאלה.

 

בדיוק כך הרגשתי כשהחזקתי את הסידור פעם ראשונה אחרי 15 שנה, פתאום כשהייתי שם בבית ההוא והתפילה התקדמה לה, דרך שמע ישראל, בה לא עצמתי את עיני בידיי, אלא רק עצמתי אותן, לעצמי. ובשקט אמרתי לעצמי את כל המילים שלוחשים בשקט אחרי זה.

 

אחר כך כבר הגיעה תפילת העמידה. נזכרתי בשנים בהם הייתי בבית הספר הדתי. רק שנתיים וחצי מכל חיי.

פתאום זיהיתי לי משפטים שאני זוכר, פסקאות שלמות שלא שיננתי מגיל 12, ודילוגים של משפטים פרי ההפרעות קשב שלי, והנה לכם סלט רגשי של ילד בן 11 וגבר בן 27, עומדים יחד עם עוד 10 גברים שמתפללים לסיום השבעה.

 

את השמונה עשרה לא סיימתי. לא הייתי מסוגל. לא זכרונות דהרו עלי, אלא רגעים קטנים מהעבר, תמונות קטנות של רגעים אחדים, אפילו לא משהו ספציפי, רק דברים קטנים כאלה שעוררו לי את התודעה, ושדווקא הם שמו אותי במקום של "אני לא שם" ו"אני מישהו אחר עכשיו", ועמדתי שם רק כי אמרתי שאעמוד, ומילאתי את תפקידי בטקס הזה שנקרא תפילה, להתפלל לא התפללתי יותר, גם ככה אין מה לעשות את זה אם אין שם כוונה.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 13/5/2007 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחת היא מי קורא


הלכתי לצלם היום ותחושת בדידות גדולה מאד עטפה אותי אחרי שיצאתי משם. נסעתי לים כדי לראות איך הוא נראה מבעד העדשה ולא הייתי מרוצה. הים משעמם, משעמם מאד, ומזג האויר חיסל את השמיים ואת הצבע של הים. חיפשתי לי חברה בטלפון. כולם היו לא זמינים, או שכולם היו עסוקים בעניינם. ניסיתי לעטוף את זה במחשבות על צילום אבל זה לא כל כך הצליח.

 

הבדידות שלי נפטרת בשני מצבים. האחד הוא כשאני אוהב מישהי, השניה היא כשעסטק בלפעול עם עצמי, להעסיק את עצמי. יש אולי עוד דרך, או אולי שתיים, אבל בגדול הבדידות שלי שם והיא תמיד שם כי היא חלק מההווייה שלי מגיל מאד מאד קטן. כמו שיש אנשים שבטוחים שלא מגיע להם או שהם לא אהובים או שהם לא שווים, לי יש בדידות מגיל קטן, והיא מלווה אותי שם, היא החטאת שרובץ בפתחי החיים שלי כל אימת ש... כל אימת שאני נכשל במימוש עצמי או בחברות, שריד לילד קטן שתמיד היה רוצה לשחק עם אחרים ושהם לא תמיד נתנו לו, שריד קטן.

ובכל פעם אני חושב על האנשים שאיתם אני רוצה להיות, שאליהם אני רוצה להתקשר, ולפעמים אני באמת מתקשר אליהם, גם אם הם לא בחיי, והם תמיד נותרים רחוקים מחיי, שתי בחורות פסיכולוגיות לעתיד, מעניינות, כאלה ששיחה איתן היתה עושה לי טוב פעם, כל אחת בנפרד. אחד שתמיד משדר לי אהבה, ומצחיק, עכשיו כשיש לו עסק סופסוף אני יכול לראות אותו יותר, אבל רק עד שם זה מגיע, אף פעם לא יותר. יש את חברי הוותיק שתמיד עסוק, תמיד יש לו את חייו. יש את האחת החדשה שנותנת לי לתהות על קנקנה, אבל רק נותנת, לא ממש יותר מכך ובטח יש עוד ועוד כאלה מין אנשים, שחיי בגלל צבעם ואורם הם סוג של אכזבה כזאתי, מתמשכת, כל פעם קצת, קצת סטירה, קצת שפשוף, קצת מכה, כמעט נהייתי עיוור לאלה כבר, אבל ליבי לא.

 

וחשבתי לעצמי כמה אנשים בחיי אינם ראויים מספיק, אינם מספיקים לי, אינם מעניינים או מבינים או אינטליגנטים ברמה שאני רוצה, שאני מתאווה שיהיו, וחשבתי לעצמי כמה הייתי רוצה לצלול לחיים, לגמרי לגמרי להיות משהו, להיות מישהו שהוא זה חייו לעומת אחד שמסתכל על חייו חוץ משהו גם חי אותם. אבל אתם יודעים, או שלא, שאין דבר כזה, כלומר יש, אבל זה לא באמת פותר את הבעיות של האדם, רק מחדד אותן, רק מעצים, כי אם אין לאדם את עצמו (מבחוץ), כאילו אין לו דבר עוד, והוא מתעטף בחברים שיבואו במקום עצמו, כי אין עצמו, יש אותו, ואין בילתו, כמה פעמים כבר ראיתי אנשים כאלה כמה.

וחשבתי לעבור מקצוע, לחפש לי אחר, לחפש לי אחר כי נמאס לי להיות תלוי בכסף שהעבודה הזו מספקת, וכך הלכתי לישון, מבין שנפלתי למלכודת החטאת שעיצבנה את דמי, ושיחררתי, ונרדמתי. והרי ברור שרק בי ובמעופי תלויים הדמים שארוויח במקצוע הצילום, ולמרות זאת, איני עושה דבר, איני מש ממקומי, ומתלונן ומתלונן. רקט, הלכה למעשה. תלונה עם רווח, שמשאירים אותנו במקום.

 

וחשבתי לפתוח אתר, סוג של בלוג שכזה, שידבר על אימון, אבל סתם חשבתי, כי יש לי המון מה להגיד, וזה לא מפסיק, ויש מה ללמוד ויש אנשים שיקראו, ובאנגלית? או עברית?

 

וחשבתי על התואר השני, זה שממשמש ובא, ועוד לא כתבתי למרצה ההיא אימייל, לשאול אותה מה דעתה, והרי בסוציולוגיה אני יודע מה אני צריך לעשות, והאם אעשה? והאם זה הדבר הנכון בשבילי?

ולמה דווקא האשה החכמה שהכרתי כל כך רחוקה, תרתי משמע.

אני קול קורא, ואחת היא מי קורא.

 

נכתב על ידי יוזף ברויר , 11/5/2007 17:01  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חם היום

בכלל, לא רציתי לעשות היום כלום. אז לא עשיתי.

ואפרופו אאוטינג, אולי גם אני אצטרך להסיק מסקנות בקרוב, ואני לא יכול לפרט.
אבל כן נחמדה לי הפעילות שיש בבלוג לאחרונה, אולי למרות שאין לי המון מה להגיד.

 

איך אתם עם החום?

 

אפרופו, עוד כמה דברים:

1- אולמרט לא מאשים אף אחד, הוא לא מטיל אחריות על אף אחד אחר, אבל זה רק נשמע ככה לכל השאר.

2- פחות ופחות אני נמצא במסנג'ר ובשאר וירטואליה, מעדיף את האנשים האמיתיים.

3- האופנוע שלי אוכל חולות וגשמים מטונפים ואין טעם לנקות אותו אפילו.

4- עד מתי צעירים יעלוזו.

5- בשאר אסד דפוק או שנדמה לי?

 
נכתב על ידי יוזף ברויר , 10/5/2007 20:50  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כשאנשים מסתכלים לי על הקעקוע הם לא מבינים מה הם רואים בעצם. זה טוב.
וזה לא שיש איזה כתב סתרים שצריך להסתיר, אבל אני מגלה על אנשים כל מיני דברים.
אנשים כבר מתחילים לבוא אלי ולומר: אני אוהב להתעמק במשמעויות של קעקועים, אם בא לך לדבר אחרי זה, תאמר לי.
קוסימשלכם, אני אומר לעצמי. למי אכפת שאתם אוהבים להתעסק עם עצמכם ובבשר של אחרים, חבורת פטפטנים. אני מחפש אנשים סקרנים, וכאלה שיש להם שקט פנימי לשתף אותי בו. כאלה אנשים מסקרנים אותי. כאלה מושכים אותי.

מעניין הדברים שאני מגלה על האנשים האלה. וזה לא שהם רעים. הם פשוט פטפטנים.

 

אושו קטן ונושי מגיעים בחודש הבא. פשושים קטנים.

נכתב על ידי יוזף ברויר , 9/5/2007 07:19  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

83,206
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוזף ברויר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוזף ברויר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)